Doping met water in Autoplus

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07

Doping met water in Autoplus




par bob_isat » 03/11/05, 18:26

Mensen van autoplus hebben de pantone op een BMW getest en zijn formeel: het vervuilt 25 keer meer !!

Zou dit het antwoord zijn van de fabrikanten die Pantone op Frankrijk 2 gebruiken? ...

https://www.econologie.com/moteur-panton ... -3371.html
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79119
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 03/11/05, 19:21

Niet slecht (ik kende de resultaten al sinds ik in contact was met de journalist)...maar de conclusie is een beetje suggestief: "watermotor...die vervuilt..."

In alle gevallen werden de tests uitgevoerd op een "amateur" constructie... stel je de resultaten voor op een "echt" prototype gemaakt door de fabrikanten...?

Bovendien kennen we niet het testprotocol dat is gevolgd voor depollutie... als het stationair is gedaan (maximale zuiging in de bubbler en minimale temperatuur in de reactor) is het niet verrassend om dergelijke resultaten te zien. ..injecteren van een grote hoeveelheid van water in een motor bevordert de verbranding niet. Integendeel.

Meer informatie gebruiksaanwijzing: https://www.econologie.com/presse-journa ... -2337.html
Dernière édition par Christophe de 25 / 03 / 07, 14: 33, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07




par bob_isat » 03/11/05, 19:29

een amateuristische constructie, niet eens geregeld met kleine uitjes van andré!
0 x
knorrig
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 21/02/05, 12:20




par knorrig » 03/11/05, 19:30

Waarom heb je de test uitgevoerd bij 130 km/u?
Dit is niet erg representatief voor de gebruikelijke gemiddelden. Ik had liever 90 gehad. Maar de test is misschien gedaan, "goedkoop" op de snelweg om te overwegen een normale snelheid te hebben.

Als econologie zou ik zeggen dat dat genoeg zou moeten zijn om enkele sceptici op de been te brengen. Er is een defect met betrekking tot de onverbrande ja maar het systeem is ambachtelijk en zeker niet geoptimaliseerd voor een zeer scherpe motor die meer heeft niet gebouwd rond het pantone-systeem.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79119
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 03/11/05, 19:33

Precies...er is resultaat!...Optimalisatie moet nog gebeuren.

Ik vind deze resultaten veelbelovend, vooral omdat benzineauto's nog steeds de neiging hebben om hun brandstofverbruik aanzienlijk te verhogen met de km... BMW inbegrepen...
0 x
Popaul
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 55
Inschrijving: 16/10/05, 17:48
Plaats: Ten noorden van Lyon> Villefranche




par Popaul » 03/11/05, 19:47

En als het voor jou daarom normaal is, waarom dan zulke verschillen met andere resultaten op andere auto's? Zou het systeem niet zo goed zijn? <_< <_< <_
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79119
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 03/11/05, 19:49

uh...de andere auto's zijn geen betrouwbare testimonials...worden over het algemeen gemaakt door jongens die kits/training verkopen... dus ze blazen noodzakelijkerwijs de resultaten op...
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 03/11/05, 20:52

Hallo iedereen
Damn dan ben ik een Autoplus abonnee en dat heb ik niet gezien! :(
Wat is het publicatienummer, misschien wel de laatste die ik nog niet heb gelezen.
Een maand geleden heb ik ze een brief gestuurd met de vraag waarom Autoplus geen nieuwe rubriek wilde maken over verschillende brandstofbesparingssystemen.
Dankzij hun labo's en tests konden ze ons ter plekke laten beslissen. Effectief of wiet. Ik heb inmiddels een artikel gelezen over dieselauto's die rijden op olie (zonnebloemkoolzaad) en nu pantone. Ik zou niet zo ver willen gaan om hen een vergoeding te vragen voor het ingediende idee, maar ik geloof dat veel andere mensen hetzelfde idee hadden als ik. Gezien de huidige tendens tot verhoging van de benzineprijs geloof ik dat dit soort systemen in de mode raakt als men er weinig over zegt. En dat is goed voor de ontwikkeling van dit soort systemen. B)
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 03/11/05, 20:53

welkom
Ten eerste is een BMW geen auto maar een scooter :P ;dan als de man die de machine leest; is vol ;) en leest achteruit, het kan 25xplus zijn. :D
laat me uitleggen 0.49 =9.40 :P
@+
zac
PS voor degenen die twijfels hebben, ik heb enkele voertuigtechnische controles beschikbaar die we hebben gepantoniseerd; voor en na :P
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
knorrig
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 21/02/05, 12:20




par knorrig » 03/11/05, 21:24

er is iets dat me stoort. In het artikel staat: het verbruik van de BMW (10,7 l/100km bij 130) gemeten door ons bij het uitkomen in 1989.
Dus ze deden de test met de pantone maar koppelden hem niet los om een ​​test zonder te doen.
Ze hebben de originele nummers overgenomen.??? Het is niet erg wetenschappelijk.

Zoals de econologie zegt, is de motor van de auto verouderd en zou hij waarschijnlijk onverbrande brandstof (hoeveel?) weigeren zonder de pantone.
Bovendien wordt de vervuilingstest statisch uitgevoerd en waarschijnlijk met stationair draaiende motor, wat de prestaties van de pantone niet ten goede komt.. toch?

Het is nutteloos om te vergelijken met andere uitgevoerde resultaten waarvan men niet weet hoe en wat meer is, op verschillende motoren, onder verschillende omstandigheden, met verschillende brandstoffen en ongelijke pantone-assemblages gemaakt van verschillende materialen met variabele kusten ETC ETC ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 247-gasten