ON-UNIT GENERATOREN

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 30/08/04, 20:01

Ik kopieer hier het begin van de discussie: laten we gaan!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 30/08/04, 20:13

door patou le 23 / 08 / 2004 / 09: 30

man
Ik ben erg geïnteresseerd in je artikel. Ik probeer al enkele maanden een meg te maken zonder goede resultaten te krijgen. Ik dacht dat het eenvoudiger zou zijn door te verwijzen naar het patent van Joe Flynn. Het is een kwestie van het magnetische veld van magneten met 2-spoelen geleverd met 50 hz. Ik heb een torusvormige transformator 2 primaire spoelen en 2 secundaire spoelen gewonden. Maar met of zonder magneten heb ik altijd verliezen zonder winst. Ik kom u vragen om advies. wil graag het adres van de auteur van het artikel hebben. Ontvang mijn dank en groeten
Patou
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 30/08/04, 20:13

door 23 / 08 / 2004 / 17: 29 te negeren

Goedenavond. Ik zal u antwoorden over de montage die u probeerde te doen, aangezien ik de auteur ben van het artikel dat u op de site leest, zult u begrijpen dat ik praktisch in hetzelfde geval zit als u, maar geen ontmoediging. Als je op internet zou zoeken, zou je het cohort van patenten over dit onderwerp kunnen zien. Ik was op de flynn-site en eigenlijk heb je niet de gemakkelijkste genomen die niet niet langer het moeilijkste. Persoonlijk vind ik mezelf bijna een klein beetje voor je, maar we worden geconfronteerd met hetzelfde probleem. Ik denk dat het geheim van het ding ligt in 3 zeer specifieke punten .1: een transformator van heel erg goede kwaliteit, 2: een of meer neodyniummagneten om een ​​zeer sterk inductieveld te verkrijgen, 3: primaire spoelen om eenvoudig perfect af te stemmen op de
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 30/08/04, 20:14

door 23 / 08 / 2004 / 18: 17 te negeren

(Het spijt me dat ik een probleem had) perfect aangepast aan de frequentie die u gebruikt, de resonantiefrequentie, de spanning die u op uw spoel verzendt, de draaddiameter ect .... het doel om een ​​elektromagnetisch veld hoger te krijgen dan het veld geïnduceerd door de magneet op het karkas (transformator). Ik wil erop wijzen dat het flynn-patent en ook een MEG, maar met dubbele rocker 2-magneten is; als je een magneet verwijdert, heb je een MEG, dit is wat ik zei in mijn artikel. Je wint om verschillende redenen niet 1: je moet je primaire spoelen volledig uit de resonantiefrequentie van je transformator hebben (imperatief), 2: zeker te grote draad op de wikkelingen (te veel verbruik) 3: niet genoeg beurten, want hoe meer u in frequentie daalt, hoe meer u beurten heeft; het is absoluut noodzakelijk dat uw spoelen op de top van de afwisseling of de halve afwisseling produceren (het hangt af van uw samenstelling) een veld identiek aan de magneet o u hoger, meer is beter dan minder en verbruikt vooral de minste MOGELIJKE INTENSITEIT, nadat het afhangt van de spanning die u wilt gebruiken. U kunt misschien (het geeft me ideeën) een van de magneten nemen die u wilt gebruik, draai een bepaald aantal beurten en kijk per impuls of uw spoel rond een metalen kern erin slaagt de magneet (negatieve pool of positieve pool) face-to-face terug te drijven. als u wisselstroom gebruikt, plaats een diode in serie met je spoel om te proberen, door de diode om te keren creëer je een zuidpool of een noordpool op je wikkeling wanneer je de stroom inschakelt, moet je de aantrekkingskracht met de magneet vergroten of een gewelddadig afstotend effect creëren (altijd met de minste van mogelijke intensiteit; draait daarom naar 50 HZ. Je kunt dan proberen je spoelen op te winden, één aangedreven met een halve positieve halve golf en de andere met een halve negatieve halve golf, ik weet niet hoe je Je secundaire secundaire voor experimentele doeleinden moet bijvoorbeeld 2 keer of 3 keer het aantal windingen van de primaire spoelen hebben; als je de magneet niet plaatst en de secundaire niet belast, zul je 2 of 3 keer de ingangsspanning vinden maar zeer aan de andere kant weinig intensiteit met de magneten op hun plaats als je het wonder hebt van het variëren van de fluxen van de magneten op het karkas, wees dan ZEER VOORZICHTIG of plaats je vingers. GEVAAR, GROOT GEVAAR. Ik denk dat het niet eenvoudig om een ​​elektrische generator te maken, maar probeer je geest te doordrenken met de ideeën van het Galey-patent om het goed te begrijpen.Ik ben net als jij, ik hoop dat een wonderlijke internetgebruiker ons de juiste oplossing zal bieden om onze wikkelingen te creëren. zoals ik, wees niet ontmoedigd.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 30/08/04, 20:15

door 26 / 08 / 2004 / 22: 09 te negeren

Reactie op Patou, meneer, goedenavond, onze ideeën zijn het absoluut eens en gaan in een gezond verstand. Ik lees uw kleine rapport meer dan interessant, maar er zijn een paar punten die we kunnen bespreken.
1. U zegt dat het verbruik niet verandert, maar ik zet 4-magneten ect .... als je het hebt over het verbruik van de veldafstotingsspoelen, verandert het verbruik natuurlijk niet, dit zijn elektromagneten, niet meer en niet minder, waarom zou het veranderen? je leest het Galey-patent, het geeft goed aan "een aantal hoge bochten op de afstotingsspoelen met fijne draad om het krachtigste afstotende veld mogelijk te maken" je spreekt van een magneet van 1.2 Tesla, daarom moet het veld van je primaire spoel geef dezelfde kracht in een impuls. En het is waar als je het begrijpt met een belasting op de secundaire of het verbruik stijgt en waarom? omdat de assemblage zich gedraagt ​​als een gewone spanningsomzetter en waarom? het is duidelijk dat de flux van de magneten niet omvalt en de secundaire spoel (en) niet induceert. HERINNEREN DAT DE MAGNETEN UW PRIMAIR VERVANGEN EN ALS HET SYSTEEM NIET OP DE STROMEN POMPT, VERHOGT HET VERBRUIK VAN TOEVOER. 'het is waar dat je gelijk hebt, het is niet nodig om zeer sterke magneten te hebben, omdat er een risico bestaat dat de transformator te verzadigd raakt en we problemen kunnen hebben met het verplaatsen van de fluxen van de magneet, dit zou zeker nodig zijn impulsen extreem hoog om een ​​variatie te veroorzaken. Dit is het probleem waar ik tegenaan loop en ik ga niet-magnetische schijven tussen de magneet en de structuur invoegen. Bovendien geeft Galey voor 2KW energie een ferrietmagneet van 75 gram. lijkt me een beetje licht, maar uiteindelijk? waarom niet als de aanpassing PERFECT is? Op een ander moment heb je het over secundaire uitgangen op de FAMEUX MEG Ik ben zoals jij Ik stel de vraag WAAROM UITGANG SPANNEN VAN 1000 v; 1500 v ect ..? Ik denk dat dit onzin is en ik blijf waar het voor is? Ik ben geen zeer competente theoreticus maar laten we het simpel houden. Als je een co-consumptie van 50 v 150 hebt, waarom op de pulsspoelen waarom? maak een outputwikkeling van 1000 v op 20 ma (als je bewerking werkt, oh !!! wonder) laten we een normaal rapport nemen, bijvoorbeeld van transformatie 50v x 0.150 = 7.5 watt en de secundaire 1000v x 0.020 ma = 20 watt, we hebben een rapport van 2.5 dat zeer eervol is; we willen een normale en logische output en we nemen een output in 70 v, bijvoorbeeld, we verkrijgen daarom 0.285 ma die het mogelijk maakt om met name het principe van zelfvoeding te verifiëren, we sluiten de lus en het rest van de energie om te consumeren; de uitleg is naïef en eenvoudig, maar het moest gezegd worden, waarom gaan we 1000 v, 1500 v ect halen ... we zeggen wat we in dit geval willen voor een oscilloscoop , met statische spanningen en anderen ... .Ik raad je aan het GALEY-patent op te nemen, dit verklaart dit op een uitstekende en begrijpelijke manier. Ik bedank Christophe nog steeds voor het op zijn site zetten. Tot ziens JC, hou me op de hoogte, bedankt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 30/08/04, 20:15

door patou le 25 / 08 / 2004 / 18: 34

man
Bedankt voor uw uitleg.
Ik verloor tijd omdat ik probeerde verschillende MEG's te reproduceren
Zeer Mausaise Qaulity-transformatoren, vooral driefasige tranfo's
die ik het centrale been onderdrukte
om magneten en spoelen te plaatsen.
Hiermee had ik veel verliezen, dus nam ik een toroidal
met magnetische doorsnede 16.5 cm vierkant
werkt heel goed in 50 hz met 0.3 volt per beurt, wat ons een inductie van een tesla geeft. Wat me verbaast (door magneten te plaatsen) verandert het verbruik nauwelijks, maar ik zet 4 neodymium magneten 40.20.10 van kracht 1.2 tesla meer 8-magneten in samarium, al deze magneten in direct contact met het zachte ijzer van de transformator. Ik dacht dat de magnetische flux verzadigd was. Op de andere transformatoren was ik snel verzadigd.
Ik zal nu de meest interessante zinnen op de nesus kopiëren (Franse editie n'31)
er is vaak gezegd dat Joe fynn alleen het mechanische apparaat ontwikkelde en dat de meg met zijn elektrische functionaliteit anders was, maar een zorgvuldig onderzoek van het fynn-patent toont aan dat dit niet het geval is, en hier is wat er staat : het systeem geïllustreerd in figuur 45 heeft 4-stuurspoelen en een enkele permanente magneet gebruikt, terwijl dat geïllustreerd in figuur 45 x gebruik maakt van 2-stuurspoel en 2-magneten. geproduceerd door de magneten en de regelwikkelingen zetten, volgens een originele modus, de statische flux om in een variabele flux.De 2-apparaten gebruiken 2 secundaire spoelen.
Door de polariteit van de regelspoelen tijdens een cyclus af te wisselen, is een van de werkzones de zetel van een toenemende stroom
en het tegenovergestelde werkgebied is de zetel van een afnemende flux, en tijdens de volgende cyclus wordt het proces omgekeerd. Dit resulteert in spanningsspoelen in de secundaire spoelen.
De nieuwheid van deze ontdekking ligt in het feit dat de primaire flux die de spanning produceert die de spanning in de secundaire spoelen wordt geleverd door de magneten is
VEEL MEER BELANGRIJK dan in primaire spoelen.Het is ook onlogisch om het model met een enkel fluxveld te gebruiken, terwijl dat met een dubbel fluxveld de opbrengst met duex vermenigvuldigt, zonder de opname van de eenheid te vergroten.
Met betrekking tot de reproductie van elektrische systemen met stroomgeoriënteerde kernen met stroomsnelheden, moeten bepaalde belangrijke details worden opgemerkt. PER SEXEMPLE? HET IS GESCHIKT OM CERAMISCHE GRADEN ACHT MAGNETEN TE GEBRUIKEN? OM VERZADIGING VAN STROMEN IN DE KERN TE VERMIJDEN - Een veel voorkomende fout die tijd verspilt voor veel beginnende onderzoekers - De behoefte aan sterke magneten om resultaten van de eenheid te verkrijgen is evenzeer een mythe als het idee dat het noodzakelijk is beroep doen op nieuwe fysica
maar misschien is het grootste handelsgeheim van elektrische apparaten, waarvoor meerdere lange geheimhoudingsovereenkomsten nodig zijn voordat ze openbaar worden gemaakt, de seriële loopback van de invoer- en uitvoercircuits. De openbaarmaking van deze techniek komt neer op het plaatsen van de basis-MEG-methodiek in het publieke domein.
Een kleine analyse toont duidelijk de reden voor deze circuitspecificatie. Als het uitgangscircuit gesloten is terwijl het ingangscircuit geactiveerd is, lekt de ingangsenergie eenvoudigweg in het uitgangscircuit, zoals in een gewone transformator. Dan treedt er geen inversie-effect op en blijft het veld van de magneet in de tijd statisch. Er is dan alleen een gewone transformator met verminderde efficiëntie, vanwege de verzadiging van de kernflux van de magneet.
Dit is een van de belangrijke kenmerken van het Flynn-apparaat. Als u het als normaal wetenschappelijk apparaat bestelt, vormt de optimalisatie hiervan geen specifiek probleem. om meer spanning en minder intensiteit te hebben; precies wat standaard schoolvergelijkingen voorspellen. Verhoging van de ingangsspanning met hogere omkeringssnelheden, dus een hogere mate van verandering in magnetische flux, resulterend in een hogere absolute snelheid van output , maar alleen tot de limiet van VERZADIGING VAN HET KERNMATERIAAL.
De vertaling is van mijnheer
Dufour André
Red mijn oprechte groeten

ps: ik ben niet ontmoedigd
Patou
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 30/08/04, 20:15

door Slowrage op 26 / 08 / 2004 / 23: 51

Hallo,
Ik wil beginnen met het begroeten van de auteurs van deze experimenten die heel dapper zijn, en ik vind het echt geweldig dat mensen bewegen om dingen voor elkaar te krijgen.
Ik ben pas 18 jaar oud en ik begrijp het grootste deel van de gebruikte woordenschat niet (daarnaast ben ik geen roxxor in de natuurkunde: /) maar ik ben nog steeds nieuwsgierig om "nieuwe" uitvindingen te zien, en ik vind dit leuk die magnetisme / elektriciteit beïnvloedt.

hierover zou ik u willen vragen (zoals u in het artikel specificeert) waar kunnen we magneten krijgen zoals die worden gebruikt :)
dat is het, bij voorbaat dank
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 30/08/04, 20:15

door de 28 / 08 / 2004 / 16: 33 te patteren

reactie op onwetende:
Bedankt voor al je uitleg. Ik heb geprobeerd een magneet weg te duwen met verschillende soorten wikkelingen, De doorlaatbaarheid van het zachte ijzer dat ik gebruik is niet bevredigend. Ik kom je daarom vragen stellen aan Franse leveranciers van magnetische circuits en magneten.
-Ik zou graag willen weten of u weet hoeveel maximale fluxen in Tesla uw magnetische circuit accepteert.
Alvast bedankt
Ik dank ook Christophe

Patou
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 112-gasten