De website van Quanthomme

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

De website van Quanthomme




par Christophe » 11/02/03, 20:04

http://quanthomme.free.fr/

U vindt op deze site de Franstalige referentie van kwantumgeneratoren en (meer) schone energie in het algemeen.
Houd er rekening mee dat de site VEEL informatie bevat (meer dan 4000 pagina's) en dat je vrij snel verdwaalt onder de massa informatie: je gaat van het watergeheugen van de dokters Emoto (een Japanner) en Beneveniste (een Fransman) naar de kwantumgenerator van Newman (zie ander onderwerp) via Stanley Meyer's Water Fuel Cell en Pantone's reactor.
Dernière édition par Christophe de 14 / 08 / 06, 13: 39, 2 keer bewerkt.
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 07/04/04, 07:32

Hallo,
Ik heb het ongeveer 2 maanden verkend, het is waar dat het enorm is !! er zijn veel ideeën en interessante links, we zouden interesseniveau-notities moeten geven aan de gevonden sites, toch?
A+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 18/08/04, 08:00

:P
Hallo, in feite van pagina's, ik geloof dat er niet ver van 9000 moet zijn !!!
Pi, dit zijn aardige mensen die de site beheren, ze reageren wanneer we ze schrijven :P :P :P
Het is gaaf!
A + B)
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 18/08/04, 08:36

Ja, de Soares zijn aardig maar moe....erg....Ze denken eraan binnenkort te stoppen omdat ze geen "opvolger" kunnen vinden...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: De Quanthomme-website




par Christophe » 23/11/20, 16:12

Waaw blijkbaar waren ze nog niet moe genoeg !!

16 jaar later ...

De site bestaat nog steeds en heeft recent nieuws: http://quanthomme.free.fr/qhsuite/Liste ... es2020.htm


Aan de andere kant, ga niet naar perso.wanadoo.fr/quanthommesuite mijn AV detecteert een trojan (ik zal je gewaarschuwd hebben ...)

Ik verwijder al die geïnfecteerde links van forum
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De Quanthomme-website




par Janic » 23/11/20, 16:46

De site bestaat nog steeds en heeft recent nieuws: http://quanthomme.free.fr/qhsuite/
een geweldige site die niet voldoet aan het waardeoordeel van de artikelen die het vermeldt, een buitengewone openheid van geest die verloren gaat. : Cheesy: : Cry:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De Quanthomme-website




par Exnihiloest » 24/11/20, 17:12

Christophe schreef:http://quanthomme.free.fr/

U vindt op deze site de Franstalige referentie van kwantumgeneratoren en (meer) schone energie in het algemeen.
Houd er rekening mee dat de site VEEL informatie bevat (meer dan 4000 pagina's) en dat je vrij snel verdwaalt onder de massa informatie: je gaat van het watergeheugen van de dokters Emoto (een Japanner) en Beneveniste (een Fransman) naar de kwantumgenerator van Newman (zie ander onderwerp) via Stanley Meyer's Water Fuel Cell en Pantone's reactor.


Oh, het is de beste! Dit is de site voor alle Franstalige mafkezen van een herziene en gecorrigeerde pseudo-fysica, en die alle clichés van de Angelsaksische idioten van de "vrije energie"-beweging opneemt (die we vinden op RexOnderzoek) . De dichtheid van nep-wetenschappelijk nieuws daar is indrukwekkend. Bijna alle perpetuum mobiles zijn er: Newman's motor, De N-machine van Bruce de Palma die tijdens de metingen was gecrasht, het Keshe-plasma dat 5 tot 10 jaar geleden werd beloofd als energiebron en waar we nog steeds op wachten, de Paramahansa Tewari-generator die niet nooit heeft gewerkt, de scalaire golven van Konstantin Meyl (die alle assemblages van beginners in elektronica toch werken in overeenstemming met wat Maxwell's elektromagnetisme biedt) ...

Deze site is een litanie van alle absurditeiten die bedacht kunnen worden door wetenschap te gebruiken, ofwel omdat je een verlicht persoon bent die jezelf voor een groot uitvinder beschouwt, ofwel omdat je een commerciële zwendel moet opzetten. En we zien het, er zijn naïeve hardwerkende mensen klaar om dat allemaal te compileren, het geeft dit soort site, in plaats van te proberen wondermachines te reproduceren en hun onbekwaamheid te zien. We begrijpen waarom. Als je geen wetenschappelijke kennis hebt, is het gemakkelijker om te compileren wat je van andere sites hebt verzameld dan om je handen vuil te maken, maar dan compileer je alles.
Als je tijd over hebt of van magie of science fiction houdt, dan is deze site iets voor jou.
Dernière édition par Exnihiloest de 24 / 11 / 20, 17: 14, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: De Quanthomme-website




par Christophe » 24/11/20, 17:14

Ik wist zeker dat je het leuk zou vinden Exni : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De Quanthomme-website




par Exnihiloest » 24/11/20, 17:16

Christophe schreef:Ik wist zeker dat je het leuk zou vinden Exni : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Ik zag dat het Janic was die in het verleden deze site hier heeft geïntroduceerd.
Het verbaast me niets over hem. Van u hoop ik dat het ironisch is, of er zijn echt pbs met het niveau van engineering in Frankrijk.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: De Quanthomme-website




par Christophe » 24/11/20, 17:19

Kijk naar de data ...

Nieuwsgierigheid is geen slechte zaak in engineering!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 143 gasten