Project Ecovillage (New Version)

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Thunderman
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 26/05/06, 02:02




par Thunderman » 29/10/06, 16:49

Lug, olifant, bham! Ca btw? Vertel me dat als ik je stoor, ik een nieuw onderwerp ga maken ...
0 x
uitsteeksel
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 26/10/06, 14:24
Plaats: ergens in het midden van de koeien in Normandië ...

subject




par uitsteeksel » 30/10/06, 13:46

het maakt volledig deel uit van je project
uitsteeksel
0 x
voor onze kinderen, laat ze schonere lucht en land zonder afval
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 30/10/06, 14:25

Thunderman schreef:Lug, olifant, bham! Ca btw? Vertel me dat als ik je stoor, ik een nieuw onderwerp ga maken ...


Ouhlàlà, "Thunder Man" niet blij, graaf zijn bijl op! nogal stormachtig karakter nee ??? :frons:
Een onderwerp heeft soms de neiging om fout te gaan omdat een bericht verwijst naar iets anders waarop een of meer leden stuiteren, we gaan er geen drama van maken. Dit is gebeurd met veel van degenen die een onderwerp voorstellen.
En dat doet niets af aan het belang van het onderwerp dat u presenteert. Bedankt voor je vele links die ik een voor een heb bezocht, het is zeer informatief.
0 x
Thunderman
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 26/05/06, 02:02




par Thunderman » 31/10/06, 13:44

Exact, behalve dat degenen die hier over andere dingen praten niet geïnteresseerd zijn in het project, zoveel als ze erover gaan praten op een geschikte plaats.
0 x
Kalou
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 03/12/06, 06:13
Plaats: Poitiers

Autonomie voor iedereen




par Kalou » 03/12/06, 06:56

Pascal, 27 jaar oud. Ik ben momenteel in China en mijn dromen zijn hetzelfde, ik heb een website (participatieve site;) gemaakt om informatie te verzamelen via een collectieve aanpak. Mijn site, gemaakt onder SPIP, op zoek naar schrijvers, mensen die geïnteresseerd zijn in het bundelen van knowhow (en anderen)...

Misschien ontmoeten de toekomstige makers van ecodorpen elkaar daar ook ...
het is het netwerk dat dit mogelijk maakt omdat de taak enorm is.
Ik ga in januari naar Thailand om een ​​vergelijkbare site te maken (groen gebouw, permacultuur, wwoof ...)

http://eco-hameau.infos.st

Dus neem een ​​kijkje en neem contact met me op als je interesse hebt ...

duurzaam
Pascal
_________________
Laten we verantwoordelijk zijn, laten we autonoom worden ...
0 x
Laten we verantwoordelijk zijn, laten we autonoom worden ...
Thunderman
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 26/05/06, 02:02




par Thunderman » 04/12/06, 02:33

Het project kan binnenkort van start gaan. Een eerste ontmoeting tussen belanghebbende partijen en de andere leden van de forum "lemondeestanous" wordt binnenkort verwacht ...

Als dat u vertelt, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen of vraag rechtstreeks naar de forum...


http://lemondeestanous.superforum.fr
0 x
Thunderman
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 26/05/06, 02:02




par Thunderman » 26/05/08, 23:21

Hier is het nieuwe adres van forum (het adres is een tijdje gewijzigd).
Le forum slaapt, maar als u nieuws over het project wilt ontvangen of gemakkelijk contact met mij wilt opnemen, aarzel dan niet om u te registreren.

http://lemondeestaeux.superforum.fr

D +++
0 x
greg33
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 27/10/08, 14:40
Plaats: Bordeaux

groen gebouw




par greg33 » 13/11/08, 22:17

Een site, zonder advertenties, met informatie over ecologische en economische constructie in aarde en stro: www.lamaisondurable.com
0 x
Act door het bouwen van ecologische
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 14/11/08, 09:39

echt goed gedaan!
en heel mooi, hoed!

veel informatie over de aarde, stro enz., hoe het zelf te doen;
aan de andere kant werkt de link naar de details van de pers voor BTC (ruwe aarde bakstenen) niet, is er een manier om er iets aan te doen?

nogmaals gefeliciteerd!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 77-gasten