De ecologische sekte

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

De ecologische sekte




par Christophe » 19/10/05, 10:25

Ik heb zojuist contact met hen opgenomen door ze dit bericht te sturen.
We zullen zien of er een antwoord komt ...

Voor de redactie.

Hallo,

Ik ben Christophe M, de webmaster van econologie.com. In een recent artikel in "Ladecroissance" heb je me openlijk beledigd door mij (mij en mijn site) een "tech-wetenschappelijke sekte" te noemen. Als je niet ziet waar ik het over heb, klik dan hier:

post-in-the-decay-pic18.jpg


Deze belediging is een openlijke en openbare laster en ik had je als zodanig kunnen aanklagen, maar aangezien ik denk dat we (tenminste, ik hoop het, maar ik ben er steeds minder zeker van) in de " same camp ", besloot ik het niet te doen. Maar weet dat ik mijn recht op antwoord zal doen gelden dat u verplicht zult zijn om te publiceren!

In afwachting wacht ik op uitleg en een schriftelijke verontschuldiging van u in antwoord op deze e-mail.

De jouwe

Christophe M. Engineer ENSAIS
Dernière édition par Christophe de 25 / 04 / 12, 15: 10, 7 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 19/10/05, 23:08

lieve econology

Ik vind je antwoord reactief, een beetje laat.
Maar het gaat je rechtstreeks aan, en als je besluit een antwoord te schrijven, is het zeker na volwassen persoonlijke reflectie.

Alleen, ik durf je een opmerking te maken, omdat de lezing verontrustend is ...

Wanneer je in een focusbrief met een officiële spreker je kwaliteiten naar voren brengt, je status en dat je scheet laat maken door je ingenieurstrepen, het minste, is om je schrijven te genezen en zes fouten te voorkomen spelling, als je geloofwaardig wilt blijven.
Vooral als u terecht vraagt ​​om een ​​recht van antwoord in zijn eend, het mag niet zijn dat deze schandelijke verschijning zich niet tegen u en wat u vertegenwoordigt keert.

Persoonlijk, met de leeftijd, de herinnering die het kamp met hoge snelheid ontvlucht, schrijf ik mijn teksten op een Word-document; de spellingcontrole is handig en verwijdert de meeste fouten, behalve accenten, werkwoorden, zinnen en enkele recalcitrante woorden.
Alle twijfelachtige woorden zijn rood onderstreept; door met de rechtermuisknop op het onderstreepte woord te klikken, worden u voorstellen van naderende geschriften aangeboden en kunt u eenvoudig het juiste woord selecteren. Het gaat heel snel!
Als je de tekst opnieuw wilt genezen, ga je naar tools / grammatica en spelling (of het ABC-pictogram).
Aan het einde maak je een kopie en plak je deze in je doelbestand. Alles zal niet perfect zijn, en het zal onze ongelukkige gebreken niet verhelpen, maar deze hulp zal het meeste ervan vervagen en een meer presentabel en geloofwaardig stempel aan je opmerkingen geven.

Gegyx
0 x
Wens =>
Staat om normaal te spreken
zonder voortdurend aangevallen door een aantal mensen, die niets te respecteren, en dit straffeloosheid.
Avatar de l'utilisateur
A2E
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 235
Inschrijving: 15/12/04, 11:36
Plaats: de hal deur 16




par A2E » 19/10/05, 23:21

oulalalala !!!!! :o
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 20/10/05, 07:38

Goedenavond, of hallo voor de Fransen

Hoe gaat geloofwaardigheid samen met fouten? met de vele fouten die ik maak, moet mijn geloofwaardigheid niet zwaar zijn ...
Een kans dat ik gewoon een klusjesman ben dat ik geen titels heb, het stelt me ​​in staat om fouten te maken, en in veel gevallen neem ik niet de tijd om te herlezen, al dat ik niet graag schrijf, en ik vraag me af hoe ik zoveel schrijf op de forum.
In werkelijkheid hecht u in de oude landen te veel belang aan de protocollen van de principes, gaat u naar het noodzakelijke naar het essentiële, verliest u een kostbare tijd in alles wat verschijnt, dit oordeel over uw omgeving, de professionele titels, de situatie hierachique ect ..
Wat belangrijk is in een bericht is de inhoud, niet de container en de dag waarop ik mijn teksten moet behandelen, ik zal niet meer tijd besteden aan schrijven, het geeft me meer tijd voor mijn ervaringen.
Ik begrijp uw opmerkingen, u bent zo opgevoed
hier praat bijna iedereen met elkaar. sociale klassen en professionele titels, arts, ingenieur, veegmachine, vliegers,
Hoe meer we op geïsoleerde plaatsen leven, hoe meer de barrières worden gewist.
Ik verlaat het onderwerp, maar het is goed om erop te wijzen dat het elders anders is, het is gemakkelijker om te leven en we respecteren onze manier ... de fouten! de Franse taal is zo ingewikkeld, wat een goede herschikking zou vereisen, in plaats van Engelse woorden toe te voegen.
Wanneer je software kunt gebruiken die al deze vage dingen aanpakt om op het toetsenbord te zoeken, om overeenkomsten met teksten te maken (vooral als het uit het Engels is vertaald)
het was heel elegant ten tijde van Molliere, maar sinds de computer is dit niet erg effectief.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
A2E
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 235
Inschrijving: 15/12/04, 11:36
Plaats: de hal deur 16




par A2E » 20/10/05, 08:09

spelfouten of niet, het kan ons niets schelen!
waar het om gaat is het fonds en niet de vorm!
zolang de berichten goed leesbaar zijn, is dat het belangrijkste, niet?
dit doet me denken aan een van mijn grote ooms die niet kon lezen, schrijven of tellen, hij was een metselaar van beroep en monteerde muren perfect rechtlijnig en vlak en zonder niveau en zonder enige maatregel, gebruikte hij stokjes om te tellen en was slim over wat anders!
ben het opnieuw helemaal met je eens André
en vriendschap voor je neef van de nieuwe wereld! :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
A2E
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 235
Inschrijving: 15/12/04, 11:36
Plaats: de hal deur 16




par A2E » 20/10/05, 08:17

laten we teruggaan naar onze schapen !!!!!!!!!
wacht op hun antwoord!
Hoe dan ook, er zullen meer aanvallen plaatsvinden, want ecologie zal steeds bekender en zekerder worden!
Ik heb iets gemerkt bij veel mensen: als je slaagt is het niet "eerlijk": boos:
en het tegenovergestelde omdat je gewoon een klootzak bent! ;)
0 x
SAVOIE73
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 03/10/05, 13:45




par SAVOIE73 » 20/10/05, 12:04

Hallo,

Ik ontdek onmiddellijk de inhoud van dit bericht en het artikel dat het motiveerde.

Econology heeft het recht om te rebelleren. De aanval is des te offensiever omdat deze afkomstig is
van een koolblad dat ecologisch wordt genoemd.

Naar mijn bescheiden mening zijn er twee ecologieën ... degene die jullie hier allemaal voorstellen, een ecologische die
biedt niet alleen conceptuele en energiealternatieven, maar ook een
echte economische oplossing voor de industriële en sociale problemen van onze tijd.

En dan zijn er deze kleine strips van de "gepolitiseerde" ecologie ... De theoretici die teruggaan
kaars en geitenkaas ... jongens die willen dat we allemaal rijden
en alleen te voet om hun blinde en totalitaire ideologie te bevredigen. Voor hen is het
de mens die fundamenteel slecht is, we moeten langzaam ademen, we bewegen
zachtjes en zwijg ...

Er zijn andere manieren die het verdienen om ontdekt te worden ... Alles werkt natuurlijk niet, maar hier
jullie hebben allemaal de verdienste om het tenminste te proberen ... En dat is al een goed uitgangspunt.

Ik ben vooral dol op de passage op de Pantone ... Een aantal ideeën die ontkennen
het bestaan ​​van honderden experimenten en bewezen resultaten.

Deze fundamentalisten van de groene politiek verdienen weinig respect en aandacht. onze
huidige situatie is deels het resultaat van hun methoden en ideologie die hebben
heeft lange tijd hun grenzen bewezen.


Wat betreft de fouten van de Franse Econology, zou ik zeggen dat het zeker gevaarlijk is en dat het dat ook is
moet aandacht besteden aan dit aspect. De samenleving die ons gastheren heeft zijn regels. Goed of
slecht, ze zijn wat ze zijn. Doen alsof we onze samenleving willen veranderen, veronderstelt
ten eerste dat we de codes nauwgezet toepassen. Onze respectabiliteit zal zijn
dat des te meer bewezen en onze actie effectiever. Om onze samenleving te veranderen, moeten we dat doen
dat we precies het tegenovergestelde van zijn methoden nemen terwijl we alles in de mal gieten
conventies. Ik kan je verzekeren dat de meeste aanvallen waar we het doel van zijn
zal worden geneutraliseerd.

Maar hey, dat maakt geen fout, doe geen moeite ons te scheuren met agressieve berichten
Ik ben zelf vice-president van een vereniging en ik erken dat dit niet de hele tijd is
gemakkelijk om orthografische perfectie te krijgen.


Econology heeft de verdienste om met veel talent te vechten tegen de gevestigde orde en
vooral, nooit het dogma, de gevestigde orde te accepteren ...

Als dit sommige kranten niet bevalt, jammer voor hen .... Het is gewoon zo dat ze dat niet zijn
niet voldoen aan de menselijke en technologische uitdaging van bescherming
behoud van onze planeet.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 20/10/05, 12:16

gegyx schreef:Ik vind je antwoord reactief, een beetje laat.
Maar het gaat je rechtstreeks aan, en als je besluit een antwoord te schrijven, is het zeker na volwassen persoonlijke reflectie.

Alleen, ik durf je een opmerking te maken, omdat de lezing verontrustend is ...

Er zijn inderdaad een aantal fouten die overblijven ... maar ik vind je behoorlijk moeilijk op dit punt.

Ik heb dit bericht gewoon niet gelezen, omdat ik niet eens zeker wist of de e-mail van de ontvanger correct was ...
Als je het recht hebt om te antwoorden, weet je zeker dat ik 2 op spelling zal controleren!

Mijn reactie is laat omdat ik zen wilde blijven ... Inderdaad; Ik voel (maar ik ben er steeds minder zeker van, zie de boodschap van het weten73) dat we in het "zelfde kamp" zijn, vooral omdat de laster niet flagrant is, hoewel andere mensen in zou er minder voor gedaan hebben! Ik verwachtte ook excuses van hen na de reacties daarop van een bezoekerseconologie .... dat was het niet!

Ten slotte komt deze vertraging ook dat ik andere dingen te doen had sinds de publicatie van de eend (werk en werkloosheid ... maar vooral om voor econologie te zorgen)

ps: bedankt voor je bericht SAVOIE73, ik deel het uiteraard volledig!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 20/10/05, 12:18

Goed omdat het onderwerp je hier lijkt te interesseren, is de e-mail die naar mijn e-mail is ontvangen:

Hallo,

Het adres dat u gebruikt (contact@decroissance.org) is dat van het IEESDS (Instituut voor economische en sociale studies voor duurzame achteruitgang) dat de krant The Decay niet kan beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Bruno Clementine


Waarop ik antwoordde:

Hallo,

Bedankt voor het sturen van een contact-e-mail van de krant, ik heb het niet op hun site gevonden.
De Whois van casseurdepub.net geeft: denis@antipub.net

De jouwe
C.Martz


En als geen antwoord sinds maandag, hier is de e-mail die ik net heb teruggestuurd (en ze beginnen me te verwarmen waar de toon werd gebruikt):

Hallo,

Het is 3 dagen dat ik je deze e-mail heb gestuurd en ik heb nog steeds geen reactie van je ontvangen!
Ik zou uitleg kunnen hebben alstublieft! Je beledigt me publiekelijk en als je verantwoording moet afleggen negeer je me. Sterker nog; de krant het verval wordt gepubliceerd door de vereniging casseurdepub of uw e-mailadres is dat van de vereniging. Ik weet zeker dat je de antwoorden hebt die ik je vroeg!

Weet dat ik deze laster niet zal laten passeren en dat de schade die ik heb geleden op de een of andere manier zal worden betaald!

Hartelijk

C.Martz
0 x
SAVOIE73
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 03/10/05, 13:45




par SAVOIE73 » 20/10/05, 12:45

Nou ... ik ben er niet zo zeker van dat we onze tijd echt moeten verspillen met deze "clowns".


Aan de andere kant, zou u geïnteresseerd zijn om een ​​uitgezonden onderwerp voor te stellen.

In feite zou het idee zijn om 5 of 6 "parallelle" technologie die is bewezen samen te brengen
werk, dat ze industrieel levensvatbaar zijn en dat ze milieuvriendelijk zijn. En voor te stellen
de presentatie voor een show waar zou worden uitgenodigd, een politicus, een wetenschapper, een industrieel
sommige consumenten .... Alles natuurlijk gepresenteerd in een prime time.

We kunnen bijvoorbeeld selecteren:

- De HVB
- De Pantone
- Stirling en hun geothermische en energietoepassingen.
- Magnetische motoren (zou een demonstator nodig hebben ...)
- Elektrostatische opname voor het opladen van batterijen ...
...

Kortom, als u geïnteresseerd bent, kunnen we een onderwerp openen, architect dit allemaal, bouwen
een concept en ... ga naar de aanval !!!
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 283-gasten