Verkoopt Renault Stanadynes kachels geregeld op 75°C!!

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
seb33
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 23/03/06, 12:03

Verkoopt Renault Stanadynes kachels geregeld op 75°C!!




par seb33 » 23/03/06, 12:04

Voor wie geïnteresseerd is in een nieuwe Stanadyne heater maar door mij aangepast met 2 micro thermocontacten op 75°C ter vervanging van de originele set op 12°C, plus een aansluiting in de heater met een indicator om te zien wanneer de Stanadyne aan het opwarmen is.

In mijn gemodificeerde standadyne-kit zit:


- Een 12v lamp
- 30 cm isolatie
- Een 75° thermostatische bimetalen microschakelaar (RENAULT Rusland)
- Kabels + relais
- Bevestigingen + klemmen
- Een aan/uit schakelaar
- Verbindingsdiagram
- aftakkingsconnector


De gewijzigde Stanadyne is nieuw en van het merk RENAULT, maar kan natuurlijk op alle soorten voertuigen worden geïnstalleerd.

Deze kit zorgt ervoor dat je je stanadyne niet doorbrandt want de regeling zit direct op het verwarmingslichaam en niet op een hvb pijp, want het verwarmingslichaam gaat tot 500°C en gaat snel kapot als het niet geregeld wordt, zie foto hierboven!!!

Klik hier om het online te kopen:
0 x
Ik verkoop gereguleerde Stanadyne kachels van Renault en olie lcd-sondethermometers, voor meer info BEZOEK MIJN WINKEL hier:

http://stores.ebay.fr/biocarburant


.
Ricou
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 31/10/08, 22:55

verwarming




par Ricou » 31/10/08, 23:02

hallo je kachel ik heb interesse of kan ik bestellen en tegen welke prijs maak je hier een prijs bestel in batch bedankt je kunt me een mail sturen op ricoucornu@laposte.net
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 03/11/08, 11:23

hello,
leuk initiatief, er zijn er die het nodig hebben.
anders voor degenen die hun eigen stanadyne (€ 15 voor schroot, de clicson € 4) willen aanpassen of andere typen willen maken (de stanadyne blijft kwetsbaar) in het bijzonder met een gloeibougie (ook geschikt voor huisbrandstof):

http://www.nrjrealiste.fr/oil/rechauff.html
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 249-gasten