Vervuiling in Varaville 14

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 11/10/05, 16:10

MichelM schreef:Deze verhalen van GDV zijn voor mij schrijnend en helaas heel echt. Ik heb soms geprobeerd verzachtende omstandigheden te vinden, excuses... Maar niet elke keer is er niets aan te doen.

Tegen mijn tuinhek was een afgelegen parkeerplaats voor de hypermarkt (wat een geluk! Nu staat daar het tankstation met 20 pompen…). Keer terug daar van tijd tot tijd, een groep SDV voor 2 tot 3 dagen, op doorreis. Promiscuïteit verzekerd: onstuimige kinderen die door het hek komen kijken, bomen en plantages breken, voortdurend geschreeuw en ruzie in gezinnen, honden de hele tijd, voortdurende aankomst en vertrek van busjes richting ik weet niet welke missies, en 's avonds de zeer luidruchtige generator die tot het einde van de film op tv draait...
Nou, voor mij was het alleen een slecht moment om te passeren, maar de buurman, leraren, communistische gemeenteraadslid, lieten elke keer een scheet en belden de politie; Dat vond ik wat overdreven.
Op een dag was ik aan het tuinieren in mijn achtertuin, mijn twee kleine kinderen speelden in de zandbak bij het hek.
Plots deed een indrukwekkende Schlouffff me opspringen en een vreselijke strontlucht dringt ons binnen. Een 10-jarig kind had net een grote kom vloeibare uitwerpselen door het gaas gedumpt...
Ik roep naar de moeder en vraag nog steeds om uitleg voor dit gedrag, toen mijn kinderen binnen handbereik waren… “het is niet waar, ik heb haar gezegd het weg te gooien! » en om te doen alsof je het kind een donut gaat geven... Ik antwoord dat het hier of elders hetzelfde is, en dat het niet mooi is om dit gebaar naar mensen te maken... « het is niet zijn schuld! Oma is ziek! »...
En ik vind mezelf met mijn biologische producten en tevreden met deze uitleg. Overmatig water geven van de aarde, om de verspreiding te verdunnen, in een vleugje pathogene dysenterie-toerist...
Dit had geen gevolgen, maar weerspiegelt een betreurenswaardige gemoedstoestand tegenover "de anderen", ook al had ik als gedwongen buurman geen enkele vijandschap getoond...
Epiloog: Ik heb mijn oordeel over deze goede mensen heroverwogen. En mijn buurman, 10 dagen later, werd beroofd van haar sieraden en bont, met ontlasting in hun bed. Het is ondertekend...

Gegyx
0 x
Wens =>
Staat om normaal te spreken
zonder voortdurend aangevallen door een aantal mensen, die niets te respecteren, en dit straffeloosheid.
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 11/10/05, 17:43

Ja, helaas herken ik hun handtekening daar. Het overkwam een ​​vriend die zijn motorfiets had gestolen. Het is waarschijnlijk om te zeggen dat ik niet alleen steel wat ik van je wil, maar dat ik jou veracht en ik... op jou.
Nou, ik zal er niet meer over praten, het deprimeert me, en ik denk dat onze lieve politici er beter aan zouden doen om af en toe voor hen te zorgen in plaats van voor de mensen zonder papieren.
Michel
0 x
patnativ
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 30/09/05, 11:09




par patnativ » 14/10/05, 12:46

nieuw? raad? nou nee, het kan iedereen niet schelen... de prefect onder prefect en de anderen...
maar naar verluidt wordt een nieuwe afdeling getroffen door dezelfde vervuiling en het gebrek aan reactie van het ministerie van Ecologie als niemand reageert, zijn we er allemaal slecht aan toe

<a href='http://www.sudouest.com/131005/vil_chm_rochefort.asp?Article=131005a94158.xml' target='_blank'>http://www.sudouest.com/131005/vil_chm_roc...31005a94158.xml</a>
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 17/10/05, 21:24

Topic gesloten omdat ik hoorde dat de bovenstaande tekening van de illustrator van de FN was ... al dat sommige woorden borderline waren ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 161-gasten