Getijdenenergie, stage?

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 23/10/08, 20:32

[humormodus AAN]
wat is ruimte? : Mrgreen: : Mrgreen:
[humormodus UIT]

Nou, het is waar dat een e-mailadres of een bijnaam op een forum kan representatief zijn voor een periode in ons leven die mogelijk niet meer in overeenstemming is met een huidige fase van ons leven of een professionele activiteit. Hetzelfde geldt voor spel- of grammaticale fouten die door een potentiële werkgever of stagebegeleider geïnterpreteerd kunnen worden als een gebrek aan zorg of kennis.

Het advies heeft zijn educatieve waarde als het wordt uitgelegd, maar naar mijn bescheiden mening kan het ook in PM worden gegeven om ego's te beledigen of gevoeligheden te kietelen.

Zelfs nobele redenen zullen, indien gevolgd door dubieuze acties, slechte resultaten opleveren.

Dit is echter geen worsteling waard die het risico loopt een slecht beeld van ons te geven forum aan deze jonge bezoeker... :frons:
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 23/10/08, 20:41

bpval schreef:NAN

het is de ruimte die me doet kotsen Beeld


Sorry, ik snap het nog steeds niet... Je bent ruimteziek, toch? Beeld

Ahhhh ik begreep het (geloof ik): het is de "I'm space" = "I'm stoned" is dat het?
0 x
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 23/10/08, 20:51

BROMMEN

Mijn kat kwam bedelen om haar schijntje... Tss-Tss... haar eten
Nou, het kostte me... cyclothymisch als ik ben, ik had het verkeerd kunnen begrijpen

voormalige oceanische schreef:[humormodus AAN]
wat is ruimte? : Mrgreen: : Mrgreen:
[humormodus UIT]

Het advies heeft zijn educatieve waarde als het wordt uitgelegd, maar naar mijn bescheiden mening kan het ook in PM worden gegeven om ego's te beledigen of gevoeligheden te kietelen.

Zelfs nobele redenen zullen, indien gevolgd door dubieuze acties, slechte resultaten opleveren.

Dit is echter geen worsteling waard die het risico loopt een slecht beeld van ons te geven forum aan deze jonge bezoeker... :frons:


ja door Mp zou gelezen zijn gedaan

Mislukking van mijn kant

Ik heb drie kinderen 23 20 19 .. jaar oud

Ik heb misschien de openbare raad
Dat het iedereen ten goede komt

Sorry als "metalspace" de belangrijkste is
0 x
PIF PAF POUM

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 284-gasten