Zoek gevonden 13 resultaten

par philflamine
14/08/04, 09:58
Forum : Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen
onderwerp: Zonne-energie warm water in Senegal
antwoorden: 8
views: 15216

Heel erg bedankt voor het delen van dit alles met ons!

Als je een klein dagboek wilt bijhouden en delen, denk ik dat de site helemaal open is :D en we zijn heel blij .....
par philflamine
11/08/04, 14:33
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Dingen te verbeteren
antwoorden: 42
views: 44137

De sectie werkt niet meer ... Ik maak er een terwijl ik wacht.


Dus er moeten dingen zijn om te verbeteren. Aarzel niet, elk idee is welkom ...
par philflamine
11/08/04, 14:23
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: IMF-waarschuwing tegen de VS.
antwoorden: 1
views: 6398

Helaas heb ik niet de exacte bron, maar het lijkt erop dat de auteur van dit artikel Michael Moore is ... Ik heb contact opgenomen met het IMF voor bevestiging van de verdiensten van de opmerkingen en ik wacht op een antwoord.
par philflamine
11/08/04, 14:19
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Ecological Research Association
antwoorden: 15
views: 14171

Nee, het is niet naast de deur... nou, ik kan altijd een ouderwets vliegticket naar Carcassonne nemen, maar ik weet niet zeker of het allemaal erg samenhangend is :rolleyes: :D
par philflamine
11/08/04, 08:48
Forum : Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimatologische architectuur
onderwerp: Ecologische habitat. Welke materialen kiezen?
antwoorden: 3
views: 6822

Ik probeer altijd snel de tekortkomingen of de ideologieën te ontdekken die achter de toespraken schuilgaan, maar hier geloof ik dat het objectief is. (Hé, je zou een goede journalist zijn...) Bedankt Christine! ;) Het is altijd leuk als mensen een ontdekking delen. PS: Ik geef de voorkeur aan Christi...
par philflamine
09/08/04, 15:23
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Ecological Research Association
antwoorden: 15
views: 14171

Hallo Sylveno, kun je ons iets meer vertellen over je vereniging? ;)

In ieder geval gefeliciteerd met je project!



Uit welke regio kom je?
par philflamine
09/08/04, 08:54
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: IMF-waarschuwing tegen de VS.
antwoorden: 1
views: 6398

Een waarschuwing van het IMF tegen de Amerikaanse oorlog, het enige alternatief voor de economische crisis. De zelfvoldane verklaringen van de regering-Bush waarin een record economische groei wordt aangekondigd, worden door de feiten gelogenstraft. In werkelijkheid neemt de werkloosheid toe, stort de binnenlandse productie in en...
par philflamine
09/08/04, 08:49
Forum : Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimatologische architectuur
onderwerp: Ecologische habitat. Welke materialen kiezen?
antwoorden: 3
views: 6822

Bedankt voor de info....

Wie is deze Friedrich Kur? Wat trok je aan in dit boek vergeleken met het arsenaal aan boeken over dit onderwerp?
par philflamine
09/08/04, 08:44
Forum : Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen
onderwerp: Zonne-energie warm water in Senegal
antwoorden: 8
views: 15216

Hartelijk dank Prosoleil! B) Heeft u een bemoedigend welkom en/of enige steun gekregen van de Senegalese autoriteiten? Hoeveel van jullie hebben dit project geïnitieerd? Welke rechtsvorm heeft u gekozen voor uw onderneming? Welke link "verbindt" jou met dit land - simpele nieuwsgierigheid......
par philflamine
07/08/04, 08:41
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Geothermisch: warmtepomp
antwoorden: 44
views: 127520

Hallo, u kunt contact opnemen met France Inter, de show "CO2 mon amour" heeft de kwestie van geothermische energie al behandeld. Dit was enkele maanden geleden...ze hebben toch zeker een archiefdienst?! Anders zijn de getuigenissen vrij zeldzaam op de forum, voorlopig :( :( net als jij heb ik er spijt van b...

Zoek Geavanceerd zoeken