Stanley Kubrik ging naar de maan?

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 16/12/15, 10:25

raymon schreef:Het blijft alleen aan Poetin om de waarheid die hij moet weten in evenwicht te brengen.
Als hij niets zegt, kan het zijn dat hij weet dat de maanlanding inderdaad heeft plaatsgevonden (in dit geval inderdaad geen sensationele verklaring, geen geroezemoes en dus geen interesse voor hem om iets te zeggen) :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 16/12/15, 12:04

raymon schreef:Dat is niet wat ik wil zeggen, simpelweg dat Kubrik's interview verontrustend is, zoals Bigard zou zeggen!
Ik denk niet dat de soep geserveerd door Pujadas. Hoewel er enige waarheid. Gelukkig is er internet met al die onzin, omdat de mainstream media maken me meer om na te denken over George Orwell. De informatie in de jaren 70 voorbeeld was anders was er een echt verschil in de tijd tussen de stoeprand en LIBE er was ook een soort van uitstoot Polák juiste antwoorden.


Ik ben het met je eens dat informatie (vooral sinds 1995) steeds meer een krachtig hulpmiddel is geworden voor commerciële propaganda.
Exclusief speciale gevallen (zoals het evenement van 13 november) die hieronder vallen social engineering, is de meeste informatie die onze media destilleren commercieel van aard en volledig gericht op massaconsumptie.
Met de komst van de winter krijgen we bijvoorbeeld recht op onze dagelijkse portie pro-wintersportpropaganda... :|

Over serieuze zaken komt het echter vrij zelden voor dat de media tegen ons liegen, in tegenstelling tot wat veel mensen denken, nee, het zou juister zijn om te zeggen dat ze ontwijken bepaalde fundamentele punten, en dat ze de feiten manicheïstisch presenteren.
Er zal ook worden opgemerkt dat bepaalde onderwerpen verdrinken tussen twee totaal verschillende stukjes informatie, wat leidt tot concentratieverlies bij de "luisteraar".
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 17/12/15, 19:48

raymon schreef:Is dit nep van meer dan één site. Ik weet niet wat denk je? Je zult merken dat ik voorzichtig ben!



Nepartikel dat iedereen kan maken.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 17/12/15, 20:07

Nou, ik heb op de link geklikt... en ik twijfel of het Kubrick is...

Ik ben duidelijk niet de enige:





Ik denk dat een stemanalyse (harmonischen) kan uitwijzen of het zijn stem is of niet...omdat de blik...uh...er is te veel haar :) Dan lijkt de acteur dronken...

Ik ga kijken of er analysesoftware beschikbaar is voor het grote publiek...

Ook zoals ik hierboven zei: NASA gaf toe regisseurs te hebben ingehuurd om maanscènes te maken omdat het audiovisueel materiaal ontbrak! Wat niet wil zeggen dat we er ooit zijn geweest!

De Chinezen zullen er snel achter komen... als de VS ze laat gaan...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 17/12/15, 20:20

Er zijn tientallen gratis "spraakanalyzers" op het net, hier is er een die er goed uitziet: http://www-01.sil.org/computing/sa/sa_download.htm

Het valt nog te bezien of ze een "vergelijkende match" -functie hebben ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 17/12/15, 20:34

U hoeft geen spectraalanalyse uit te voeren. Ik heb de fout gevonden: dit interview is nep...

Waarvoor? Omdat NASA contact zou hebben opgenomen met Spielberg...die in 1969 pas 23 jaar oud was en nog lang niet bekend was...nog minder om zijn talenten in Science Fiction!!

S: Spielberg (onhoorbaar), Scorsese, zelfs Woody Allen. Geen van hen wilde het doen.


https://fr.wikipedia.org/wiki/Steven_Sp ... _audacieux

In 1969 maakte hij horrorfilms: https://fr.wikipedia.org/wiki/Joan_Craw ... arner_Bros

Het wordt in 1969 geregisseerd door Steven Spielberg in de aflevering The eyes. Dit is een van de drie pilotafleveringen van Night Gallery


CQFD! Volgende !
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Stanley Kubrik naar de maan gegaan?




par Christophe » 08/08/16, 17:50

Nog een vreemde info van de Apollo-missies:



verklaringen: http://www.iflscience.com/space/apollo- ... side-moon/
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Stanley Kubrik naar de maan gegaan?




par moinsdewatt » 08/08/16, 18:53

Apollo 15: 45 jaar geleden rolden we op de maan

45 jaar geleden rolden twee van de drie astronauten van de Apollo 15-missie op het oppervlak van de maan. Met hun elektrische voertuig konden ze bijna 28 kilometer afleggen.

06/08/2016 - Xavier Demeersman, Futura-Sciences

http://www.futura-sciences.com/magazine ... une-63833/
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Stanley Kubrik naar de maan gegaan?




par Christophe » 01/12/17, 11:49



Kubrik Ik weet het niet, maar anderen zijn daar duidelijk heen gegaan : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Stanley Kubrik naar de maan gegaan?




par moinsdewatt » 03/12/17, 13:30

Je stelt Christophe erg teleur. Mooie pap van het net.
0 x

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 234-gasten