Rellen in Frankrijk in de Franse overzeese departementen: 1er dood in Guadeloupe

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
C moa
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 704
Inschrijving: 08/08/08, 09:49
Plaats: Alger
x 9




par C moa » 11/03/09, 11:31

http://news.fr.msn.com/france/article.aspx?cp-documentid=14976399
20 politieagenten gewond, waaronder één schot en zeker minstens evenveel vooraan.

Moet er een dode zijn voor de regering om eindelijk mee te doen? :onheil: :onheil:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 11/03/09, 11:37

C moa schreef:Moet er een dode zijn voor de regering om eindelijk mee te doen? :onheil: :onheil:


Als je de vraag stelt: dit is wat er in Guadeloupe is gebeurd, toch?

Ah "sterk" lente in de metropool!

Op de kasseien, bloed ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 11/03/09, 11:41

Remundo schreef:Ah, het is interessant ... Dus rotzooi en wacht op de subsidies, het neemt de leiding ...


Verdomme, je bent opgeblazen daar ... sorry, ik zei dat ik niet tussenbeide zou komen in je werk, maar je duwt de stekker erin!

Dus je wilt dat we het hebben over de demonstraties en "stakingen" vanstudenten, geïndoctrineerd en gemanipuleerd door leraren of studentenverenigingen (wat is hun bestaansreden om de vakbonden van leraren niet te steunen?).

De meeste "studentstakers" hebben hun eerste loonstrook nog niet in handen ... het is in dit geval wat makkelijk om zichzelf als spits uit te roepen ...

Ik zeg niet dat je een hersenspoelleraar bent, maar niet alleen op de overzeese afdelingen weet hoe je shit moet neuken voor meer...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16176
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 11/03/09, 11:58

Ik ben het met je eens mijn vriend ... :D
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 11/03/09, 12:04

Ah de con! Het treft de USSR die op zichzelf instort!

Ik had al tegenargumenten voor je antwoord voorbereid ... : Mrgreen:

Nou, ik bewaar ze voor "later"! Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16176
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 11/03/09, 14:00

heb je een strijdplan tegen mij opgezet? Het lijkt erop dat ik zonder te willen de plaats van de strijd verplaatste : Cheesy:
Dernière édition par Remundo de 17 / 03 / 09, 10: 14, 1 keer bewerkt.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
minguinhirigue
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 01/05/08, 21:30
Plaats: Straatsburg
x 1




par minguinhirigue » 16/03/09, 22:51

0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16176
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 17/03/09, 09:19

dat is alles, alle overeenkomsten zijn ondertekend om de tom tom aan de dom te geven, met goedkope vliegtickets, belastingverlagingen, heffingen, subsidies, loonsverhogingen, bijna belastingvrije brandstof .. . : Cheesy:

Ik zei hierboven dat we het met miljoenen zouden afzwakken, ik vergiste me niet.

Ze hebben er goed aan gedaan om de metropool te denigreren, omdat ze zich er goed door voelen en de rekeningen ervan zo gul zinken. Ze doen het opnieuw wanneer :?
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6989
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913




par gegyx » 17/03/09, 10:33

Je lijkt de zaak te volgen. Dit is belangrijk voor jou.
Het is inderdaad niet normaal dat al deze vrijgevigheid het conflict beëindigt. Altijd naast het bord ...

Je zegt "om de snavel aan de dom te geven".
Dat zegt veel ...
Is dat precies wat er nodig is om te overleven?
Help ze als baby's?
Dus een verlangen van de staat om onrecht voort te zetten en het een beetje water te geven om het een tijdje te kalmeren.

Voor jou is de verantwoordelijke dus altijd de basis West-Indiër.

Terwijl er niets wordt gedaan voor een lokale economie.
Alles wordt in het werk gesteld om monopolies en flagrante onrechtvaardigheden en de niet-toepassing van de Franse wetten te bestendigen.

Ik zag net het planeetrapport van de vorige link.
Heb je hem alleen gezien?

Dezelfde muziek komt er niet uit, zoals in je lied ...

Het is nog erger dan ik eerder dacht.

Om een ​​eenvoudig voorbeeld te nemen: de prijs van yoghurt 4 keer duurder dan bij hetzelfde merk op het Franse vasteland is voldoende.
Om deze reden, u, de wetenschapper, zou u normaal moeten vinden dat het loon wordt vermenigvuldigd met vier?
Dit is echter niet het geval.

Zelfs de medewerker van het gemeentehuis verdient het minimumloon (we hadden het niet over een 40% verbeterd minimumloon) en eet elke dag pasta ...

Dus als je zegt "om de snavel aan dom tom te geven", dan moet je nadenken
"Om krankzinnige winst toe te staan ​​voor een minderheid in een monopoliesituatie: de békés"
: Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16176
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 18/03/09, 17:08

we hebben allemaal onze gevoeligheid. Ik had het over het geven van de pik, want dat is precies wat er aan de hand is; op de achtergrond is er ook een woordspel om de onaanvaardbare agressie die tijdens het conflict tegen de beké heeft plaatsgevonden te stigmatiseren.

Ik onderschrijf de redenering die u mij leent niet. En het is jammer dat we niet kunnen ervaren dat we volledige autonomie geven aan de Antillen. We zouden hier de volledige maat hebben van de zelfbeschikkingscapaciteiten van West-Indië en West-Indië, wit, zwart, mestizo ... ongeacht de kleur : Idee:

De economie van een land (in vrede) is slechts een weerspiegeling van zijn productie, van alle soorten, en meer in het bijzonder van het vermogen van de mensen die het bewonen om de leiding te nemen ... Ondernemerschap doet is voor niemand verboden. Wie verhindert, naar het voorbeeld van voedselproducten, dat de West-Indiërs het land bewerken en rechtstreeks op de markten verkopen? Wie belet hen om voor eigen rekening te vissen? (wat sommigen natuurlijk doen ...). Het grappige is de prijs van de tomaten ... :D

Aangezien het nodig zou zijn, als ik het goed begrijp, om de beruchte supermarkten te omzeilen, die bij het onderzoeken van de gemiddelde taille van de demonstranten de Ilianen niet in een verschrikkelijke hongersnood lijken te storten ... : Mrgreen:

De havenarbeiders moeten hun racket mogelijk ook een beetje stoppen bij elke container die ze landen ...

Het kan ook nodig zijn om de invoer te beperken ... Produceer het maximum ter plaatse.

etc. ..
0 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 311-gasten