Editorial Gilbert Bros, President Chamber of Agriculture

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2

Editorial Gilbert Bros, President Chamber of Agriculture




par bidouille23 » 02/03/12, 17:37

hello,

het wordt niet gewonnen met holes in de C ... hetzelfde maar hey, we komen er toch : Mrgreen: , hij is bang voor zijn sioux de heer hallo hij is een indiaan met een volledige normale geleerdheid :) .

Beeld

http://blog.vertsconseilregionalauvergn ... t_BROS.JPG

wat ook interessant is, is om te zien wie "de haute loire paysanne" runt. fnsea dat mensen helemaal niet bezorgd zijn om geld wat :) .

landbouw is een economie lol ik die geloofde dat het was om ons te voeden ....

meer
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 02/03/12, 20:04

Goed om deze protestredactie te lezen tegen de voorkomers van vervuilen in kringetjes om veel geld te verdienen!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 03/03/12, 09:53

Maar wat een arme klootzak! Hoe kun je zo'n man tolereren als voorzitter van een landbouwkamer?

Wat de landbouw doodt, is het mechanisme van de internationale handel, de verarming van de bodem en de valkuil van de subsidies, die allerlei soorten lobby's (olie, bankwezen...) tot business maken!!

Deze man zou het filmpje van 30 minuten "Ik eet dus ik ben" volledig vrij van rechten moeten zien...

https://www.econologie.com/forums/je-mange-d ... 11362.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272




par Grelinette » 03/03/12, 13:14

Ik vraag me af wat de diepere redenen en het effect zijn van deze cynische en egoïstische tirades. Afgezien van provoceren en proberen het tegen elkaar op te nemen en een situatie te bederven, zie ik het nut van dit soort uitspraken niet in.

Christophe schreef:Maar wat een arme klootzak! Hoe kun je zo'n man tolereren als voorzitter van een landbouwkamer?
...

Hij is zelfs meer dan dat, hij is een psychopaat met schizoïde neigingen!
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 03/03/12, 13:52

Wanneer hij eindigt met Parkinson, of kanker, begunstigd door pesticiden en herbiciden (factor 2 tot 4 keer meer risico), zal hij van gedachten veranderen en zich bewust worden zoals sommige intensieve boeren, aan de kant van de familie van mijn vrouw!!

Door biologisch te eten, red je eerst de boeren!!
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 03/03/12, 14:10

Wanneer hij eindigt met Parkinson, of kanker, begunstigd door pesticiden en herbiciden (factor 2 tot 4 keer meer risico), zal hij van gedachten veranderen en zich bewust worden zoals sommige intensieve boeren, aan de kant van de familie van mijn vrouw!!

Door biologisch te eten, red je eerst de boeren!!

+1
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 03/03/12, 19:25

Als we deze tekst lezen, begrijpen we beter waarom het slecht gaat met de landbouwwereld! :frons:
Het is vooral zielig om deze landbouwtechnici - die niets meer te maken hebben met onze boeren van weleer - constant te horen praten over productiviteit en concurrentievermogen.
Terwijl juist deze twee punten verantwoordelijk zijn voor de achteruitgang van boeren! :onheil:
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 03/03/12, 19:38

Christophe schreef:
Hoe kun je zo'n man tolereren als voorzitter van een landbouwkamer?


De voorzitter van de Landbouwkamer is... gekozen. Door boeren (in wezen zijn er een paar andere hogescholen: werknemers, landbouwcoöperatie, enz.).

Dit zijn de grenzen van de democratie - die we bovendien goed kennen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 03/03/12, 19:41

Did67 schreef:
Christophe schreef:
Hoe kun je zo'n man tolereren als voorzitter van een landbouwkamer?


De voorzitter van de Landbouwkamer is... gekozen. Door boeren (in wezen zijn er een paar andere hogescholen: werknemers, landbouwcoöperatie, enz.).

Dit zijn de grenzen van de democratie - die we bovendien goed kennen!


Het is inderdaad NS die president van de republiek is, maar spreken over democratie lijkt me een beetje overdreven!
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 03/03/12, 19:42

Grelinette schreef:Ik vraag me af wat de diepere redenen en het effect zijn van deze cynische en egoïstische tirades. !


Het is voor zijn "troepen". Ik stel me voor dat het uit de plaatselijke boerenkrant komt.

Het is helaas nog steeds de dominante gedachte in het midden.

Dus om herkozen te worden (verkiezingen volgend jaar, geloof ik)... wordt het terrein voorbereid. De president dondert hardop wat de meerderheid stilletjes denkt.

Dus nogmaals, ga niet achter deze man aan. Het is de dominante gedachte van de landbouwwereld. Vraagt ​​u zich af hoe we daar zijn gekomen ... Hoe dat te veranderen? Wie onderschrijft dit? enzovoort ...
0 x

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 290-gasten