Bezoekers piek zaterdag tot 13h50, dank u TF1?

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79127
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Bezoekers piek zaterdag tot 13h50, dank u TF1?




par Christophe » 22/08/09, 14:10

Een paar minuten geleden was er een "vloedgolf" van bezoekers bij econo.

Ik veronderstel een rapport over TF1 ...

Ik onderzoek. Als kk1 iets heeft gezien?
Dernière édition par Christophe de 22 / 08 / 09, 15: 21, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79127
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975




par Christophe » 22/08/09, 14:22

Ik denk dat het dit ding is geweest dat heruitgezonden was: http://videos.tf1.fr/reportages/c-est-b ... 60788.html

En de bezoekers gingen waarschijnlijk op deze pagina: https://www.econologie.com/forums/tf1-report ... t8203.html
Dernière édition par Christophe de 23 / 08 / 09, 11: 56, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 22/08/09, 14:47

: Lol:

Ben je ziet, het rapport is positief, omdat het verwijst naar econologie ....

Helaas op een link die niet goed is.

Ikzelf werd beroemd omdat ik 2-telefoontjes had in Vosgica-keukens ... met bewonderaars voor het Afrikaanse accent. Dat zegt!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79127
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975




par Christophe » 22/08/09, 14:50

Jij spreekt Charles ... positief voor econologie weet ik niet ...

Over de Barronets is het een negende rapport over 'extremistische ecologen' ... die ver, heel ver verwijderd zijn van de waarden van econologen (althans die van mij) en wiens manier van leven (die kan worden omschreven als anti-vooruitgang) wordt afgewezen door 99.9% van de Fransen ... die op zijn best lachen, in het slechtste geval als ziek behandelen ...

Het punt is dat we nog steeds een aantal dingen gemeen hebben ... nu ben ik deze "alles of niets" rapporten zat.

Ik denk dat er inderdaad 2 soorten rapporten zijn waarvan de tijdschriften huilen die in feite de 2 uitersten zijn:

a) aan de ene kant, degenen die vooruitgang afwijzen (althans in uiterlijk) die niet van toepassing is op de overgrote meerderheid van de bevolking en die jaren geleden (of bijna) als 100 of 150 hebben geleefd
b) aan de andere kant, het is het tegenovergestelde, het is het beleid om koste wat het kost technologie te 'besparen' en vooral door te tellen wat je wilt tellen (warmtepomp, 'pseudo-passieve' huizen bij € 500, elektrische auto die nooit zal worden vrijgegeven ...). Ook niet van toepassing voor de meerderheid ...

Niets of bijna "tussen de 2" ... wat toch de meerderheid van de Fransen aangaat ... inclusief mij!

Ik heb nog nooit een rapport gezien over hoogvolume thermische buffering zonne-energie bij een individu bijvoorbeeld ...

Ik begrijp de relatie met de keukens niet?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 22/08/09, 15:16

ik ben het eens

In wezen "technologie ten dienste van het milieu"

het is geen goede slogan voor Econo?

:D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79127
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975




par Christophe » 22/08/09, 15:18

Voor de asso ja! Moet er meer dan één vinden :)

Maar het idee is liever "betaalbare technologie voor iedereen" ...

Ik hou ook van de (ex?) Slogan van nasa: "For the benefit of all" ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79127
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975




par Christophe » 23/08/09, 11:55

Na analyse van de statistieken zochten de bezoekers naar "waterdoping" en dergelijke.

Zeker vanwege de getuigenis van Vitry.

Ik ben gerustgesteld :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 24/08/09, 11:22

Ik hoop dat pb2487 de rapporten heeft gezien :|

Als dit het geval is, kan hij niet langer zeggen dat het niet werkt en kunnen we hem doorverwijzen naar de technische diensten van de gemeente Vitry. : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Was goed in de passage waar de monteur aangeeft dat de technische controller voor het gebrek aan vervuiling van het dieselvoertuig geloofde dat zijn machine kapot was : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79127
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975




par Christophe » 24/08/09, 11:27

Natuurlijk niet ... hij ontkent psychologisch (zelfcensuur?) Over alles wat hem "stoort" en daarna durft hij de Amerikaanse censuur te roepen ...

Voorbeeld van deze ochtend: https://www.econologie.com/forums/sncf-dopag ... 50-10.html
:onheil:

ps: het is pb2487,5 nu dat je moet zeggen : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 245-gasten