We leven niet op dezelfde planeet als de Ricanen ;-)

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 06/11/09, 13:02

Hallo iedereen!

Hier in Quebec kunnen we zonder problemen onze was en zelfs onze wasmanden ophangen, onze tuin is van ons.

We horen soms rare dingen!
:schok:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
Peer Belle Helene
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 389
Inschrijving: 16/05/07, 09:21
Plaats: Het zuiden
x 1




par Peer Belle Helene » 06/11/09, 13:36

Christophe schreef:Het is niet nodig om de Atlantische Oceaan over te steken om meer idioten te vinden dan wij: kleding hangen (in het raam, balkon of terras ...) in de meeste grote Franse steden is ten strengste verboden ...


Nou, dat wist ik niet eens. Dit is volkomen dom :schok: Ik denk dat gelijkenissen mooier zijn dan mooi kant pffff
0 x
Peer Belle Helene
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 06/11/09, 13:50

Nou ja, maar hier heb ik het vooral over "stedelijke centra"... maar het zou me niet verbazen als de regelgeving voor vastgoedbeheerders overal hetzelfde zou doen!

Het bewijs: toen we in Guérande in een appartement zaten met een zoli-balkon mocht het niet...het mocht ook niet een gasfornuis hebben...
0 x
Avatar de l'utilisateur
sam17
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 14/02/06, 13:57
Plaats: La Rochelle
x 1




par sam17 » 06/11/09, 16:01

Heel vaak zijn de copro-regels de smerige verzameling van alle apriori’s en alle angsten van het gemiddelde Beijing, allemaal genivelleerd tot op het laagste niveau. :( en samengevoegd tot een ultra-autoritaire en onbetwistbare regelgeving.

: Cry:
0 x
--
Geduld is een boom waarvan de wortel is bitter, waarvan de vruchten zijn erg lief.
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 06/11/09, 19:06

Mijn zus, die in de buurt van Seattle woont, moest om ecologische redenen vechten om haar gazon in de zomer niet water te geven.
Gezien in een rapport van arbeiders die droge gazons met groene verf schilderden om een ​​sfeer te behouden die consistent was met bepaalde straten...
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 06/11/09, 22:34

Op het gebied van waterverspilling en groene ruimte weten ze in Miami ook hoe het moet. Er is een kilometerslange woestenij die langs de weg loopt in een industriegebied (een reeks pakhuizen, fabrieken en winkels met heel weinig woningen). Het wordt overvloedig bewaterd, chai plus hoeveel uur per dag en helemaal. Toen ik 's ochtends langskwam, spuwde het, toen ik 's avonds wegging... hetzelfde.

Ah, wat groen betreft, het was groen en kort gemaaid!!! De enige die ik ervan zag genieten was een Franse collega, die daar ging joggen. De rest van de tijd was het verlaten! Zoveel aandacht voor een woestenij waar je nooit iemand ziet. :schok: : Cry: : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Bagua
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 28/10/09, 20:12




par Bagua » 06/11/09, 23:16

de was jammer
op de radiator maakt het een warmtepomp en een goede sfeer
het balkon groeit cannabis - CO2 en meer winstgevend : Lol:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 245-gasten