Nieuwe jeugd voor olieboiler? (Gebarsten tank)

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 13/09/09, 17:28

Obamot

Ik ben een lasser op Tig en Mig, het is de herhaalde hete koude schok die je metaal heeft gebarsten, het op de scheur lassen kan geschikt zijn, maar zal niet erg lang duren omdat het metaal meerdere microscheurtjes heeft opgelopen, dus het is beter om een groot stuk en vervang het, de brander verwarmt zeker dit deel van het metaal.

Er is ketel- of kachelstaal dat beter bestand is tegen deze beperkingen.
:D
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 13/09/09, 20:27

Heel erg bedankt Alain G. Dit is nog een duidelijk antwoord dat onder de hoek van gezond verstand valt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 13/09/09, 20:32

Dank ook aan Ahmed en de anderen die serieuze aanwijzingen hebben gelanceerd.

Het voorstel van Ahmed lijkt mij net zo interessant, in zoverre dat het gebarsten deel, als het behouden zou blijven, dan zou kunnen dienen als beschermend scherm voor het nieuw te kiezen deel (voering) uiteraard in een stalen ad hoc. : Wink: Bovendien zou het te verrichten werk lichter en minder risicovol zijn. Maar dat is een aanname aangezien ik geen verwarmingstechnicus of lasser ben...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 245-gasten