Morgen meer zon in België? IJslandse vulkaan

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 17/04/10, 18:28

christophe ma laat me aan één ding denken

de fetisj-uitdrukking van antitabak ten tijde van aanvaarding van de wet was:

mijn vrijheid begint waar anderen stoppen

vanuit hun mond draai ik kanker aan 1 persoon per jaar terwijl ik rook op openbare plaatsen

iemand kon me vertellen hoeveel leven een standaardauto per jaar doodt

mijn vrijheid begint waar anderen stoppen

behalve als ik kan pronken in mijn auto

de auto is een massavernietigingsmiddel met een groene dennenboom op de retro

Ik word geloofd en het levert me mijn vijanden op
het is logisch, ... 8)
Dernière édition par recyclinage de 17 / 04 / 10, 22: 08, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 17/04/10, 21:21

Ik wil erop wijzen dat we vanwege deze lelijke zwarte wolk op dit moment onze chemtrails niet meer hebben :onheil:

: Mrgreen:
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 17/04/10, 22:07

delnoram schreef:chemtrails


iemand met een zakdoek?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 17/04/10, 22:30

8) Het meest te vrezen is dat deze "kleine gebeurtenis" zal leiden tot een plotselinge versnelling van de huidige crisis ... : Cheesy:

Een vulkaan is geen verbrandingsmotor die je stopt wanneer je dat wilt, door aan een contactsleutel te draaien ...

Als deze uitbarsting 1 jaar zou duren, zal niet alleen het reizen per vliegtuig gedurende 1 jaar onmogelijk zijn, maar de economie zal het flesje iets sneller breken (ik zal er niet om huilen) ...

Deze schijnbaar onschadelijke verandering is een andere openbaring voor de vele C ... (gecensureerd) die niet begrijpen dat ze een deel van de natuur zijn en niet het tegenovergestelde, de aarde is niet van ons, we LEVEN erop en we zijn afhankelijk van HAAR : Idee:

Ik lachte toen ik de vele idioten zag die hun vuisten balden en klagen over een vulkaan, wat zullen ze doen, als Hij besluit de "cirkelblokker" te blijven spelen, zullen ze hem in een betonnen sarcofaag stoppen ?? zoals hun stinkende energiecentrales?

Mensen worden te arrogant en hun waanzin is enorm.

Om Thalassa te geloven, octopussen zijn uitgerust (met 9 hersenen) met een oneindig veel grotere intelligentie dan de onze, ze zijn: 1 °: niet onnodig agressief, 2 °: evenmin aanmatigend als mensen, 3 °: ze anticipeer niet op situaties en speculeer niet op irrationele zaken zoals wij : Mrgreen:



miauw : Mrgreen:


Eens kijken of het menselijk ras nog lange tijd de "slimste" zal zijn ... en doorgaan met het zien van de tak waarop ze zit ...
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
swift2540
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 383
Inschrijving: 04/08/08, 00:48
Plaats: Leenheer
x 1




par swift2540 » 17/04/10, 23:11

Voor degenen die een idee willen krijgen van de grootte van de cloud:

http://www.radarvirtuel.com/

Niet zo klein ...
0 x
Soms is het beter om te stoppen, reflecteren, en de juiste vragen stellen ...
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 18/04/10, 10:50

Het is genoeg dat de wind in het zuidwesten draait: geen problemen meer voor ons, het is IJsland zelf en de Scandinavische landen (Rusland) die zullen worden bediend ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 18/04/10, 11:03

Ik denk dat het Zweedse leger slijtage in de reactoren van zijn F118 heeft opgemerkt.

Maar toch, Borloo biedt haalbaarheidstests voor vluchten op Europees niveau ...
KLM doet vliegproeven.
http://tempsreel.nouvelobs.com/actualit ... ident.html

Medvedev is niet bang, hij zal ondanks het luchtruimverbod naar Polen gaan.
(Zelfs om de gebruikte reactoren te veranderen ... : Cheesy: )

Want uiteindelijk betekent dit verlies en een tekort voor bedrijven in verband met luchtvervoer.
We zien dus of we toch een beetje aan het touw kunnen trekken, wat officieel absolute veiligheid garandeert.

Het nieuws is inderdaad niet goed.
De hardnekkige vulkaan heeft besloten de uitbarsting voort te zetten ...
http://tempsreel.nouvelobs.com/actualit ... mente.html

Donderdag landde ik op Roissy 3 uur voordat de luchthaven sloot ... Oef!
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 18/04/10, 12:47

gegyx schreef:Het nieuws is inderdaad niet goed.
De hardnekkige vulkaan heeft besloten de uitbarsting voort te zetten ...
http://tempsreel.nouvelobs.com/actualit ... mente.html



met de intensiteit van de beweging van de platen van de laatste tijd wint het niet, ...
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 18/04/10, 12:51

Staatssecretaris voor Mobiliteit Etienne Schouppe zei zondag dat volgens de laatste weersvoorspellingen het luchtruim nog steeds een "volle week" gesloten zou kunnen zijn. Volgens tests uitgevoerd door Lufthansa en KLM en de aankondiging van westelijke winden vanavond, "kunnen sommige vluchten echter worden toegestaan" in de komende uren "als aan de veiligheidsvoorwaarden wordt voldaan", zei hij. aangegeven op de A.


"De voorspelling is helemaal niet goed"

Volgens de laatste weersvoorspelling is het luchtruim tot zondag 20 uur gesloten vanwege de vulkanische wolk die uit IJsland komt. De sluiting van het luchtruim kan worden verlengd tot maandag 8 uur. "De weersvoorspelling op middellange termijn is helemaal niet goed", zei Etienne Schouppe. De laatste wacht op de resultaten van nieuwe prognoses en op de conclusies van tests die zijn uitgevoerd door de Duitse en Nederlandse bedrijven. Maar het feit dat deze bedrijven op zondag herhaalden dat de tests op zaterdag werden uitgevoerd, deed de heer Schouppe zeggen dat deze nog niet definitief zijn.



Compensatie: een Europees probleem

Wat betreft mogelijke compensatie voor bedrijven die gestraft worden door de sluiting van het luchtruim, benadrukte de heer Schouppe dat het probleem Europees is. "Het is dus de Commissie die het moet opnemen", zei hij.



http://www.rtlinfo.be/info/monde/europe ... de-blocage
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 18/04/10, 22:46

Hier is wat informatie over "indrukken dat het serieuzer is dan voorheen" en iets om een ​​beetje over na te denken ...

http://www.ddmagazine.com/1704-Tremblem ... folle.html

Opwarming kan daarom de oorzaak zijn van drukvariaties op de aardkorst, wat resulteert in een heropleving van seismische activiteit ...
We worden gedwongen op te merken dat de natuur zijn eigen methoden heeft om te reageren op de problemen die zich voordoen ...

Lees ook dit uitstekende artikel over de geschiedenis van deze vulkaan en zijn buren ...
http://hommelibre.blog.tdg.ch/archive/2 ... -fran.html

En hier een link naar een verklarende video: http://vimeo.com/7794900


miauw
:P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 284-gasten