Recensies van uw favoriete films: de beste om aan te bevelen of aan te bevelen? Jouw cultfilms of meesterwerken?

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Recensies van uw favoriete films: de beste die u kunt aanbevelen of aanbevelen? Jouw cultfilms of meesterwerken?




par Christophe » 29/05/21, 18:22

Voor degenen die van tankgevechten houden (zeldzaam in de films ...) Ik stuitte gisteravond toevallig op T-34 of T-34, Machine de Guerre (op prime) ... een Russische film ...

Ik verwachtte een rotzooi, maar het stuurt zwaar, zelfs als er een enorme omvang in het scenario zit (zoals het uitlenen van een functionele T34 aan krijgsgevangenen :schok: :schok: :schok: ) zeggen ze echter geïnspireerd door een waargebeurd verhaal? Wtf? Ik vind het moeilijk om te zien dat Duitse officieren een tank aan de bolsjewieken lenen! : Cheesy:

https://fr.wikipedia.org/wiki/T-34_(film)



Waarschuwingsspoiler:



Een must-see in de originele versie omdat de Russen de Duitsers geen Engels laten spreken ... ook al had ik een beetje moeite om hun Duits te verstaan ​​... misschien Jiddisch? : Cheesy:

Budget van 7.5 M € ... de ricanen hadden 10 keer meer moeten uitgeven om het zo goed te doen! Fury kostte 68 Miljoenen ... de 2 films zijn naar mijn mening van dezelfde kwaliteit ...

Het deed me een beetje denken aan The Beast of War ... zo'n geweldige film voor degenen die van tanks houden: https://fr.wikipedia.org/wiki/La_B%C3%AAte_de_guerre

0 x
Tuinman
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 63
Inschrijving: 24/05/21, 20:11
x 21

Re: Recensies van uw favoriete films: de beste die u kunt aanbevelen of aanbevelen? Jouw cultfilms of meesterwerken?




par Tuinman » 31/05/21, 20:27



Een vintage geel hesje en wat zou ik graag een paling zijn om niet geraakt te worden...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Recensies van uw favoriete films: de beste die u kunt aanbevelen of aanbevelen? Jouw cultfilms of meesterwerken?




par Christophe » 09/06/21, 14:21

Lang leve Frankrijk, M. Youn, 2013

Het is een UFO van de Franse cinema en ik denk dat het een zekere culturele censuur heeft ondergaan bij de release ... omdat een beetje te "trash" in bepaalde scènes in onze "multiculturele samenleving van intolerantie"... :D

De recensies zijn erg slecht: https://www.allocine.fr/film/fichefilm_ ... 96958.html Ik heb me echter prima vermaakt, vooral het Corsicaanse, Marseillaise en Zuidwestelijke deel... het 2e deel van de film is minder interessant!

De trailer spreekt voor zich: : Cheesy:



Borat 2 is veel slechter in termen van de conditie van vrouwen, dus veel meer afval en in het scenario (dat ik vond) minder grappig, maar toch beter beoordeeld: https://www.allocine.fr/film/fichefilm_ ... 09678.html

Vive la France is duidelijk geïnspireerd door Borat, maar ik denk niet dat ik het hoef te zeggen...

Ah ja, lang leve Frankrijk bekritiseert ook de Franse arrogantie : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14821
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: Recensies van uw favoriete films: de beste die u kunt aanbevelen of aanbevelen? Jouw cultfilms of meesterwerken?




par GuyGadeboisTheBack » 11/06/21, 21:22

Gisteravond gekeken, een UFO gebaseerd op een waargebeurd verhaal ... Uitzinnig als mogelijk, ik vond het geweldig en lachte zo zelden. In VOSTFR, alstublieft, indien mogelijk.

Het New Earth Army van de film is geïnspireerd op het echte First Earth Battalion, opgericht door Jim Channon, een Vietnamveteraan die New Age-fan werd, gespeeld door Jeff Bridges.
Distributie:
George Clooney: Lyn Cassady
Jeff Bridges, Bill Django,
Ewan McGregor, Bob Wilton,
Kevin Spacey, Larry Hooper,
Stephen Lang: brigadegeneraal Dean Hopgood
Robert PatrickTodd Nixon

(wiki)
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Recensies van uw favoriete films: de beste die u kunt aanbevelen of aanbevelen? Jouw cultfilms of meesterwerken?




par Christophe » 22/06/21, 08:53

Gezien toen het werd uitgebracht, was ik niet echt verslaafd ... ondanks de goede recensies destijds ...
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: Recensies van uw favoriete films: de beste die u kunt aanbevelen of aanbevelen? Jouw cultfilms of meesterwerken?




par Oli 80 » 14/07/21, 11:14

Hallo allemaal,
Hier is een film over de achtergrond van de opwarming van de aarde met het stijgende water


die dit jaar moet verschijnen
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14821
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: Recensies van uw favoriete films: de beste die u kunt aanbevelen of aanbevelen? Jouw cultfilms of meesterwerken?




par GuyGadeboisTheBack » 19/01/22, 17:38

We zouden naar de statistieken moeten kijken (als die er zijn) maar ik vermoed dat er niet alleen een toename is van aanrijdingen tussen wintersporters maar ook, en dat is zeker, een sterke toename van ernstige gewrichtspathologieën (dat werd mij bevestigd door twee fysiotherapeuten) sinds de komst van parabolische ski's en het voortdurend groeiende aantal snowboards.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Recensies van uw favoriete films: de beste die u kunt aanbevelen of aanbevelen? Jouw cultfilms of meesterwerken?




par Ahmed » 19/01/22, 19:39

Deja, Jezus, in zijn tijd, misbruikte schotelantennes en het veroorzaakte hem zeer ernstige gewrichtsproblemen...
Ik ga uit... : Oops:
3 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 201-gasten