De wetenschappelijke onbekende VS fysieke wetten en principes die van kracht zijn

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
ENERC
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 725
Inschrijving: 06/02/17, 15:25
x 255

Re: De wetenschappelijke onbekende VS fysieke wetten en principes die van kracht zijn




par ENERC » 12/10/20, 16:38

ABC2019 schreef:als u een van de co-auteurs bent (werkt u voor Maagd?)

Neen. Ik reken op persoonlijke basis voor projecten op Boinc, en op een dag keek ik naar de broncode van de LAL die zoekt naar de signatuur van zwaartekrachtgolven.
Ik zag dat ik een deel van de berekeningen van de CPU naar de grafische kaart kon doorgeven, waarna de Fourier-transformaties alleen het echte deel verwerkten. Dus veranderde ik de code om 2 monsters tegelijkertijd te verwerken met een stroomopwaartse convolutie. Ik ben een factor 10 aangekomen : Mrgreen: .
Ik was bijna de einstein@home-bijdrager geworden met de meeste rekenkracht LOL.
Ik deelde mijn code met de Universiteit van Hamburg en maakte ondersteuning voor Nvidia-kaarten en vooral voor Windows.

Dat is de goede kant van Open Source. Iedereen kan de wetenschap vooruit helpen.
0 x

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 235-gasten