Kanker ook gezien door regeneraten

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Obamot » 14/08/21, 15:04

Zolang wij geen Getuigen zijn van Geovaxx! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: we hebben het over kleinigheden daar... Janic.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Janic » 14/08/21, 16:16

Obamot »14/08/21, 15:04
Zolang wij geen Getuigen zijn van Geovaxx! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: we hebben het over kleinigheden daar... Janic.
het is niet mijn mening, anders doen we het in het "grappige" en het is a priori. Ik heb niet al zijn video's gezien, maar bij de laatste zie ik niet wat hem zou kunnen worden verweten waar het dan is om zichzelf voor een zeteticus te houden .... Wat een gruwel! :frons:
dus een paar voorbeelden kunnen geen kwaad!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Janic » 14/08/21, 17:19

Hé, oh, jullie grappige mensen zijn blij en tevreden dat ze een gezin hebben verbroken met jullie leugenachtige insinuaties. :onheil:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Obamot » 14/08/21, 18:04

Welke Janische "familie"? Het zou tonnen kosten voor de "grappige" om op geen enkele manier degenen te beïnvloeden die kennis en informatie hebben die ze niet hebben. Ze hebben gewoon het niveau niet en ze begrijpen het niet eens. : Mrgreen:

Ik hoop dat je niet namens mij sprak, want er is niets veranderd aan mijn kant en er zal ook nooit iets veranderen. Goed einde van de dag voor jou...!
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9837
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2673

Re: Kanker gezien door regeneraten




par sicetaitsimple » 14/08/21, 18:26

Obamot schreef:Welke Janische "familie"? .........
Ik hoop dat je niet namens mij sprak, want er is niets veranderd aan mijn kant en er zal ook nooit iets veranderen. Goed einde van de dag voor jou...!


Oh het is schattig!!! Je had zelfs moeten eindigen met "Kisses"!

PS: Ik denk niet dat Janic aan jullie relatie dacht toen hij het over "familie" had.
1 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9837
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2673

Re: Kanker gezien door regeneraten




par sicetaitsimple » 14/08/21, 19:08

0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Janic » 14/08/21, 19:53

Obamot »14/08/21, 18:04
Welke Janische "familie"?
van deze: "slachtoffer van totale intimidatie die leidde tot totdat ze haar kind weghaalde en rotte zeteticians hebben er een belangrijke rol in. Dus om te luisteren!"
hoeveel ouders hebben hun kind al zien terugtrekken wegens onenigheid met officiële instellingen die hun kind geweld willen opleggen?
Ter herinnering: er is nooit een officiële beschuldiging of onderzoek tegen hem ingediend, in tegenstelling tot wat zijn vijanden willen beweren, in het bijzonder de sekten van de zetetici wiens actie we hier zien!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Obamot » 15/08/21, 00:16

sicetaitsimple schreef:
Oh het is schattig!!! Je had zelfs moeten eindigen met "Kisses"!
Wat gebeurt er met je ? Ben je ongelukkig Kiki? Heb je een aandachtstekort?

Zo vol poep...
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13716
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: Kanker gezien door regeneraten




par izentrop » 15/08/21, 09:01

In dezelfde regel:
Miguel Barthéléry, zelfverklaard "dokter in de moleculaire geneeskunde" en promotor van rauw voedsel als middel om kanker te voorkomen, zal in september verschijnen voor illegale beoefening van geneeskunde. In het bijzonder had hij zijn cliënt ervan overtuigd dat hij hem van kanker kon genezen door vasten en rauw voedsel.
Hij was een deelnemer aan de filmoverval.
Purges en sappen in plaats van chemo... de natuurgeneeskundige aangeklaagd na het overlijden van een patiënt
Na de dood van een van zijn kankerpatiënten zal de natuurgeneeskundige Miguel B., die een winkelpand heeft tussen Cachan (Val-de-Marne) en Parijs, in september verschijnen voor illegale beoefening van geneeskunde. In het bijzonder had hij zijn cliënt ervan overtuigd dat hij hem van kanker kon genezen door vasten en rauw voedsel. https://www.leparisien.fr/faits-divers/ ... 6LAV4I.php
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3798
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1321

Re: Kanker gezien door regeneraten




par pedrodelavega » 15/08/21, 09:26

Janic schreef:Obamot »14/08/21, 18:04
Welke Janische "familie"?
van deze: "slachtoffer van totale intimidatie die leidde tot totdat ze haar kind weghaalde en rotte zeteticians hebben er een belangrijke rol in. Dus om te luisteren!"
Dit is zijn versie...

Janic schreef:Ter herinnering: er is nooit een officiële aanklacht of onderzoek tegen hem ingediend.
Behalve de voogdij over haar kind wegnemen, om te beginnen...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 257-gasten