Google begint aan het goede doel van de wereld

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 29/09/08, 13:59

Yahi schreef:hoe representeert een bedrijf de politieke beslissingen van bush?

Inderdaad, deze dappere man past alleen een beleid toe dat is bepaald door multinationals.

Maar uiteindelijk zien we het verschil met het vorige voorstel niet : Lol: :onheil:
0 x
CKTM
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 21/11/07, 10:16




par CKTM » 29/09/08, 14:49

christophe,

Zelfs als Robert hierin geen veteraan is forum, deze opmerkingen en zijn analyse zijn niettemin interessant op de slogan van Google.

Iedereen is vrij om zijn eigen mening te hebben.

Op zijn eigen manier uit hij alleen zijn twijfels over de diepe bedoelingen van GOOGLE.

Het is niet per se de moeite waard om hem PARANO te noemen

1 jaar geleden zal iedereen een persoon waanvoorstellingen of gek hebben genoemd en de verdiensten van het wereldwijde economische systeem in twijfel trekken…..

Je moet heel voorzichtig zijn voordat je zegt dat iemand paranoïde is. De Paranoïde is een psychologisch wapen dat bijvoorbeeld door de CIA heel vaak wordt gebruikt. Dit wapen bestaat erin een denkmodel op te leggen en te beweren dat iedereen die uit dit model komt ziek is (paranoïde, waanvoorstellingen, terrorist, enz.)

Voor de zekerheid zijn er twee oplossingen:
- men zou verdomd goed geïnformeerd moeten zijn,
- of anderszins een goddelijk bevel hebben gekregen waarmee je direct goed van kwaad kunt onderscheiden zoals bijvoorbeeld GW Bush.

Ik geef de voorkeur aan vrijheid van meningsuiting en voorzichtigheid.

Ik hou van het volgende spreekwoord:

Vol zekerheid is de onwetende
Vol voorzichtigheid is de wijze


Zekerheid is heel vaak de waarheid van dwazen.

Wees dus voorzichtig met uw oordelen en laat iedereen aan het woord.


Met vriendelijke groet,
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 29/09/08, 14:50

cktm kun je ons uitleggen hoe dat komt je hebt hetzelfde IP (en spraak) als robertlebois ?
0 x
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)




par Yahi » 29/09/08, 15:12

Inderdaad, deze dappere man past alleen een beleid toe dat is bepaald door multinationals.

ok.
maar niets belet een multinational om anders te handelen.
misschien voor een keer, uitzonderlijk .... maar ik ben geen expert. Dat gezegd hebbende, het hele land stemde niet unisono voor hem, dus waarom zouden alle multinationals achter zijn beslissingen staan? Misschien promootte Google de oorlog in Irak en andere onzin, maar ik weet het niet en daar gaat het niet om, dus laten we dit haakje sluiten.

Maar uiteindelijk zien we het verschil met het vorige voorstel niet

Ik denk dat het zinspeelt op maagd, dus laten we hopen dat er meer resultaten zullen zijn.. laten we de wil benadrukken, het is al een begin.
Ik hoop dat de ideeën zo gepubliceerd worden dat iedereen ze kan realiseren of op kleine of grote schaal kan gebruiken.

Yahi
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?
Gratis object!
chrisleblay
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 134
Inschrijving: 16/06/07, 01:35
x 4




par chrisleblay » 29/09/08, 15:16

Hallo,

Ik stop mijn twee cent erin omdat ik niet geloof in de welwillendheid van Google, aan de andere kant geloof ik wel in goede doelen van christopher
Oké, ik heb mijn punt duidelijk gemaakt:
Hoeveel ingenieurs in deze wereld worden er elk jaar opgeleid?
ga 500 (we gaan bescheiden zijn) hoeveel er nodig is om bijvoorbeeld een zonneschotel te ontwikkelen (ik ben ermee bezig)
Nou, 1 is genoeg, verrassend genoeg, nietwaar? wat doen de anderen? gehersenspoeld, meer afstand tot het economische systeem?
Dus hoeveel zijn er bijvoorbeeld de hele dag naar de zon aan het kijken bij Google en niets aan het doen? nou nou, ik denk dat het geen kwestie is van financiering of zoiets, het is een kwestie van integriteit en eerlijkheid.
Ter herinnering: de laatste woorden van de wijze Indiase opperhoofden die allemaal door de Amerikanen werden uitgeroeid om hun imperium op te bouwen, waren om hen nooit te vertrouwen.
Het lijkt mij verstandiger om een ​​onafhankelijke economische vereniging op te richten.

Met al mijn sympathie voor econologie,
chris
0 x
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)




par Yahi » 29/09/08, 15:17

hey hey, het ontketent passies!
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?

Gratis object!
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)




par Yahi » 29/09/08, 15:24

Naar mijn mening zou het verstandiger zijn om een ​​onafhankelijke economische associatie op te richten.


Zeker, er zal ongetwijfeld ook een slagroom zijn voor het publiek en de sprekers.

Dit idee is al verschillende keren naar voren gebracht en de conclusie is op dit moment niet goed.

Yahi
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?

Gratis object!
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 29/09/08, 16:10

robertlebois schreef:Bevestig dat Google zich inzet voor het goede doel van de wereld!!
Het lijkt mij net zo geloofwaardig als toen GW Bush ons vertelde dat hij de wereld wilde redden door IRAK te gaan bevrijden van het terrorisme.

En er zijn nog steeds mensen die in deze onzin geloven?

Christophe, je stelt me ​​teleur. Ik ben teleurgesteld. Ik ben echt teleurgesteld en verrast.
Ik dacht dat je meer verlicht was over de realiteit van deze wereld.

Ik begrijp niet dat u dit systeem steunt en dat u alle actoren van de econologie op deze manier opvat.

U lijkt al uw vertrouwen te geven aan deze toespraak, aan dit soort slogans!!!!

decryptie:
Google (het symbool van het succes van het Amerikaanse systeem) lanceert (neemt de politieke beslissing om actie te willen ondernemen) in de liefdadigheid van de wereld (om de wereld te redden in een liefdadigheidsimpuls)

En dat geloof je nog steeds?

Op welke planeet leef je?

In welk kamp zit je????????????


Robert

Hallo Jonule, hoe gaat het met je?Beeld
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 29/09/08, 16:54

Christophe schreef:cktm kun je ons uitleggen hoe dat komt je hebt hetzelfde IP (en spraak) als robertlebois ?


Elementair mijn beste Watson... : Lol:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 29/09/08, 16:55

lejustemilieu schreef:Hallo Jonule, hoe gaat het met je?Beeld


Hé, over Jonule gesproken, oukilè?
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 226-gasten