Thrive beweging: de torus geheim van vrije energie?

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 30/12/14, 19:55

Citro schreef:Jongens, jullie zijn vrolijke flappen, het is Kerstmis, wil ik jullie erop wijzen ... En jullie zeggen alleen maar dat de kerstman, je kunt het niet geloven ...

Ik zal uiteindelijk veranderen forum als je al mijn dromen wegneemt ... : Lol:


Ah ja, we moeten torus quemada zijn tegen vrije energie. : Lol:

Tomas de Torquemada (Wikipedia)
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 04/01/15, 16:40

Citro schreef:Jongens, jullie zijn vrolijke flappen, het is Kerstmis, wil ik jullie erop wijzen ... En jullie zeggen alleen maar dat de kerstman, je kunt het niet geloven ...

Ik zal uiteindelijk veranderen forum als je al mijn dromen wegneemt ... : Lol:


Oké ...
Nat Geo OK maar ...
Super bitter pass-bericht
En confisius in al deze Boeddha-islam. Mijn mooie Doche ook en haar kat ...
Leer vissen of eet alle vissen !!!!!!!!
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 04/01/15, 16:45

"Er was eens de mensheid"
Legt meer uit over de circulatie van het zwarte pestvirus.
Op hetzelfde boeket.
En dan de plundering van Amerika, het geld, de listel, de dollar, het symbool.
Over geschiedenis.
Alle voorgeschreven schandalen ...
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 04/01/15, 16:53

In feite is -2W een goede vriend ...
Maar het hangt ook af van de tijd ...

Maar waarom trek ik opnieuw een paal

Bewerken: typfout. DSL
Bewerken2 voor 3: ...
Bewerken4:
Dede komt terug. Alsjeblieft!!! Ze zijn ziek ...Beeld
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Vervolging van Joden




par Obamot » 04/01/15, 23:59

plasmanu schreef:In feite is -2W een goede vriend ...
Maar het hangt ook af van de tijd ...

Maar waarom trek ik opnieuw een paal

Bewerken: typfout. DSL
Bewerken2 voor 3: ...
Bewerken4:
Dede komt terug. Alsjeblieft!!! het is ziek...Beeld

En opnieuw trollen : Cheesy:

... ja ... Torquemada ik had gevangen genomen maar niet gereageerd omdat het echt te groot was als een buzz (en niets te f ... met enige steun of kritiek op de bijnaam "vrije energie"en die bovendien al wetenschappelijk bestaat: mebon, om zeker te zijn dat dat niet genoeg is, moeten we onmogelijke uitdagingen bedenken als een onwaarschijnlijk terrein van uitdaging en er anderen voor rekruteren ...) We vragen ons af waarom, bovendien, thermische zonne-energie en / of fotovoltaïsch, bieden die niet al grotendeels de vereiste autonomie ?!

Mébon, sinds u erin bent begonnen, zouden deze verzamelde teksten niet geschikt zijn (?):

Oh nee, Torquemada is een soort belichaming van fanatisme.

Ik identificeer me daar niet mee, het is de cultus van onwetendheid en obscurantisme die zegeviert in het licht van de culturele, wetenschappelijke, politieke (en natuurlijk religieuze) diversiteit.

Het glorieuze Spanje in deze historische tijden, had het niet de economische achteruitgang van haar rijk te danken aan de vervolging van de Joden?

En vanaf die tijd tot op de dag van vandaag, kunnen monotheïstische religies het sindsdien niet wonderbaarlijk met elkaar vinden? (er zijn trollen die dit tegenwerken, nou ik ga in de weg staan)

Le forum is tolerant, hij laat de keuze om over alles te praten, en om te praten over ... "vrije energie"... en zelfs het creationisme, maar niet zonder de uitdrukking van de kritische geest" die goed gaat "(zelfs als volgens Torquemada in zekere zin het misbruik van sommigen de smeltkroes van het kwaad zou zijn geweest en waarvan de feiten zou de oorzaak zijn - in naam van een ander soort fanatisme? Want rechtvaardigde dat een vervolging - (wanneer men zijn hond wil doden, beschuldigt men hem van hondsdolheid zegt een gezegde) maar in ieder geval juist voor dezelfde vragen over uitsluiting, vervolgens terugtrekking in zichzelf, deze situaties degenereerden, werden versterkt en omdat ze ontsnapten aan het wettelijke en feodale kader (aangezien het teruggaat tot het begin van het christendom) waarvan, paradoxaal genoeg, de betrokkenen beweerden te zijn, en wat resulteerde in een soort eindeloos verhaal dat helaas leidde tot waar we weten. Precies zonder te proberen de essentiële redenen te achterhalen - behalve racisme - en dit onder veel historici, die op dit gebied liever een laag profiel aannemen om te voorkomen dat ze 'rev isionnisten "... Hoewel we, zoals bij elk goed onderzoek, hadden moeten beginnen met een algemene beoordeling van de feiten, kwamen we in een situatie van systematisch slachtofferschap terecht - erger nog met bijna exclusieve acteurs als rechters en partijen - slachtofferschap, waaronder we ons soms afvragen of het zou niet als alibi dienen? Wat als het op een dag niet zal eindigen of tot nieuwe, slechtere drama's zal leiden?)

8)

En ja, de vervolgden van weleer, hebben zich opgekruld (waren ze al, het dateert uit de 15e eeuw ...). Moge de Voorzienigheid ervoor zorgen dat ALLE fanatici zich op een dag openstellen voor de wereld en niet 'meer bang zijn'. ..: van zichzelf in feite!


–2W wilde waarschijnlijk rijmen met torus en door
… Maar deze is allesbehalve torus… Dante.
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 05/01/15, 03:19

Ik dacht er eerder aan om de eco in het echte leven te wijden
grote volleerde geleerde eter van vijgen en kersen, plukker van takken met een houweel (het is voor vijgen) ...
Het mag niet langer opwarmen in zijn (of deze) huizen ...

Met vriendelijke groet Obamot. Jij was het die zei dat Planete + meer was zoals vroeger, niets zo goeds als dat ... Soms

Het is hoe dan ook BBC bashing ... op Nat Geo
En Discovery Channel Science: de grootste oplichter heeft het recht om met het grootste pistool te spelen, als de grootste hottie met grote tieten en kleine kont in de buurt is ... 8) in alle vriendschap, zonder geweld ...

En het zijn Duitse schurken met hun ARTE ... gezien op France 5 de avond voor HD
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 05/01/15, 08:25

De torus vergeleken met de kerncentrale.
Dit is je nieuwe avatar. De kogel in de voet.
Het is een goede afwisseling van de gasfabriek. Van vroeger. De zonne-crematoriumoven.
Alleen de inhoud, maar niet de toespraak ... in 3 woorden
..
Huh ... AMHA
END
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 05/01/15, 23:48

Ja, P + hun rapporten over de glorieuze Amerikaanse luchtmacht (tj in zijn rechtmatigheid, wat er ook is gebeurd, vriendelijk met onfatsoenlijke precieze technische details: zoals "afwerpbare boostertanks, zo praktisch voor het ophangen van napalmbommen om de vijand zoveel mogelijk te doden").

Het onophoudelijke krimpen rond WO II, terwijl je natuurlijk aandringt op de vernietigingskampen (van tijd tot tijd is het oké om niet te vergeten, maar dit is de hele tijd, de hele tijd ...).

Etc ..

[Gemodereerd door Flytox]
0 x
botanisch
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 24/01/14, 22:03




par botanisch » 06/01/15, 15:59

Door Odin en door Tore !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 06/01/15, 17:26

Uitstekend eerste bericht, Botanic :D Welkom!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 190-gasten