Enter the Void, een film over hallucinerende drugs (DMT) en het Tibetaanse Dodenboek

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
groen
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 83
Inschrijving: 10/10/10, 18:44




par groen » 08/03/11, 07:26

highflyaddict schreef:
verdes schreef:...
Nooit paddo's geprobeerd, te bang om slechte op te pakken : Lol:


Je kunt ze ook zelf kweken, het is ook heel leerzaam... 8)

Ben het eens met je recensie van de film! : Cheesy:


Hoe rijk?
Tuinieren of ophitsen? : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 08/03/11, 10:20

Ik zie dat Verdes een insider is... Beeld

: Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
highfly-addict
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 757
Inschrijving: 05/03/08, 12:07
Plaats: Pyreneeën, 43 jaar
x 7




par highfly-addict » 08/03/11, 15:11

verdes schreef:Tuinieren of hwenk? : Cheesy:


Beide natuurlijk! : Cheesy:
0 x
"God lacht om degenen die de gevolgen betreuren waarvan zij de oorzaken koesteren" BOSSUET
"Op zien wat gelooft"Dennis WEIDEN
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 11/03/11, 21:53

Hoe gaat het met je? Verdes ?

Wil je zeggen dat je ooit middelen hebt gebruikt waar je "high" van werd in de ware zin van het woord om het equivalent van filmbeelden te zien?

Wat, waar, hoeveel? Beeld
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 29/03/11, 19:12

Vanmorgen kreeg ik van een aardige meneer dit:

Beeld

Dit is de "Ultieme" editie van Enter the Void (2 dvd + 1 BR + boek) @40€ op Amazon: http://www.amazon.fr/gp/product/B0040JUUAW

BeeldBeeld

Nou, ik zal hem voor de 4e keer in 3 maanden moeten zien. : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 29/03/11, 21:34

We kunnen zeggen dat je verslaafd bent geraakt : Cheesy:
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 29/03/11, 22:27

Hihih het is duidelijk, ja maar ik was er al een eerder, dan kun je beter bij de film zijn dan bij DMT of andere producten van de film he... : Wink: : Mrgreen:

Dat is misschien wel het geniale van deze film: we raken verslaafd!!

Het schijfmenu is logischerwijs verbluffend...

Aan de andere kant, de bonustrailers (piranha 3D, toernooi en andere rapen...) het is nogal een "smet"... maar ik denk dat Gaspar geen inspraak had...

De andere bonussen lijken me geweldig ... Nog niet gedaan!
0 x
Avatar de l'utilisateur
sam17
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 14/02/06, 13:57
Plaats: La Rochelle
x 1




par sam17 » 28/04/11, 11:56

Ik zag dit enige tijd geleden.

Ik vind het technisch gezien leuk wat deze regisseur doet. Hij heeft het talent om met zijn camera echt verschillende benaderingen te vinden, in termen van beeldweergave, enscenering, shots.

Qua ritme had ik echt last van de lengte/traagheid van de film, maar ik denk dat dit volledig bijdraagt ​​aan de impact van de oneindige kant van de hel die wordt geënsceneerd. Ik heb er dus last van gehad, maar ik beschouw het niet als een fout :p

Wat er ook gebeurt, de films van Gaspar komen er niet ongeschonden uit. Ik denk dat ze daarom nooit iemand onverschillig laten. Ik ontdekte deze regisseur met Irréversible die iedereen me had afgeraden... Ik vond het geweldig. Daar is het wat meer gemengd, maar zeker omdat ik er meer last van had dan onomkeerbaar.

De ideeën die door deze film worden overgebracht, zijn verontrustende of aanwezige aspecten van het leven, van de wereld, die we liever niet willen weten of zien. Het is moeilijk om de afwijzing of de wanhoop die dit veroorzaakt te negeren. Ik denk dat je van nature geneigd moet zijn tot melancholie of honger naar realiteit moet hebben om dit soort cinema te steunen en ervan te houden. Als je de makkelijke weg zoekt, moet je in ieder geval duidelijk je weg gaan!
0 x
--
Geduld is een boom waarvan de wortel is bitter, waarvan de vruchten zijn erg lief.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 28/04/11, 12:05

Goede recensie zat (voor de lengtes denk ik net hetzelfde, inspannend maar nuttig. Dan is er een korte versie van 2:20 versus 2:40)

Niveau "ongemak", zo lijkt het, Gaspar's eerste film is nog erger (ik zeg "het lijkt" omdat ik hem nog niet heb gezien.)

Het is "Alleen Tegen Allen":


Naar mijn mening lijkt het erger dan onomkeerbaar... :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
sam17
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 14/02/06, 13:57
Plaats: La Rochelle
x 1




par sam17 » 28/04/11, 15:17

Christophe schreef:Niveau "ongemak", zo lijkt het, Gaspar's eerste film is nog erger (ik zeg "het lijkt" omdat ik hem nog niet heb gezien.)

Het is "Alleen Tegen Allen":


Naar mijn mening lijkt het erger dan onomkeerbaar... :schok:


Ik kijk ernaar, maar ik heb een erg filmische collega die me aanraadde om eerst naar Carne te kijken. Het is een middellange film die voorafgaat aan Alone against all. Blijkbaar zijn volgens hem alleen tegen alles, onomkeerbaar en de leegte betreden een trilogie!

Ik moet hier goed naar kijken :)
0 x
--

Geduld is een boom waarvan de wortel is bitter, waarvan de vruchten zijn erg lief.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 201-gasten