Een artikel van de griep en het vaccin te begrijpen

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Een artikel om de griep en het vaccin te begrijpen




par Janic » 30/01/19, 12:23

Maak je geen zorgen in de kleine dorpjes waar de dokters alles hebben wat je nodig hebt ...
Goed voor hen! maar woon in een klein dorp van 1500 h plus de kleine patelins rond zo 4.000-inwoners, 2-artsen, een apotheek, ik betwijfel of ze 4.000-vaccins beschikbaar hebben! : Roll:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Een artikel om de griep en het vaccin te begrijpen




par Adrien (voormalig nico239) » 30/01/19, 12:27

Janic schreef:
Maak je geen zorgen in de kleine dorpjes waar de dokters alles hebben wat je nodig hebt ...
Goed voor hen! maar woon in een klein dorp van 1500 h plus de kleine patelins rond zo 4.000-inwoners, 2-artsen, een apotheek, ik betwijfel of ze 4.000-vaccins beschikbaar hebben! : Roll:


Het is de overvloed, wij zijn de dokter die de apotheek maakt ...

Nee, maar het zal zijn voor degenen die gevaccineerd willen worden en die een minderheid blijven
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Een artikel om de griep en het vaccin te begrijpen




par Janic » 30/01/19, 12:47

Nee, maar het zal zijn voor degenen die gevaccineerd willen worden en die een minderheid blijven
Dat is wat ik benadruk! 13% gevaccineerden en daarom gevaccineerd. Waar het goed is, is dat de overheid aankondigt dat hij moet worden gevaccineerd onder de aandacht van alle mensenNee, niet alleen kwetsbare bevolkingsgroepen (waarin alle dogma's gepredikt al tientallen jaren op het feit dat kwetsbare bevolkingsgroepen moet niet alleen worden gevaccineerd in tegenspraak). Daarnaast populaties van meer dan 60 jaar rekening (met uitzondering van alle andere "gevoelige" zaken zoals zwangere vrouwen (767.000 jaarlijkse geboorten) 14.000.000 mensen om 9.000.000 van verfrist vaccins die niet groter is dan de 60% (en 40% in minimum kan geen toegang), zo ver van 95% van de minister. En die persoon stoornis, al deze inconsistenties ...wiskunde. : Oops:

PS: het onderwerp is goed en waar comprendre de griep en het vaccin.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Een artikel om de griep en het vaccin te begrijpen




par Adrien (voormalig nico239) » 30/01/19, 12:54

Janic schreef:
Nee, maar het zal zijn voor degenen die gevaccineerd willen worden en die een minderheid blijven
Dat is wat ik benadruk! 13% gevaccineerden en daarom gevaccineerd. Waar het goed is, is dat de overheid aankondigt dat hij moet worden gevaccineerd onder de aandacht van alle mensenNee, niet alleen kwetsbare bevolkingsgroepen (waarin alle dogma's gepredikt al tientallen jaren op het feit dat kwetsbare bevolkingsgroepen moet niet alleen worden gevaccineerd in tegenspraak). Daarnaast populaties van meer dan 60 jaar rekening (exclusief alle andere gevallen "fragiel" zoals zwangere vrouwen (767.000 jaarlijkse geboorten) 14.000.000 mensen om ververst vaccin 9.000.000 die niet zo ver van 60% hoger ligt dan het 95% van de minister, en dat stoort niemand, al deze inconsistenties ... wiskunde. : Oops:


Overheidsinconsistenties zijn legio, je wijst alleen een extra ...

Het aneurysma van de abdominale aorta, bijvoorbeeld, doodt meer dan verkeersongevallen ... en toch kan het iedereen niet schelen.

Screening? : een klein ding
Gewoon een bezoek aan de fleboloog die je echoot, meestal van top tot teen die je borstelen als een zwangere vrouw, dus echt pinda's.

En toch kan het ons niet schelen.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Een artikel om de griep en het vaccin te begrijpen




par Janic » 30/01/19, 13:27

Overheidsinconsistenties zijn legio, je wijst alleen een extra ...

Oh, hoeveel! :?
Het aneurysma van de abdominale aorta, bijvoorbeeld, doodt meer dan verkeersongevallen ... en toch kan het iedereen niet schelen.
Niet echt, omdat het steeds meer mensen betreft, maar iedereen maakt zich zorgen over wat hem persoonlijk interesseert, en gezien het aantal en de verscheidenheid van moderne ziekten, de een najaagt de ander, vindt iedereen zijn deel ellende.
Screening? : een klein ding
Gewoon een doorgang naar de fleboloog die je echoot, meestal van top tot teen terwijl je wordt geborsteld als een zwangere vrouw, dus echt pinda's
En toch maakt het ons niet uit ..
De kankerpatiënten zijn niet beter af (de helft van de betrokken personen komt ook in de vuilnis terecht ... sorry voor de begraafplaats: » en toch kan het ons niet schelen ") En de menigte van anderen niet meer.
Degenen die niet in het minst schelen (maar dit is niet de zorg van de overheid [*] en dus de gehele keten genaamd (ten onrechte) de gezondheid) zijn hygiënisten die een echte preventie door middel van individuele en persoonlijke maatregelen pleiten voorzorgsmaatregelen en niet wachten op een pathologie verklaart voor eindelijk serieus te nemen van het.

[*] hoewel meer en meer preventieve adviezen bekend worden gemaakt.
Zie ook de humoristische PR-video Joyeuse, oncoloog, over de beste manier om kanker te krijgen.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Een artikel om de griep en het vaccin te begrijpen




par Ahmed » 30/01/19, 13:45

Ik beledig absoluut het idee dat kanker dodelijk is: ik ken velen die heel, heel goed leven! : Wink:
Wat betreft degenen die liever sterven aan een brutale breuk van het aneurysma, dus zonder extra winst voor wie dan ook, zeg ik dat het niet alleen een mooi bewijs is van een volkomen betreurenswaardig egoïsme, maar ook een totaal gebrek aan kennis live (sic), omdat deze pathologie helemaal niet in de mode is en eerlijk gezegd niet serieus is! : Wink:
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Een artikel om de griep en het vaccin te begrijpen




par Adrien (voormalig nico239) » 30/01/19, 13:53

Janic schreef:Niet echt, omdat het steeds meer mensen betreft


Ik wilde dat benadrukken ... heb je een grote openbare screeningcampagne gezien ???

Dus de staat (van alle gehoorzaamheid) maakt het niet uit.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Een artikel om de griep en het vaccin te begrijpen




par Janic » 30/01/19, 14:57

maar ook een totaal gebrek aan weten hoe te leven (sic),
maar het is ook een kennis om in de mode te sterven en het is niet echt serieus! : Cry:
Meer serieus! Tijdens de Vietnamoorlog werden alle sterfgevallen terug in Amerika geseponeerd en tot verbazing van de artsen leden de meesten van hen al aan een niet-ontdekte hartziekte bij deze jonge mannen, robuust en fit.
Ik wilde dat benadrukken ... heb je een grote openbare screeningcampagne gezien ???
Dus de staat (van alle gehoorzaamheid) maakt het niet uit.

In theorie gaan alle personen, in Frankrijk, regelmatig naar de dokter die de algemene toestand van het individu en dus ook zijn hartstelsel moet bepalen, maar diepgaander onderzoek zou de SS duur en duur kosten. voor de gemeenschap.
Maar wat zien we? CV ziekten die de kankers overtreffen zijn in verval en een van de belangrijkste factoren van deze ziekte is tabak, die een groot aantal ziekten veroorzaakt die het vasculaire systeem beïnvloeden. Anti-rookcampagnes hebben geleid tot een sterke daling van het aantal mannen, maar een toename van vrouwen (inclusief kanker) zelfs nog meer als ze de pil innemen. Het hypothetische stoppen van alcohol en tabak zou deze pathologieën drastisch verminderen ... maar het is niet voor morgen, er zijn te veel interesses bij betrokken.

Voor de goede orde, als ik hosted (niet alleen) stoppen met roken campagnes, een deelnemer was aan zijn tweede bypass operatie en zijn arts gaf hem weinig hoop dat een derde niet slecht hebben uiteindelijk voor hem. De stopzetting werkte goed en ik ontmoette (per ongeluk (sic)) 15 jaar later niet zijn gegaan via een andere werking en blijft het advies gegeven om hem op dat moment oefenen.
15ans van rab, het is tenminste niet slecht voor een toekomst die tot de dood is veroordeeld! : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Een artikel om de griep en het vaccin te begrijpen




par Christophe » 15/04/20, 17:34

Adrien (ex-nico239) schreef:Artikel dat ik opvoer omdat ik er gelijk in ben


2e opgraving : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Een artikel om de griep en het vaccin te begrijpen




par Obamot » 21/10/22, 06:48

Janic schreef:
maar ook een totaal gebrek aan weten hoe te leven (sic),
maar het is ook een kennis om in de mode te sterven en het is niet echt serieus! : Cry:
Meer serieus! Tijdens de Vietnamoorlog werden alle sterfgevallen terug in Amerika geseponeerd en tot verbazing van de artsen leden de meesten van hen al aan een niet-ontdekte hartziekte bij deze jonge mannen, robuust en fit.
Ik wilde dat benadrukken ... heb je een grote openbare screeningcampagne gezien ???
Dus de staat (van alle gehoorzaamheid) maakt het niet uit.

In theorie gaan alle personen, in Frankrijk, regelmatig naar de dokter die de algemene toestand van het individu en dus ook zijn hartstelsel moet bepalen, maar diepgaander onderzoek zou de SS duur en duur kosten. voor de gemeenschap.
Maar wat zien we? CV ziekten die de kankers overtreffen zijn in verval en een van de belangrijkste factoren van deze ziekte is tabak, die een groot aantal ziekten veroorzaakt die het vasculaire systeem beïnvloeden. Anti-rookcampagnes hebben geleid tot een sterke daling van het aantal mannen, maar een toename van vrouwen (inclusief kanker) zelfs nog meer als ze de pil innemen. Het hypothetische stoppen van alcohol en tabak zou deze pathologieën drastisch verminderen ... maar het is niet voor morgen, er zijn te veel interesses bij betrokken.

Voor de goede orde, als ik hosted (niet alleen) stoppen met roken campagnes, een deelnemer was aan zijn tweede bypass operatie en zijn arts gaf hem weinig hoop dat een derde niet slecht hebben uiteindelijk voor hem. De stopzetting werkte goed en ik ontmoette (per ongeluk (sic)) 15 jaar later niet zijn gegaan via een andere werking en blijft het advies gegeven om hem op dat moment oefenen.
15ans van rab, het is tenminste niet slecht voor een toekomst die tot de dood is veroordeeld! : Cheesy:



Met de ARMm wordt de industrie steeds dodelijker om mensen in een verslaving te storten...

Als je kinderen wilt die niet de hele tijd ziek worden, zoek dan een niet-gevaccineerd kuiken.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 231-gasten