Een artikel van de griep en het vaccin te begrijpen

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Een artikel om de griep en het vaccin te begrijpen




par Adrien (voormalig nico239) » 26/01/19, 16:07

Janic schreef: Ik het is het tegenovergestelde het begint me serieus te zwellen, en na .... :? het zwelt me ​​nog meer op. :? :?


Heb je griep gekregen?
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Een artikel om de griep en het vaccin te begrijpen




par Janic » 26/01/19, 17:54

Heb je griep gekregen?
Vaker besmet met de griep! : Cheesy: en, voor zover ik me kan herinneren, kan ik me niet herinneren dat ik de afgelopen 50 jaar ook maar één keer griep heb gehad... zonder vaccins, dat spreekt voor zich! : Cheesy:

[*]noch wat dan ook.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Gebe
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 361
Inschrijving: 08/08/09, 20:02
x 65

Re: Een artikel om de griep en het vaccin te begrijpen




par Gebe » 27/01/19, 11:55

We wisten dat u over buitengewone onderscheidings- en analysevaardigheden beschikte, maar nu is uw immuunafweer op peil... : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Een artikel om de griep en het vaccin te begrijpen




par Adrien (voormalig nico239) » 27/01/19, 15:38

Janic schreef:
Heb je griep gekregen?
Vaker besmet met de griep! : Cheesy: en, voor zover ik me kan herinneren, kan ik me niet herinneren dat ik de afgelopen 50 jaar ook maar één keer griep heb gehad... zonder vaccins, dat spreekt voor zich! : Cheesy:

[*]noch wat dan ook.


Ah verdomd, we kwamen Horus van Iraknopolis tegen : Mrgreen:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Een artikel om de griep en het vaccin te begrijpen




par Janic » 27/01/19, 15:40

We wisten dat je over buitengewone onderscheidings- en analysevaardigheden beschikte.
Ik durfde het zelf niet uit te drukken; mijn natuurlijke bescheidenheid verzette zich ertegen! : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Een artikel om de griep en het vaccin te begrijpen




par Janic » 30/01/19, 08:46

Ah verdomd, we kwamen Horus van Iraknopolis tegen
Zelfs niet!
Verbeelding en realiteit zijn twee verschillende dingen. Het is dus niet door het eten van worstjes terwijl ze languit op de bank voor de tv liggen dat onze grote atleten resultaten boeken, maar eerder door naar de kolen te gaan.
Gezondheid is, wat sommige mensen ook denken, geen prestatie, maar ook het resultaat van dagelijkse training. Maar als anderen wachten tot ze cholesterol krijgen, diabetes krijgen, zwaarlijvig worden, etc... is dat hun keuze en het is geen fictie of mythe. :onheil: : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13692
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1515
Neem contact op met:

Re: Een artikel om de griep en het vaccin te begrijpen




par izentrop » 30/01/19, 09:12

Griep 2019: de ziekte vordert https://www.linternaute.com/actualite/s ... symptomes/
Volgens het allerlaatste bulletin wordt “de incidentie van gevallen van griepachtige ziekten”, zoals blijkt uit de consultatie, geschat op 214 gevallen per 100 inwoners. De regio's die het zwaarst getroffen zijn door de progressie van griep zijn Occitanie (000 gevallen per 297 inwoners), Corsica (100), Île-de-France (000) en de Provence-Alpes-Côte d'region. Azure (273).

Dit jaar namen veel Fransen deel aan de vaccinatiecampagne die afgelopen oktober werd gelanceerd. Met 9 miljoen verkochte vaccins waren de in de apotheken beschikbare vaccinvoorraden in december een tijdlang bijna uitgeput. Dit zijn 2 miljoen extra verkochte vaccins vergeleken met de vorige campagne. U moet weten dat bescherming tegen de griep twee weken na vaccinatie wordt bereikt. Daarom wordt aanbevolen om vóór de epidemische fase van het virus te worden gevaccineerd. Vaccins worden 100% vergoed door de zorgverzekering.
Beeld
Aan de andere kant gaat het artikel voorbij aan homeopathische en natuurlijke remedies. ...de beste behandeling, meestal influenza of oscillococcinum." :schok:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Een artikel om de griep en het vaccin te begrijpen




par Janic » 30/01/19, 11:12

Dit jaar namen veel Fransen deel aan de vaccinatiecampagne die afgelopen oktober werd gelanceerd. Met 9 miljoen verkochte vaccins, vaccinvoorraden beschikbaar in apotheken in december waren ooit bijna uitgeput.[*] Dit zijn 2 miljoen extra verkochte vaccins vergeleken met de vorige campagne. U moet weten dat bescherming tegen de griep twee weken na vaccinatie wordt bereikt.
het is niet voldoende om te kopiëren en te plakken zonder dit geciteerde deel te lezen.
Het is duidelijk dat na 9 miljoen doses voor 67.000.000 inwoners er nog 58 overblijven. die niet gevaccineerd kunnen worden en dus met een percentage van slechts 13%, wat verre van de 95% is die de regering via haar minister aanbeveelt. Zou ze anti-vaxx zijn? :?

[*] voor degenen die dit nieuws niet volgen: de regering heeft slechts 200.000 extra vaccins besteld! Wauw, met zo weinig komen ze ver! : Cry:
Mijn pov' Nico! Als u geen laffe oude man bent of als u niet zwanger bent, moet u uw veiligheidsgordel dragen, er is geen vaccin voor u! :(
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Een artikel om de griep en het vaccin te begrijpen




par Adrien (voormalig nico239) » 30/01/19, 12:04

Janic schreef:
Ah verdomd, we kwamen Horus van Iraknopolis tegen
Zelfs niet!
Verbeelding en realiteit zijn twee verschillende dingen. Het is dus niet door het eten van worstjes terwijl ze languit op de bank voor de tv liggen dat onze grote atleten resultaten boeken, maar eerder door naar de kolen te gaan.
Gezondheid is, wat sommige mensen ook denken, geen prestatie, maar ook het resultaat van dagelijkse training. Maar als anderen wachten tot ze cholesterol krijgen, diabetes krijgen, zwaarlijvig worden, etc... is dat hun keuze en het is geen fictie of mythe. :onheil: : Cheesy:


Iedereen krijgt op een of andere dag een ziekte... ongeacht hun persoonlijke perfectie. : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Een artikel om de griep en het vaccin te begrijpen




par Adrien (voormalig nico239) » 30/01/19, 12:06

Janic schreef:
Dit jaar namen veel Fransen deel aan de vaccinatiecampagne die afgelopen oktober werd gelanceerd. Met 9 miljoen verkochte vaccins, vaccinvoorraden beschikbaar in apotheken in december waren ooit bijna uitgeput.[*] Dit zijn 2 miljoen extra verkochte vaccins vergeleken met de vorige campagne. U moet weten dat bescherming tegen de griep twee weken na vaccinatie wordt bereikt.
het is niet voldoende om te kopiëren en te plakken zonder dit geciteerde deel te lezen.
Het is duidelijk dat na 9 miljoen doses voor 67.000.000 inwoners er nog 58 overblijven. die niet gevaccineerd kunnen worden en dus met een percentage van slechts 13%, wat verre van de 95% is die de regering via haar minister aanbeveelt. Zou ze anti-vaxx zijn? :?

[*] voor degenen die dit nieuws niet volgen: de regering heeft slechts 200.000 extra vaccins besteld! Wauw, met zo weinig komen ze ver! : Cry:
Mijn pov' Nico! Als u geen laffe oude man bent of als u niet zwanger bent, moet u uw veiligheidsgordel dragen, er is geen vaccin voor u! :(


Maak je geen zorgen in de kleine dorpjes waar de dokters alles hebben wat je nodig hebt ...

We zullen het volgend jaar zien
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 163-gasten