Bedreiging in een bos van Yonne

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Bedreiging op een bos in de Yonne




par Exnihiloest » 25/01/20, 16:35

Ahmed schreef:...
Voor het jaar 2018 is de gemiddelde opkomst ongeveer één vlucht om de drie dagen, inclusief de ziekenhuishelikopter die regelmatig komt tanken (en die geen landingsbaan nodig heeft!).
...

En daar houden we een vliegveld voor?!
Ik hoop dat er minstens één vliegclub is om de dag te redden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Bedreiging op een bos in de Yonne




par Exnihiloest » 25/01/20, 16:42

GuyGadebois schreef:...
Zoals gewoonlijk houd je geen rekening met wat je de mond snoert en je domme overweging opheft: "Zelfs als je naar Parijs wilt, moet je de TGV nemen en niet het vliegtuig, want over zo'n korte afstand (400 km) is het is logischerwijs de trein die wint. Het verbruik per passagier op korteafstandsvluchten is niet consistent, het zou zijn alsof je een busje/persoon neemt."
Je kunt thee gaan drinken.

Natuurlijk houd ik er rekening mee, om erop te spugen. Omdat ik daar de stalinistische methode herken.
Mensen :
"we hebben een luchthaven nodig ter grootte van onze regio en ons aantal"
Het Politburo:
"neem de TGV en ga naar Parijs"


Extreem links, waarvan een deel milieuactivisme is, dat is het: hou je mond, wij weten veel beter dan jij wat je nodig hebt. En bovendien worden onze redenen bij Gadgetdebois "dom" genoemd, hij gelooft dat hij zal groeien door te proberen zijn gesprekspartners te verminderen : Roll:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Bedreiging op een bos in de Yonne




par GuyGadebois » 25/01/20, 16:48

Tja, als je een beetje krabt, zie je iemands ware aard verschijnen: in dit geval een technofascist van de ergste soort. De wereld verandert, je wordt een liefhebbend fossiel. : Cheesy:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Bedreiging op een bos in de Yonne




par Exnihiloest » 25/01/20, 16:51

GuyGadebois schreef:Tja, als je een beetje krabt, zie je iemands ware aard verschijnen: in dit geval een technofascist van de ergste soort. : Cheesy:

CQFD wat jou betreft.
Stemmen, niet jouw ding. Tenzij het op jouw manier gaat, heeft het geen waarde. We begrijpen het.

55,17% voor NDDL, 44,83% tegen.
Maar de Gadget-methode is dat de meerderheid het bij het verkeerde eind heeft en de minderheid gelijk heeft, vooral als ze schreeuwt.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Bedreiging op een bos in de Yonne




par Ahmed » 25/01/20, 16:56

De statistieken van 2018 (ik heb die van 2019 nog niet) kondigen een gemiddelde van 0,6 bewegingen/dag aan, wetende dat een vliegtuig per keer dat het de landingsbaan gebruikt noodzakelijkerwijs twee bewegingen uitvoert (een start en een landing, of vice versa) ...
=>0,6x3=1,8 wat ik om de drie dagen naar boven heb afgerond op 2 bewegingen, d.w.z. één gebruik...
Geen vliegclub, alleen een paar vaste individuen die soms op zondag een ritje maken als het zonnig weer is in de winter, plus een paar externe vluchten...
Wel is er vast personeel, waaronder een AFIS (Aerodrome Flight Information Service) agent in de "verkeerstoren" (sic) en een niet al te gestreste brandweerman : Mrgreen: ...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Bedreiging op een bos in de Yonne




par GuyGadebois » 25/01/20, 16:59

Exnihiloest schreef:
GuyGadebois schreef:Tja, als je een beetje krabt, zie je iemands ware aard verschijnen: in dit geval een technofascist van de ergste soort. : Cheesy:

CQFD wat jou betreft.
De stemming, niet jouw ding, tenzij het op jouw manier gaat, heeft het geen waarde. We begrijpen het.

Ik heb altijd gestemd. Wat geen waarde heeft, is de bouw van een nutteloze luchthaven, het resultaat van een winstgevende vriendjespolitiek die een omgeving vernietigt die al beschadigd is in het hele gebied... Kijk naar de luchthaven van Ciudad Real, een perfecte illustratie van waar ik het over heb.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9774
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2638

Re: Bedreiging op een bos in de Yonne




par sicetaitsimple » 25/01/20, 17:03

Ahmed schreef:Wel is er vast personeel, waaronder een AFIS (Aerodrome Flight Information Service) agent in de "verkeerstoren" (sic) en een niet al te gestreste brandweerman : Mrgreen: ...


Ze zouden normaal gesproken geen actieve militanten van de "anti"-beweging moeten zijn! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Bedreiging op een bos in de Yonne




par GuyGadebois » 25/01/20, 17:06

Exnihiloest schreef:55,17% voor NDDL, 44,83% tegen.
Maar de Gadget-methode is dat de meerderheid het bij het verkeerde eind heeft en de minderheid gelijk heeft, vooral als ze schreeuwt.

De Tryphon-methode is om de publieke opinie te manipuleren, te liegen, een referendum te houden voor een stem en mensen voor idioten.
NB: Degenen die "ja" hebben gestemd, wonen niet in de buurt van NDDL en de deelname was 51.08%
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Bedreiging op een bos in de Yonne




par Exnihiloest » 25/01/20, 17:14

GuyGadebois schreef:
Exnihiloest schreef:55,17% voor NDDL, 44,83% tegen.
Maar de Gadget-methode is dat de meerderheid het bij het verkeerde eind heeft en de minderheid gelijk heeft, vooral als ze schreeuwt.

De Tryphon-methode is om de publieke opinie te manipuleren, te liegen, een referendum te houden voor een stem en mensen voor idioten.
NB: Degenen die "ja" hebben gestemd, wonen niet in de buurt van NDDL en de deelname was 51.08%

Bovendien weet hij niet eens waar hij het over heeft!
Het was geen referendum maar een populair consult.

En ik zou mensen voor idioten houden omdat ik de resultaten van de peilingen zou accepteren! Daar verandert de opkomst niets aan. Realiteit overstijgt fictie. We gaan van het gebruikelijke bekrompen intellectuele despotisme naar de bewering dat fascisme de oplossing is.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Bedreiging op een bos in de Yonne




par GuyGadebois » 25/01/20, 17:19

Exnihiloest schreef:Bovendien weet hij niet eens waar hij het over heeft!
Het was geen referendum maar een populair consult.

Het is hetzelfde:
https://www.google.com/search?client=fi ... des+landes
Dit is wat voor mij belangrijk is:
In Notre-Dame-des-Landes liet 73,6% van de kiezers een "nee" -stemming in de stembus vallen. Zoals in de omliggende gemeenten, zoals Grandchamps-des-Fontaines (66,57%), Casson (63,53%) of Vigneux-de-Bretagne (69,42%).
De rest ... Ik laat het aan jou over. We hadden ook de mensen van Nice kunnen "raadplegen" ... : Roll:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 237-gasten