De val van de Berlijnse muur, een mooie zwendel

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 09/11/09, 23:43

Als het oplichterij is, zijn er veel daders en een motief?!

Dus wie is het? Degenen in het ene kamp zeggen dat het het andere tegenovergestelde is en vice versa... Is het terug naar een koude oorlog?

Nou nou... : Mrgreen: en als het was omdat de leiders volledig overweldigd zijn door de gebeurtenissen (en door de te grote massa van de bevolking)...

Het "proletariaat van uitersten", oost of west (lol, grapje) moet bijna net zo erg zijn als hetzelfde, toch?

Hier bied ik een goede paella aan, en een paar flessen (met mate) bordeau chianti en andere pinot van achter de bundels, een beierse zuurkool en bier of calzone pizza naar keuze, een noorse omlette als toetje en natuurlijk russische wodka en vruchtensap voor de kinderen... en jullie zijn allemaal uitgenodigd voor Europese en economische verzoening...
0 x
netshaman
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 532
Inschrijving: 15/11/08, 12:57
x 2




par netshaman » 10/11/09, 10:57

Als je een complottheorie wilt, hier is er een: het is God die de sims speelt, maar de sims zijn wij!
:onheil:
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 10/11/09, 11:20

netshaman schreef:Als je een complottheorie wilt, hier is er een: het is God die de sims speelt, maar de sims zijn wij!
:onheil:


dus als ik op de bank pis, word ik bestuurd door goddelijke tussenkomst

je bent het met me eens ?


recy knoopt hun broek los,...
0 x

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Remundo, sicetaitsimple en 250 gasten