De verrassende geneesmiddelen van de homeopathie

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De verrassende geneesmiddelen van de homeopathie

par Obamot » 17/09/16, 21:30

zizizentrop schreef:Gezondheid Cacanada voorstellen gezondheidsclaims verbieden die niet wetenschappelijk zijn bewezen. [/ grootte]

Ach, dat is cool, omdat homeopathie wetenschappelijk zijn effectiviteit heeft aangetoond (in de studies hierboven), dus het is allemaal goed.
Let op: dit is slechts een "voorstel"dus op dit moment niets wetenschappelijk : Mrgreen:
► Show text


zizizentrop schreef:"Het geheim van homeopathie is het placebo-effect".

Je speelt [mode "grote borsten"YN] waar heb je de studie niet gelezen?
Zwitsers-Duitse wetenschappers vertellen je dat ze het placebo-effect hebben onderscheiden van de meetbare efficiëntie op menselijke cellen. Uw argument valt daarom hallo ...

De rest geef ik geen commentaar aangezien ik geen commentaar wil geven op de ["village idiot" mode AAN] maar waar ga je dat allemaal vandaan halen :schok: : Mrgreen:

In twee woorden heb je niets zizi (of het is klein) : Cheesy: Basta.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De verrassende geneesmiddelen van de homeopathie

par Obamot » 17/09/16, 22:20

Janic schreef:
zizizentrop de patiënt om zijn hoofd tegen de muren te slaan schreef:De arts bestudeerde de prijs-kwaliteitverhouding van homeopathie: “De medische kosten van homeopathie zijn extreem laag. Als een kind koorts heeft en medische noodhulp nodig heeft in de Verenigde Staten, moet minstens 600 dollar worden uitgegeven, terwijl je met 20 dollar een pakket homeopathische pillen in de supermarkt kunt kopen. "
Daar zien we deze denigratie waarover ik eerder sprak en die later in het artikel wordt uitgelegd. [...] En daarover maken zijn tegenstanders ruzie! Het is zielig zou zeggen ... Obamot en ik ook! [...]
temeer daar het archi onwaar is, aangezien de Zwitserse wetenschappelijke overheidsstudie bewees dat niet alleen homeopathie "matcha" zeer goed was met 90%, terwijl het 15% goedkoper was dan allo
En 20'000 Zwitserse artsen hebben het met succes gevonden ...

... plotseling aarzel ik tussen pathetisch syndroom versus seniele dementie en de ziekte van Alzheimer?
... ik geloof dat alleen homeopathie hem kon kalmeren : Wink:

https://www.youtube.com/watch?v=XPCFJ02Q-LY

izentrop schreef:Health Canada stelt voor [...]

ja, ja ik bevestig, deze homeopathische zorgverleners zijn zich terdege bewust Canada... : Idee: : Wink: Ca_na_da ... je moet eens kijken!
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3791
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1311

Re: De verrassende geneesmiddelen van de homeopathie

par pedrodelavega » 17/09/16, 23:12

Janic schreef:Homeo is een feit, een realiteit die wereldwijd wordt erkend en gedeeld door professionals die het beoefenen, het is op zichzelf een praktisch bewijs van zijn realiteit
Net zoals astrologie een 'feit' is, een 'realiteit' die over de hele wereld wordt erkend en gedeeld door professionals die haar beoefenen, maar dat bewijst het niet...

Janic schreef:
Het is de verantwoordelijkheid van degenen die het bestaan ​​van iets bevorderen om het te bewijzen omdat "we kunnen het niet-bestaan ​​van een fenomeen niet bewijzen".
Dit is een bijzonder standpunt omdat het is niet meer mogelijk om te bewijzen dat dit fenomeen niet bestaat !
Dat is wat ik zeg
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: De verrassende geneesmiddelen van de homeopathie

par izentrop » 17/09/16, 23:49

Een "therapeutische doodlopende weg" volgens een onderzoeker

Het begint allemaal met een studie onthuld in maart 2015, uitgevoerd door professor Paul Glasziou voor Bond University, Australië. Deze studie, die zich bezighoudt met 68-ziekten en bijna 176 homeopathische behandelingstests, gaat niet in detail: geen behandeling voor deze 68-ziekten werkt beter dan een placebo. Een conclusie die op zichzelf niet verwonderlijk is, maar wel aansluit bij die van eerdere studies.

De belangstelling voor dit onderzoek is echter enkele dagen nieuw leven ingeblazen na een bericht van professor Glasziou in het British Medical Journal, waarin hij met name de potentiële gevaren van homeopathie. Onder zijn opmerkingen trok een van hen bijzondere aandacht: "Ik was verrast door het aantal ziekten waarbij homeopathie werd getest, zoals artrose, huid of orale ontsteking na chemotherapie, of nog steeds hiv-infectie. Wat me het meest schokte was dat organisaties homeopathie promoten voor infectieziekten in Afrika zoals AIDS of malaria. "
http://vivredemain.fr/homeopathie-ineff ... tralienne/
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3791
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1311

Re: De verrassende geneesmiddelen van de homeopathie

par pedrodelavega » 17/09/16, 23:57

Obamot schreef:Voor degenen die gemaskeerd [onder pseudo pedrodelavéga zoveel als zizi_zentrop] schrijven, moet ook worden opgemerkt dat hun boefargumenten onthullen dat de studie gepubliceerd in de Lancet dateert van vóór de studie van 2012-2013, het is daarom momenteel volledig verouderd, het is gewoon een beetje terzijde om zijn troltechnieken te onthullen (die niet "gunstig" zijn).

Dat maakt, relatief gezien, de studie die wetenschappelijk de effectiviteit aantoont van homeopathie gesponsord door de Zwitserse overheid behoorlijk valide en gefundeerd.
In het geval dat we ons houden aan uw theorie over de veroudering van studies, werd de conclusie van de meta-analyse openbaar gemaakt aan het begin van maart 2015 en uitgevoerd door de belangrijkste organisatie die zich toelegt op onderzoek in Australië (NHMRC), begraaft definitief het alom controversiële Zwitserse onderzoek (zie links hierboven).
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De verrassende geneesmiddelen van de homeopathie

par Obamot » 18/09/16, 02:44

zolang je het hebt over de hypothese, denk ik dat je dat in je volgende bericht zult vertellen "Zwitserland bestaat niet en dat deze studie nooit heeft plaatsgevonden en dat er niet de minste dokter in Zwitserland is" mwouahahaha .... stop daar ik ben voorovergebogen ... : Mrgreen:
Het zijn toch Australische astrologen : Arrowd: : Arrowd: : Arrowd:
pedrodelavega schreef:als astrologie is een "feit", een "realiteit" erkend en gedeeld over de hele wereld

(we kunnen je vertrouwen in de top van zwakte bereik je de wereld) hihihi, Canadezen, Australiërs, gooi het niet weg ... :D

Het Zen-ding schreef ook:geen behandeling voor deze 68-ziekten werkt beter dan blahblahblah.

[...] de mogelijke gevaren van blahblahblah [...] Wat me het meest schokte was dat blahblahblah

Je schrijft nu groot, maar een beetje lukraak, ondanks de grootte van de personages, is het nog steeds hetzelfde verkooppraatje, uitgepakt zonder savvy ...
Wat is je doel hierin forum?
► Show text


Hier meer argument (er was er geen eerder maar daar ..... het is de blackout) : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
Zo hilarisch om deze gebaren te observeren die niets betekenen, bodemloos of begripvol, uitgepakt zonder bagage of training, de grote leegte.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: De verrassende geneesmiddelen van de homeopathie

par izentrop » 18/09/16, 19:59

“Ik ontvang vaak ouders aan het einde van de dag die hun koortsachtig kind meenemen. Het is vochtig, het heeft bijna 40º temperatuur. Een half uur na het nemen van vijf korrels Belladonna 15 CH, is zijn temperatuur gedaald en heeft hij geen symptomen meer. Een telefoontje de volgende ochtend bevestigt dat hij genezen is. "

Het is alsof je hem suiker geeft. :schok:
Het is geen leugen door weglating :onheil:

Zou het niet zo zijn dat de doliprane die de moeder gaf een effect zou hebben gehad?

Homeopathie "zou de gezondheidsuitgaven met een derde kunnen verminderen" En als de korrels tegen hun eerlijke prijs (snoep) zouden worden verkocht, zou het nog voordeliger zijn : Mrgreen:

Natuurlijk is het een bedrijf dat werkt.

Obamot, is dat jouw levensonderhoud om deze illusie met evenveel enthousiasme te verdedigen?
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De verrassende geneesmiddelen van de homeopathie

par Janic » 18/09/16, 20:45

janic schreef: De homeo is een feit, een realiteit die wereldwijd wordt erkend en gedeeld door professionals die het beoefenen, het is op zichzelf een praktisch bewijs van zijn realiteit
Net zoals astrologie een "feit" is, een "realiteit" die over de hele wereld wordt erkend en gedeeld door professionals die haar beoefenen, maar dat bewijst het niet ...
Behalve dat de betrokken beroepsbeoefenaren artsen zijn, dus officieel erkend door de staat als bevoegd door hun diploma.
Tenzij u specifieke criteria hebt voor de competentie of incompetentie van artsen over de hele wereld? In dit geval is het noodzakelijk om deze medici aan te klagen op bevel van artsen en de diensten van de staat! maar misschien kom je terecht in lasterprocessen!
Janic schreef:
Het is de verantwoordelijkheid van degene die het bestaan ​​van iets naar voren brengt om het te bewijzen, want "men kan niet bewijzen dat een fenomeen niet bestaat".
Dit is een bijzonder standpunt omdat het niet meer mogelijk is om te bewijzen dat dit fenomeen niet bestaat!
Dat is wat ik zeg
Dit is ook wat ik zeg: niet kunnen bewijzen dat een fenomeen niet bestaat, toont eenvoudig aan dat onderzoekers niet over de juiste hulpmiddelen beschikken om het nodige bewijs te leveren; het wordt simpelweg onwetendheid genoemd. Dit is wat er eeuwenlang gebeurde voordat sleutels tot begrip werden gevonden. Dat kun je met recht zeggen momenteel Bewijs volgens specifieke criteria wordt door sommigen niet herkend, maar door anderen op hetzelfde competentieniveau.
Maar praktisch gebruikers geven er niet om omdat ze, afgezien van de eindeloze discussies, deze therapie proberen en zichzelf goed vinden en doorgaan of niet tevreden zijn en stoppen zoals met iets anders.

Het is alsof je hem suiker geeft.
Deze onwetendheid in combinatie met incompetentie is zielig ... wacht opnieuw!
Het is geen leugen door weglating.
De vraag is om te weten aan welke kant de leugen ligt en niet door weglating!
Zou het niet zo zijn dat de doliprane die de moeder gaf een effect zou hebben gehad?
Natuurlijk en zelfs verdund met 30ch voor meer efficiëntie! Het is belachelijk!
Homeopathie "zou de gezondheidsuitgaven met een derde kunnen verminderen" En als de korrels tegen hun eerlijke prijs (snoep) zouden worden verkocht, zou het nog voordeliger zijn
Daar grenst het aan domheid.
Natuurlijk is het een bedrijf dat werkt
Veel minder dan grote pharma
Obamot, is dat jouw levensonderhoud om deze illusie met evenveel enthousiasme te verdedigen?
Dezelfde vraag kan je worden gesteld: het is je levensonderhoud om met zoveel enthousiasme te verdedigen, de 'fumisterie' van de chemische gifstoffen van de farmaceutische industrie
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3791
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1311

Re: De verrassende geneesmiddelen van de homeopathie

par pedrodelavega » 18/09/16, 21:11

Janic schreef:Dit is ook wat ik zeg: niet kunnen bewijzen dat een fenomeen niet bestaat, toont eenvoudig aan dat onderzoekers niet over de juiste hulpmiddelen beschikken om het nodige bewijs te leveren;
Dit is niet wat betekent: "Het is onmogelijk om het niet-bestaan ​​van een fenomeen aan te tonen", het is een universele regel die is vastgelegd in de wetenschappelijke logica. Dat is bijvoorbeeld waar alle complottheoretici van spelen.
http://www.zetetique.fr/index.php/dossi ... ie-complot
En daarom is het de taak van degene die iets presenteert om het te bewijzen, anders is het de deur die openstaat voor alle overtuigingen.

Janic schreef:Dit is wat er eeuwenlang gebeurde voordat sleutels tot begrip werden gevonden.
sleutels begrijpen ??? :schok: Tot op heden is geen van de door homeopathie aangevoerde theorieën gevalideerd.

Janic schreef:Dat kun je met recht zeggen momenteel Bewijs volgens specifieke criteria wordt door sommigen niet herkend, maar door anderen op hetzelfde competentieniveau.
Plaats niet in dezelfde korf medisch onderzoek (dat kennis creëert en valideert) en algemene geneeskunde (die deze kennis in praktijk brengt).
http://www.pseudo-medecines.org/2016/09 ... elles.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: De verrassende geneesmiddelen van de homeopathie

par chatelot16 » 18/09/16, 21:57

homeopathie botst met wetenschappelijke logica: hun korrels zijn zo verdund dat het risico bestaat dat ze daar geen enkele molecule van het basisproduct vinden

Ik ben voor homeopathie omdat ik er baat bij had ... mijn ouder was gunstig voor homeopathie en alle kleine kinderziekten werden behandeld door homeopathie ... ik nam nooit antibiotica voor een appendix op de leeftijd van bac ... en ik denk dat deze manier om antibiotica te vermijden een reden is voor een goede gezondheid die ik waardeer

maar we moeten niet blindelings worden beperkt tot homeopathie, die appendicitis niet effectief kan genezen ... in mijn geval was het erger, de eerste crisis was net voor de crisis ... dus veel geluk antibiotica om te passeren en de bac rustig te krijgen ... dan peritonitis die een paar maanden later terugkeert ... in dit geval kan homeopathie niets doen ... er is een echte operatie voor nodig

is homeopathie effectief of een placebo? Ik weet het niet! maar zelfs als het alleen uit de plèbo komt, kan het in bepaalde gevallen nuttig zijn ... een arts kan elke ouder vertellen dat de ziekte van het kind vanzelf zal genezen en dat het het beste is om nier doen? in veel gevallen is het gemakkelijker om homeopatische pillen voor te schrijven en iedereen is gelukkig

Ik kan daarom niets concluderen ... was homeopathie effectief in mijn jeugd, of was het gewoon een manier om antibiotica te voorkomen die degenen die het misbruiken verzwakken?
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 161-gasten