De voordelen van biologisch voedsel, ondervraagd

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 10/08/09, 11:22

Christophe schreef:Er zijn tal van pb-links die niets rechtstreeks te maken hebben met organische ... [...]
Bedankt voor het kijken, ik ben het een beetje zat om tijd te verspillen aan dit personage ... :?
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
pb2487
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 121
Inschrijving: 03/08/09, 23:44




par pb2487 » 10/08/09, 11:27

Houthakker schreef:Maar daar zou er zo'n verschil zijn in het voordeel van de bio dat dit soort onderzoek niet door kan gaan naar de krant van 20 uur ...
Zoals wijlen Coluche zei: "Op tv kun je de waarheid niet vertellen: er kijken te veel mensen naar"


Excuseer me voor de interpretatie, ik ontdekte dat het meer dan grotendeels werd geïmpliceerd in wat u zegt. Neen?

De media zijn grotendeels voorstander van 'organisch' en waarom niet.
Het kostte me 5 minuten om het te verifiëren. Ik kan verder gaan in de analyse als je wilt.
Ik ken niemand die ongevoelig en niet geïnformeerd is over de schade van conventionele en de voordelen van biologisch.
Zelfs de overheid publiceert peilingen (zie post Gébé) die het bewijzen, tenzij hij zichzelf in de voet schiet.
Naar mijn mening is er naar mijn mening geen reden tot protest of ophef over een artikel dat "zogenaamd" tegen organisch is, anders is het desinformatie.
Waarom zou ik anders denken?
Dernière édition par pb2487 de 10 / 08 / 09, 12: 14, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 10/08/09, 11:34

Houthakker schreef:
Christophe schreef:Er zijn tal van pb-links die niets rechtstreeks te maken hebben met organische ... [...]
Bedankt voor het kijken, ik ben het een beetje zat om tijd te verspillen aan dit personage ... :?


Ik heb net gekeken naar de links = doc title = idee van inhoud ...
0 x
pb2487
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 121
Inschrijving: 03/08/09, 23:44




par pb2487 » 10/08/09, 11:44

Houthakker schreef:Bedankt voor het kijken, ik ben het een beetje zat om tijd te verspillen aan dit personage ... :?


Nogmaals bedankt....
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 10/08/09, 12:01

pb2487 schreef:
Houthakker schreef:Bedankt voor het kijken, ik ben het een beetje zat om tijd te verspillen aan dit personage ... :?


Nogmaals bedankt....
Graag gedaan, zoals ik al zei in een andere post: het is gratis!
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
pb2487
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 121
Inschrijving: 03/08/09, 23:44




par pb2487 » 10/08/09, 12:02

Houthakker schreef:
pb2487 schreef:
Houthakker schreef:Bedankt voor het kijken, ik ben het een beetje zat om tijd te verspillen aan dit personage ... :?


Nogmaals bedankt....
Graag gedaan, zoals ik al zei in een andere post: het is gratis!


Je hebt gelijk, verspil geen tijd aan het controleren van wat ik zeg, het is waarschijnlijk verkeerd. :?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 10/08/09, 12:03

Maar wat zegt u precies?

Toch ben je eind vorige week gekalmeerd ...
0 x
pb2487
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 121
Inschrijving: 03/08/09, 23:44




par pb2487 » 10/08/09, 12:08

pb2487 schreef:
Houthakker schreef:Maar daar zou er zo'n verschil zijn in het voordeel van de bio dat dit soort onderzoek niet door kan gaan naar de krant van 20 uur ...
Zoals wijlen Coluche zei: "Op tv kun je de waarheid niet vertellen: er kijken te veel mensen naar"


Excuseer me voor de interpretatie, ik ontdekte dat het meer dan grotendeels werd geïmpliceerd in wat u zegt. Neen?

De media zijn grotendeels voorstander van 'organisch' en waarom niet.
Het kostte me 5 minuten om het te verifiëren. Ik kan verder gaan in de analyse als je wilt.
Ik ken niemand die ongevoelig en niet geïnformeerd is over de schade van conventionele en de voordelen van biologisch.
Zelfs de overheid publiceert peilingen (zie post Gébé) die het bewijzen, tenzij hij zichzelf in de voet schiet.
Naar mijn mening is er naar mijn mening geen reden tot protest of ophef over een artikel dat "zogenaamd" tegen organisch is, anders is het desinformatie.
Waarom zou ik anders denken?


Dat, maar er is niets ergs ... het lijkt mij? Het vraagt ​​alleen om relativering, omdat sommige commentaren op dit artikel mij overdreven leken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 10/08/09, 12:59

pb2487 schreef:[...] Je hebt gelijk, verspil geen tijd aan het controleren van wat ik zeg, het is waarschijnlijk verkeerd. :?
Als u uw links voor mij classificeert en er enkele vindt die, in een prime-time tv-krant, duidelijk, met wetenschappelijke studies ter ondersteuning, de schadelijke effecten van conventionele landbouw in vergelijking met biologische landbouw op een van de gebieden die ik geciteerd (zie hierboven), dus ja ik zou gaan kijken ...

Wat geef je me in vredesnaam 15 links naast de plaat (dat wil zeggen die ik me net herinnerde in duidelijk hierboven)! :frons:

U zei in een post over windturbines, geloof ik, dat u alleen geïnteresseerd was in de feiten?
Welnu, wees alsjeblieft wat rigoureuzer in je aanpak: geen fantasievolle interpretatie van de woorden van je gesprekspartners, geen vervormingen en we stoppen met "zeuren" ...
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 10/08/09, 14:00

Houthakker, volgens de titel, gissen en als ik me niet vergis, spreekt dit rapport over vervuiling door nitraten uit de intensieve conventionele landbouw (vooral de varkenshouderij): http://tf1.lci.fr/infos/sciences/enviro ... ages-.html

Maar Bretonse groene algen, afgezien van de Bretons van de getroffen kusten: wie is er geïnteresseerd?

En ik wed dat we er biobrandstoffen van kunnen maken : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 253-gasten