Rode armbanden [TF1-serie]

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Rode armbanden [TF1-serie]




par Oli 80 » 24/03/18, 14:10

Hallo allemaal,
in februari was er een serie die op tf1 werd uitgezonden: de rode armbanden

hier is een link https://www.tf1.fr/tf1/les-bracelets-ro ... ement.html

de serie behandelt de ziekte die wordt ervaren door adolescenten in het ziekenhuis die elk een andere pathologie hebben, maar hoewel ze met verschillende achtergronden uitstekend met elkaar overweg kunnen, staat er een seizoen 2 gepland voor volgend jaar
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: rode armbanden




par Oli 80 » 25/03/18, 18:27

Hallo, hier is een wiki-link van de serie die al eerder in andere landen is aangepast https://fr.wikipedia.org/wiki/Les_Bracelets_rouges_(s%C3%A9rie_t%C3%A9l%C3%A9vis%C3%A9e_espagnole)
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: rode armbanden




par Oli 80 » 10/04/18, 18:56

Goedenavond, hier is de wiki-link van de Franse aanpassing van de rode armbanden
https://fr.wikipedia.org/wiki/Les_Brace ... %C3%A7aise)

en een video om deze serie beter te begrijpen



deze ziekenhuisserie zoals er vele zijn, heeft niets met de andere te maken, want hier zijn het de zieke tieners die de helden zijn
van deze serie, zoals je misschien hebt gezien in de andere links, is het verhaal van Albert Espinosa aangepast in andere landen
https://fr.wikipedia.org/wiki/Albert_Espinosa_Puig

hartelijk
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: De rode armbanden [TF1 serie]




par Oli 80 » 13/03/19, 23:01

Goedenavond hier is seizoen 2 van de serie die maandag 11 maart is begonnen 2 eerste afleveringen

Ik hoop dat het in ieder geval interessant is, want vorig jaar zag ik dat niemand op dit draadje had gereageerd :schok: :onheil:

het kan zelfs echte zieke tieners in ziekenhuizen aanmoedigen
ook volwassenen
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De rode armbanden [TF1 serie]




par Exnihiloest » 15/03/19, 19:41

Oli 80 schreef:Goedenavond hier is seizoen 2 van de serie die maandag 11 maart is begonnen 2 eerste afleveringen

Ik hoop dat het in ieder geval interessant is, want vorig jaar zag ik dat niemand op dit draadje had gereageerd :schok: :onheil:

het kan zelfs echte zieke tieners in ziekenhuizen aanmoedigen
ook volwassenen


Hallo,

Even een kort berichtje. Ik verwacht series van pure fictie, verandering van omgeving, zelfs surrealistische ideeën, poëtische dromen met symboliek, alles in een goed uitgewerkt scenario en ontroerende actie. Ik verwacht er geen ander sociaal nut van dan amusement op hoog niveau. Het echte leven op tv interesseert me niet zoveel, we hebben het elke dag live.
Ik heb niets te klagen over dit soort puur Frans-Franse series waar het "zwakke kwaad in zijn vel", de "onhandige vol goede bedoelingen", de "marginaal die zijn redenen heeft", het "gehandicapte karakter goed gehumeurd" of de "nerdy niet gemeen" is verbeterd, het is gewoon dat ik begin te verzadigen met marshmallow-humanisme. Het zal duidelijk zijn dat ik de voorkeur geef aan Dr House (in ieder geval het eerste seizoen).

Momenteel kijk ik series op Netflix zoals Black Mirror, Umbrella academy of 12 Monkeys... niet hetzelfde genre... : Lol:, en een genre dat we helaas niet weten te doen in Frankrijk of uitzonderlijk.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 169-gasten