"Incognito" buitenaardse wezens in China

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 14/12/12, 17:06

moinsdewatt schreef:
: Cheesy: Oh, het kan me niet schelen wat je denkt.




Dit is het probleem van veel mensen zoals jij op internet die zich verschuilen achter hun toetsenborden en er geen bal om geven dat anderen niet kunnen uitdrukken waarom ze bepaalde dingen niet geloven, en zich beperken tot het persoonlijk aanvallen van de gesprekspartners!

Zou je niet een iets te hoog ego hebben van je kleine persoon die denkt dat je alles weet en dat je de waarheid doordrenkt hebt???

Ik zou zeggen dat het een probleem is van een bekrompen en verzadigde geest die zich gedraagt ​​als een tiener die in de meeste gevallen later, naarmate we ouder worden, zal beseffen dat we er altijd van leren wat de wijsheid van onze ouderen maakt, maar helaas is het niet gegeven aan alle!!!
8)
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 14/12/12, 18:34

en het zijn mensen zoals jij die zich achter toetsenborden verstoppen en golven van onzin beantwoorden over vermeende buitenaardse wezens in China en elders.

Het is zielig.
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 14/12/12, 18:38

lejustemilieu schreef: ....Minder watt, er is niets mis mee om de deur open te houden voor nieuwe ideeën :D tenzij je een binnenvallende kleine groene man bent die de waarheid wil verbergen. Kom op, beken, van welke planeet kom je?
Beeld
...........


Ben een kruising van Alien en inwoner van Nubiru.
Extreem schadelijk.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 14/12/12, 19:11

moinsdewatt schreef:en het zijn mensen zoals jij die zich achter toetsenborden verstoppen en golven van onzin beantwoorden over vermeende buitenaardse wezens in China en elders.

Het is zielig.



Het laat de persoon zien>> Ik heb het niet gezien, dus het bestaat niet!!! 8)


Ik heb gemengde gevoelens over het bestaan ​​van ET's, maar te veel serieuze mensen zoals verschillende astronauten en luchtmachtgenoten uit verschillende landen hebben hun bestaan ​​bevestigd!!!


Allemaal gek???


Als je niet wilt zien, zie je niet!!!!


Ik beschreef het soort man dat je bent meer door je bekrompenheid en de manier waarop je resoluut afwijst zonder het serieus te willen bespreken!


Ik zie dat je een stap hebt gezet door je locatie toe te voegen onder je nickname maar je blijft een incognito zonder enige prestaties op deze site, alleen gekopieerd/geplakt en negatieve reacties op de site en haar leden!


Wat zielig is, is je manier van handelen en je zou jezelf in twijfel moeten trekken en op je misplaatste trots moeten hameren, waarbij je een meerderheid van de leden schaadt die deze site tot het succes hebben gemaakt dat ze kent!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6987
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2911




par gegyx » 14/12/12, 19:31

pffft!

Een andere, met wie de "extra's" moeten hebben gerommeld (buiten medeweten van hem), en die een vreselijke wrok koestert :|

Wil je er nog een? Nubiru, ik weet het niet! Controleer uw bronnen, het is belangrijk.

Weer iemand die de nabijheid van Burinus niet kan verdragen en zijn medemensen haat"

http://tempsreel.nouvelobs.com/monde/20 ... ticut.html
0 x
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9




par raymon » 15/12/12, 12:16

0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 15/12/12, 12:35



Ik kijk nooit naar de video's.
Dus ik zou niet antwoorden.

Te veel manipulatie van mensen in de video.
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 15/12/12, 12:36

gegyx schreef:pffft!

Een andere, met wie de "extra's" moeten hebben gerommeld (zonder dat hij het wist), en die er een vreselijke wrok over koestert...


Ik maak in ieder geval niet alles blauw. Beeld
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 15/12/12, 12:38

Alain G schreef: .....die van deze site het succes hebben gemaakt dat hij kent!


Kleine onbelangrijke site.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 15/12/12, 14:07

Natuurlijk, als je dingen uit dit vat leest:

http://leschroniquesderorschach.blogspo ... atial.html Ik heb de neiging om me zorgen te maken over de staat van het tapijt in sommige….

Maar als ik dit soort nieuws zie:

http://bragalia.blogspot.fr/2012/12/ros ... taped.html

of Medvedev die "bekent" dat hij toegang heeft tot de "buitenaardse" bestanden die we allemaal zouden willen lezen

Ik ben veel minder zeker...

Aan de andere kant, waar ik zeker van ben, is dat de pers en de forums (waaronder deze) worden geïnfiltreerd door debunkers.

De beste reden is: stel je voor dat 'wij' zeker zijn van het bestaan ​​van ruimteschepen of 'onconventionele' energieën. Het opent meteen de deur naar nieuwe onderzoeksgebieden die snel hun technologische voorsprong verliezen voor degenen die het proberen te verbergen. En activeer tegelijkertijd de spionnenbeurs.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 255-gasten