Let op: je favoriete series Netflix, Amazon Prime, Salto, Canal + ... en elders!

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Let op: je favoriete serie Netflix, Amazon Prime, Salto, Canal + ... en elders!




par Macro » 25/05/21, 21:14

Het is aan jou... Ik ga liever fietsen met mijn zoon of een taxirit maken met mijn schoondochter of mijn vrouw... Dan mezelf voor de tv vastlijmen... En eigenlijk ... Een wandeling maken met deze machines.... Is eigenlijk... Een soort kleine dood.... Omdat... Voordat ze operationeel waren.... Het was nodig... Om ze te restaureren. .. Ze zijn hier niet aangekomen... Rollend... bij mij thuis is het een wheeler-dealer... Zonder tussenscherm... Minder schoon... En minder winstgevend...
Dernière édition par Macro de 25 / 05 / 21, 21: 17, 1 keer bewerkt.
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Let op: je favoriete serie Netflix, Amazon Prime, Salto, Canal + ... en elders!




par GuyGadeboisTheBack » 25/05/21, 21:16

Macro schreef: Het liefst maak ik een taxirit met mijn schoondochter of mijn vrouw...

Oh nee, ik ga er alleen heen. : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Let op: je favoriete serie Netflix, Amazon Prime, Salto, Canal + ... en elders!




par Macro » 25/05/21, 21:20

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Macro schreef: Het liefst maak ik een taxirit met mijn schoondochter of mijn vrouw...

Oh nee, ik ga er alleen heen. : Mrgreen:


Je kent mijn mooie dochter niet... 21 jaar oud... Siciliaans..
Een gevechtsvliegtuig.... En bovendien... Ze kookt voor ons... Mamamamia...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Let op: je favoriete serie Netflix, Amazon Prime, Salto, Canal + ... en elders!




par GuyGadeboisTheBack » 25/05/21, 21:25

Macro schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:
Macro schreef: Het liefst maak ik een taxirit met mijn schoondochter of mijn vrouw...

Oh nee, ik ga er alleen heen. : Mrgreen:


Je kent mijn mooie dochter niet... 21 jaar oud... Siciliaans..
Een gevechtsvliegtuig.... En bovendien... Ze kookt voor ons... Mamamamia...

Ach, jij gaat met je schoondochter naar de taxi, jij... : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Let op: je favoriete serie Netflix, Amazon Prime, Salto, Canal + ... en elders!




par Macro » 25/05/21, 21:28

Vanuit de taxi... Rijstpudding...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Let op: je favoriete serie Netflix, Amazon Prime, Salto, Canal + ... en elders!




par Macro » 26/05/21, 08:32

Dat gezegd hebbende... Ik heb een paar afleveringen van Malcolm gezien uit de tijd dat ik meer tijd op mijn pc doorbracht (het ene oog op de pc en het andere op de computer)... Met één oog en één oor afgeleid... Het maakte ik ben boos... Vooral de moeder...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Let op: je favoriete serie Netflix, Amazon Prime, Salto, Canal + ... en elders!




par Christophe » 26/05/21, 09:43

Ik wist het zeker!!! : Cheesy:

Laat je monteurs los... en je schoondochter : Mrgreen:

Halverwege heb je mijn onderwerp nog steeds verpest :P
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Let op: je favoriete serie Netflix, Amazon Prime, Salto, Canal + ... en elders!




par Macro » 26/05/21, 10:53

Christophe schreef:
Halverwege heb je mijn onderwerp nog steeds verpest :P


Je bent vrij om te verwijderen...Het heeft geen bijzonder belang...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Let op: je favoriete serie Netflix, Amazon Prime, Salto, Canal + ... en elders!




par Christophe » 26/05/21, 14:55

Macro schreef:.bij mij thuis is het een wheeler-dealer....


Je ziet dat je series kijkt! : Cheesy: : Cheesy:

Als het winstgevender is, is dat alleen maar omdat ze € 20 per aflevering aan de zender verkopen!! Maak dus een YouTube-kanaal! 8) 8) 8)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Let op: je favoriete serie Netflix, Amazon Prime, Salto, Canal + ... en elders!




par Christophe » 26/05/21, 15:10

GuyGadeboisLeRetour schreef:Ik geef toe dat S&H, ik het heel vroeg opgaf... : Mrgreen:


Ik dacht bij mezelf dat het niet alleen de credits waren die in 2021 een probleem vormden met S&H! : Mrgreen:

Aan de andere kant was er in dezelfde periode "Sheriff, laat me schrikken"... Ik heb het erover omdat ik de film erg leuk vond!

Ik kan me niet herinneren dat ik 1 aflevering van de serie heb gezien, maar als het in dezelfde stijl is, moet het leuk zijn! Je weet wel ?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 242-gasten