Tax koolstof: de FNSEA een vrijstelling aanvragen

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 17/09/09, 13:35

Macro schreef:Koolstofbelasting ....
Dubbele penetratie anaal ... Bedankt Nicolat Hublot ...

Op (onder andere) brandstoffen zijn al “accijnzen” van toepassing[...]
En dan? :|

Hoe dan ook is het belasten van fossiele koolwaterstoffen een noodzakelijk kwaad om er minder afhankelijk van te leren zijn!
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6523
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641




par Macro » 17/09/09, 14:40

Houthakker schreef:En dan? :|

Hoe dan ook is het belasten van fossiele koolwaterstoffen een noodzakelijk kwaad om er minder afhankelijk van te leren zijn!


Ik werk nu al 15 jaar in de sector... Het is 15 jaar geleden dat we elk decennium de belastingbedragen invoerden... Deze zijn NOOIT gedaald, zelfs niet in het fantastische tijdperk van de drijvende TIPP in Jacquot. ...

Toen ik vijftien jaar geleden aan het werk ging... kwamen we 700 m000 brandstof per jaar vrij....In 3 lieten we 2008 m1 vrij...belastingen zijn een echt noodzakelijk kwaad om het brandstofverbruik voor de inwoners van Midden-Frankrijk in elk geval

: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Teleurgesteld...

Persoonlijk....De COXNUMX-belasting kan voor mij zelfs gunstig zijn....Gezien de hoeveelheid kokosnoot die ik consumeer en mijn inkomen...

Maar ik heb medelijden met de anderen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 17/09/09, 21:34

Macro schreef:[...] belastingen zijn een echt noodzakelijk kwaad om het brandstofverbruik van de inwoners van Midden-Frankrijk in ieder geval terug te dringen

: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Teleurgesteld...[...]
Ik begrijp de echte motivatie voor je hilariteit niet?

Misschien is het voor uw werk niet in uw belang dat de consumptie van aardolieproducten afneemt? :?
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6523
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641




par Macro » 18/09/09, 08:50

Wat mij aan het lachen maakt, is overal te horen dat extra belastingen mensen zullen ontmoedigen om te consumeren...

De Fransen roken de hele tijd, drinken de hele tijd en gebruiken hun auto's steeds vaker en grotere en zwaardere auto's... En niet alleen de rijken...

Voor mijn werk...Ik kreeg tien jaar geleden hetzelfde betaald...Aangezien onze winst wordt gemaakt op een product waarvan de waarde 20% van de verkoopprijs bedraagt...Het komt neer op dezelfde financiële voorwaarden als de kristallijne

: Cheesy: Met de extra beveiligingsproblemen... kan ik je net zo goed vertellen dat het beter is om spullen te verkopen of op te slaan...

De schulden van de gemiddelde huishoudens zullen alleen maar toenemen, dat is alles... Werk meer om meer te consumeren en meer af te betalen...

Veel succes in een wereld waar milieuvriendelijke mensen met lange tanden je op de juiste manier uitbreiden om je voor te bereiden op de grootste overval aller tijden...Voor je eigen bestwil...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 18/09/09, 08:58

Macro, we begrijpen niet echt wat je zegt...

Gebrek aan koffie vanochtend misschien?

Wat de “politieke” ecologen betreft die ons irriteren, zij zijn nog lang niet de grootste idioten, maar maak je vooral geen zorgen: WIJ KOMEN!! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6523
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641




par Macro » 18/09/09, 09:28

Ik ben niet duidelijk...

De belastingverhoging zal de Fransen er niet van weerhouden brandstof te consumeren, net zoals het hen niet heeft verhinderd tabak te consumeren...


De ingevoerde COXNUMX-belasting is nog steeds slechts een verkapte manier om geld van iedereen af ​​te pakken door de armsten met nog grotere schulden te belasten, dat is alles...

We verdelen een paar kruimels opnieuw om de mensen die gevuld zijn met starac het zwijgen op te leggen...

We komen eraan...Dat is goed...Hoeveel Franse registranten zijn actief op het gebied van econologie..Ik heb het over ecologisch actieve mensen, anders dan op een toetsenbord...
300...400..; :| :| :|

Ik ben bang dat het niet veel zal helpen om de balans een beetje in de goede richting te laten kantelen...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 18/09/09, 09:33

Op de achtergrond van cette Belasting C Ik ben het met je eens...

Tax C is zeker niet perfect, verre van dat, en het zal de Fransen zeker tegen de politieke ecologie keren (het is zeker de Sarko-tactiek tegen de doorbraak van de Groenen bij de laatste verkiezingen), maar dat is allemaal zelfs een stap vooruit. .naar bewustwording...

Wees anders op uw hoede voor kleine groepen mensen die ‘denken’. Omdat alle grote politieke veranderingen in de geschiedenis van deze wereld zo begonnen zijn!

En het kostte tijd om alle diepgaande veranderingen tot stand te brengen: wat duurzaam is, wordt in de loop van de tijd opgebouwd (ik ben hier niet duidelijk).
0 x
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 18/09/09, 10:17

Macro schreef:De belastingverhoging zal de Fransen er niet van weerhouden brandstof te consumeren, net zoals het hen niet heeft verhinderd tabak te consumeren...

Als je naar het draadje over de COXNUMX-belasting gaat, zul je zien dat dit al besproken is: de bonus/boete op auto's heeft inderdaad het gedrag veranderd. Waarom zou dit niet het geval zijn met de COXNUMX-belasting? (het moet natuurlijk meer afschrikwekkend zijn. Dit is nog maar het begin)
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6523
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641




par Macro » 18/09/09, 11:10

Christophe schreef:
ze zal de Fransen zeker tegen de politieke ecologie keren


Hmmm gewonnen...


Christophe schreef:maar het is nog steeds een stap voorwaarts...naar bewustzijn...

Verloren...Wat is bewustzijn per definitie??? gefrustreerd gedrag na een sanctie????

Christophe schreef:Wees anders op uw hoede voor kleine groepen mensen die ‘denken’. Omdat alle grote politieke veranderingen in de geschiedenis van deze wereld zo begonnen zijn!


Ik ben niet achterdochtig. Ik probeer van mijn kant iets te doen.
Over econologie of oloio zijn er genoeg mensen die in de goede richting denken...In mijn dagelijks leven...Er is niemand...

Ik ontdekte dat ik alleen omringd ben door duistere, stomme suïcidale idioten...

Gisteravond toen ik thuiskwam... Een plaatselijke vakman met een busje met daarop de milieuvriendelijke bouwlabels... Verbrandde zijn polystyreenplaco-resten op zijn bouwplaats...

Ik stond op het punt naar het eco-lab te gaan en de politie te bellen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 18/09/09, 16:13

Macro schreef:[...]
Toen ik gisteravond thuiskwam...Een plaatselijke vakman met een busje met daarop de milieuvriendelijke bouwlabels...Verbrandde zijn polystyreenplacoresten op zijn bouwplaats...[...]
En wat is dit ‘label’? Eco-ambachtelijk?
Het is een naamloze grappenmakerij waar je gewoon een paar halve dagen van moet volgen'vorming"Om een ​​mooie sticker op je verkeers- of springerige... :frons:
Je hebt het over een referentie...

Bovendien, als onze dierbare leiders van grote industriële bouwgroepen ook maar drie minuten hadden nagedacht over het voorstellen van een recyclingkanaal voor hun fantastische bederfelijke producten, zouden we misschien niet aan dergelijk gedrag zijn blootgesteld. afwijkend... :|
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 230-gasten