Hervorming van de arbeidswetgeving: verarmt de linkerzijde de arbeiders?

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Hervorming arbeidsrecht: verarmt links arbeiders?




par Ahmed » 26/02/16, 21:15

Toen ik die archieven bekeek (lang geleden) was dat de regel en ik denk niet dat het fundamenteel anders is. De nieuwigheid (sinds 2004, meen ik) is dat het mogelijk is om, met geduld, toegang te krijgen (als het bestaat en als het in overeenstemming is met de wensen van de ambtenaren) tot iemands persoonlijk dossier, in een "lichte" versie .
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Hervorming arbeidsrecht: verarmt links arbeiders?




par Christophe » 26/02/16, 21:27

Haha!! Moeten we begrijpen dat Monsieur een voormalige "slechterik" is?? :D
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Hervorming arbeidsrecht: verarmt links arbeiders?




par Ahmed » 26/02/16, 21:38

Helemaal niet, simpelweg omdat ik geïnteresseerd was in de geschiedenis van bepaalde "slechteriken"... en de RG-archieven werpen vaak een heel ander licht (maar met grote voorzichtigheid!) dan het officiële beeld.
Mijn vriendelijkheid is bijna spreekwoordelijk en je zou je erg schamen als je er fouten in zou vinden! 8)
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Hervorming arbeidsrecht: verarmt links arbeiders?




par Christophe » 26/02/16, 21:43

Maar ja meneer! Ik zou je niet durven beledigen! :D
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Hervorming arbeidsrecht: verarmt links arbeiders?




par Ahmed » 26/02/16, 21:54

Geen behoefte aan vergeving, waar geen belediging is!
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Hervorming arbeidsrecht: verarmt links arbeiders?




par chatelot16 » 26/02/16, 23:13

vrijheid van denken stopt waar het arbeidsrecht begint!

de huidige arbeidswetgeving is absurd... het willen verbeteren is niet dom... maar ik deel uw vrees, elke keer dat de huidige regering iets wil verbeteren degradeert ze het... tenslotte geldt deze opmerking ook voor de vorige regering. .. rechts of links de een doet het niet beter dan de ander

Waar is het probleem ? Ik denk dat democratie nog steeds niet bestaat ... de parlementaire middelen zijn inefficiënt ... wat de president ook is, we verspillen onze tijd met praten om niets te doen

vrijheid van denken stopt waar het arbeidsrecht begint! het is belangrijker dan je denkt! als we in een bedrijf waar alles goed gaat een referendum houden om de mening van het personeel te vragen, verzetten de vakbonden zich daartegen en zeggen dat het personeel zich in een situatie van ondergeschiktheid bevindt en zich daarom niet vrijelijk kan uiten... de vakbonden verachten de democratie. ..

alle arbeidsreglementen zijn op valse grondslagen... we moeten eruit zien te komen

momenteel is een werknemer niet alleen een ondergeschikte ... hij investeert in de toekomst van het bedrijf waar hij werkt ... we kunnen hem dus niet zomaar betalen met een salaris, en niets anders ... een moderne werknemer moet aandeelhouder zijn om hebben meer gewicht dan de eenvoudige status van ondergeschikte

de werknemer opsluiten in de ondergeschikte box, is de werknemer verachten! en dat is wat de Franse vakbonden doen! de echte toekomst is dat medewerkers hun positie met andere middelen verdedigen! aandeelhouder worden op een vrij belangrijke manier ... niet op een verwaarloosbare manier zoals een of ander participatiesysteem
0 x
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9

Re: Hervorming arbeidsrecht: verarmt links arbeiders?




par raymon » 26/02/16, 23:35

Een beetje paranoïde daar, niet? mijn ramon??


Jij kent mij niet. Je weet dat anti-nucleaire activisten in de gaten worden gehouden.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Hervorming arbeidsrecht: verarmt links arbeiders?




par Christophe » 27/02/16, 00:22

Ja, ik ken je niet goed, maar het lijkt mij dat we elkaar echt hebben ontmoet... in 2002 in Avignon, toch?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: Hervorming arbeidsrecht: verarmt links arbeiders?




par Gaston » 01/03/16, 16:06

Christophe schreef:Anders is IPV6 al aanwezig...er zijn geen limieten meer (tenminste op aarde)
Nee, ipV6 is volledig beschreven, maar het is nog lang niet "in place" in alle infrastructuren.

Anders heeft de petitie net de 850 handtekeningen overschreden...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Hervorming arbeidsrecht: verarmt links arbeiders?




par Christophe » 01/03/16, 16:10

Ja daar oké! Merk op dat Windows 8.1 "al" ipv6 beheerde ... misschien 8 ook ik heb het nooit gehad ... wat zeker is, is dat er een lange overgangsperiode is met dubbel gebruik ...

Voor de petitie, waar hebben we het over? Ik heb gehoord dat er een hervorming gaande is... maar wat wil de regering doen? In een paar regels van de belangrijkste dingen alstublieft?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 162-gasten