De manipulaties uit het verleden van de VS om oorlog te voeren

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
freddau
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 641
Inschrijving: 19/09/05, 20:08
x 1

De manipulaties uit het verleden van de VS om oorlog te voeren




par freddau » 28/08/08, 20:41

Ja, ik weet dat de titel niet slecht is.

Ik had zelfs de mogelijkheid om te besteden aan een forum en een spreker identificeerde grofweg alle nep-agressie om de Amerikaanse aanvallen te rechtvaardigen:

"slagschip Maine tegen de Spanjaarden" / Oorlog tegen de Spanjaarden
de "verrassing" van Pearl Harbor. / Oorlog tegen Japan
Tonkin-sterren / Vietnamoorlog
massavernietigingswapens. / Irak oorlog
Operatie Northwood: / Poging tot oorlog tegen Cuba


Ga naar de North-wood-operatie op wiki, deze beweegt.


Als deze voorbeelden geen water naar de molen van de 1 1/0 9 samenzweerders brengen

Ik ken mij niet
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 28/08/08, 21:15

Op 11/09 waren het niet de vliegtuigen die de torens neerhaalden!
Vooral toren 7 die nauwelijks wordt aangeraakt en die enkele uren na de verrekijker instort als een gebouw verwoest door een gecontroleerde explosie!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
freddau
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 641
Inschrijving: 19/09/05, 20:08
x 1




par freddau » 28/08/08, 21:34

Heb ik het tegenovergestelde gezegd.

Wat goed is, is dat we alle gevallen van verkeerde informatie identificeren.

En daarmee gaan we aan alles twijfelen en ik heb niet gezegd dat 11/09 niet met voorbedachten rade was
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 28/08/08, 21:37

De VS is de ergste dictatuur! En deze idioten geloven dat ze vrij zijn ...
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
freddau
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 641
Inschrijving: 19/09/05, 20:08
x 1




par freddau » 28/08/08, 21:41

Uh ja misschien, maar mijn doel is niet om te zeggen of het een dictatuur is of niet, maar om feiten naar voren te brengen en te zeggen dat het al een geschiedenis heeft.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 28/08/08, 21:46

Ja, je hebt gelijk, ik wijk van het onderwerp af! Mijn excuses!

De VS hebben altijd desinformatie geoefend.
Zozeer zelfs dat ze bedrijven buiten de overheid oproepen om hun desinformatie uit te voeren.

Maar de VS hebben geen monopolie op dit soort manipulatie!
Rusland is net zoveel schuldig!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 28/08/08, 21:53

Een ander recent element om de nutteloosheid van deze heersers te tonen.
(Zelfs als we in een communicatieoorlog verkeren, is dit argument van Poetin geldig, omdat in de laatste peilingen de republikeinse kandidaat terugging op de democraat.)
In een interview met de Amerikaanse televisiezender CNN op donderdag 28 augustus beschuldigde de Russische premier Vladimir Poetin de Verenigde Staten ervan zich in het conflict in Georgië te hebben bemoeid om Amerikaanse kiezers af te leiden van hun andere zorgen (Irak, Afghanistan, sombere economie) en daarmee de voorkeur geven aan een van de kandidaten voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen.

http://tempsreel.nouvelobs.com/actualit ... _tent.html
0 x
Ramboman
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 34
Inschrijving: 13/10/07, 10:24

Georgië




par Ramboman » 30/08/08, 08:50

Het is niettemin merkwaardig om op te merken dat de "pers" en de "politici" de Russen schuldig maken, terwijl het de Georgiërs zijn die begonnen ...
In deze geest zouden de Amerikanen zich schuldig maken aan het bevrijden van Europa van het nazi-juk ...
Er valt meer te zeggen over de historische "waarheid"; gelukkig zijn er wetten die revisionisme verbieden: het is verboden anders te denken!
Stalin (een Georgiër!) Deed het niet minder.
Lang leve "democratie"?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 30/08/08, 08:59

http://www.youtube.com/watch?v=kFAS3EkJU3M

In plaats van te spreken over een dictatuur, zou ik liever spreken van gecontroleerde democratie (in het bijzonder door de media)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 07/11/12, 02:14

Het is gek hoe de Amerikaanse verkiezingen de fo-fo fascineren ... : Cheesy: : Mrgreen:

Zoals verwacht liet TV5 de krant net zien dat stemmachines zouden worden opgetuigd! We zien de man die Obama kiest, en de keuze van Romney wordt weergegeven!
Het rapport zegt niet of ze zijn vervaardigd als "gokautomaten", maar de politiek in de Verenigde Staten is een beetje Las Vegas ...

Andere problemen moeten worden opgemerkt in kiesdistricten die door Republikeinen worden gehouden (verschillende obstakels voor het stemmen van de Democraten werden gevonden in eerdere peilingen ...)

Hier hetzelfde: ...>

De krant "Le Monde"Echode het: ...>

Obama heeft al een armada van advocaten gemobiliseerd om te observeren wat er gebeurt in de "gevoelige" stembureaus, in de staten in handen van de Republikeinen.

Kortom, niets nieuws sinds het Bu $ h-tijdperk aan die kant. Wil dit zeggen dat de markten zullen anticiperen op een mogelijke nederlaag van de vertrekkende president?

Merk op dat ik voor het buitenlands beleid, of het nu het een of het ander is, niet weet of dat veel zal veranderen ... : Roll:

Als dit de manier is waarop de Verenigde Staten hun imago in de wereld willen verbeteren, wat altijd catastrofaal is, is het een behoorlijk slechte start ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 182-gasten