De manipulaties uit het verleden van de VS om oorlog te voeren

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970




par Ahmed » 07/11/12, 21:44

Het lijkt u niet vreemd dat de ‘99%’ die ‘speculatieve financiering’ aan de kaak stelde bijna 50% voor een financiële speculant stemde (Romney)? :P
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
BobFuck
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 04/10/12, 16:12
x 2




par BobFuck » 07/11/12, 22:08

...en 50% voor een pion van Wall Street die de grote jongens in de steek heeft gelaten ten koste van de kleine jongens (Obama)?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 08/11/12, 01:11

Beeld
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 21/11/12, 13:37

De woordvoerder van de Israëlische regering hekelde onmiddellijk een “terroristische aanval”. Op zijn Twitter-account schreef het Israëlische leger: "Ik weet niet wie er achter de aanval in Tel Aviv zit, maar in de jaren 2000 behoorde 50% van de terroristen tot #Hamas." De aanval is niet opgeëist.

http://www.lesoir.be/124325/article/act ... 0-tel-aviv
Het lijkt mij... dat Israël (voor dit laatste conflict) als eerste begon met het doden van de leider van Hammas...
Toen kwam het klimmen, zoals gewoonlijk...
Veel doden voor wie, waarom? Het is het verhaal van de ijzeren pot versus de aarden pot.
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 21/11/12, 14:04

lejustemilieu schreef:Veel doden voor wie, waarom? Het is het verhaal van de ijzeren pot versus de aarden pot.


Sinds het begin van de jaren 2000 hebben we duidelijk gezien dat er een proces van herinrichting van het Midden-Oosten op het spel staat; dit wordt duidelijk aangegeven in het PNAC (Project for a New American Century), geschreven door leden van een Amerikaans-zionistisch bureau: American neo -conservatieven.

Het recente conflict in Syrië en de ‘Arabische revoluties’ maken deel uit van een proces dat voldoet aan de eisen van dit verdrag.
Dit proces is er vooral op gericht om enerzijds de Amerikaanse oliebelangen te dienen – en dus hun leiderschap te behouden – en om controle te krijgen over de belangrijkste geostrategische as, namelijk Arabië.
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 21/11/12, 16:26

Alles is gezegd... Politieke moorden gaan door met totale straffeloosheid (nadat commandant Massoud, sjeik Y@ssine gehandicapt is in een rolstoel... Y@sser Arafat vergiftigd met polonium, president H@riri, Ben@zir Bhutto, Ben L@ den, om maar de bekendste te noemen) die allemaal in Israël zelf zijn begonnen met de aanval waarbij Yitzhak R@bin omkwam.

We moeten daar de ‘nevenschade’ aan toevoegen: S@ddam Hussein en zijn twee zonen, K@dhafi en Moub@rack, om nog maar te zwijgen van de katholieke en toch gematigde Tarek Aziz die had bijgedragen aan de val van de dictator… Dus wat? , als we te veel weten...(?)

Ik vind het moeilijk te geloven dat dit slechts ongelukkige toevalligheden zijn... Vooral wat betreft de "verantwoordelijkheid" voor inmenging in de Arabische Lente-affaire: de CIA en Ombama hebben openlijk hun betrokkenheid erkend.

Wat zou er gebeuren als er zo’n golf van executies zou plaatsvinden in de ‘joods-christelijke’ wereld…?

Enkele van de hoofdrolspelers worden echter strafrechtelijk vervolgd:
http://www.centpapiers.com/francis-boyl ... ite/110727

Bush en Blair waren in feite onvoorzichtig geweest door bepaalde feiten publiekelijk te erkennen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 21/11/12, 16:41

Obamot schreef:
Ik vind het moeilijk te geloven dat dit slechts ongelukkige toevalligheden zijn... Vooral wat betreft de "verantwoordelijkheid" voor inmenging in de Arabische Lente-affaire: de CIA en Ombama hebben openlijk hun betrokkenheid erkend.

Wat zou er gebeuren als er zo’n golf van executies zou plaatsvinden in de ‘joods-christelijke’ wereld…?


De moorden die u aanhaalde waren gericht tegen (afgezien van de Bin Laden-zaak, waarvan de betrokkenheid/samenwerking met de Amerikaanse diensten moeilijk te beoordelen is) politici die niet op één lijn stonden met de globalistische doctrine.
De economische manipulaties gepleegd door Goldman Sachs en JP Morgan Chase zijn ook een integraal onderdeel van het ‘Project’.
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 21/11/12, 16:54

Oké, dat doe ik, maar niet echt voor Massoud (beruchte anti-Sovjet, maar "opgeofferd" om het veld open te laten voor de Amerikanen, omdat ik nog steeds niet geloof dat hij niet door westerlingen is vermoord). Wat president H@riri, Ben@zir Bhutto en Yitzhak R@bin betreft, kunnen we niet hetzelfde zeggen (natuurlijk waren ze in verschillende mate ‘op één lijn’, maar ik had het volledig met opzet gedaan om : Cheesy: )

Wat Ben L@den betreft, over wie hebben we het hier? : Lol:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 262-gasten