Vervuilingsnormen: het grote bedrog van bouwers

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 30/01/07, 13:46

denis schreef: defragmentatie bommen


hallo, het is degene die we in kleine stukjes sturen en uiteindelijk heel worden : Mrgreen:

deze geweldige shit heet fragmentatie :onheil:

10/100 van een modern leger gewond en niet langer geschikt om te vechten; terwijl ze 30/100 doden nodig hebben om een ​​bataljon HS neer te zetten, is dit een van de redenen waarom de rotten die beslissen wapens maken die verwonden en niet doden.

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 30/01/07, 14:26

Wat je zegt is waar Zac, het enige probleem is dat dit soort wapens bijna altijd is gebruikt tegen de burgerbevolking (Irak, Libanon).

Maar hey, we zijn daar niet al te veel bezig met anti-vervuilingsnormen...
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 30/01/07, 21:10

Targol schreef:[...] Maar hey, we zijn niet al te veel bezig met de anti-vervuilingsnormen daar ...
Hoewel ... : Twisted:

Als de mens de enige vervuiler van deze planeet was?
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
babache8
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 03/01/06, 00:41
Plaats: Vendres stranden, Herault
x 1




par babache8 » 30/01/07, 21:59

Het is duidelijk dat aangezien het gebied van alle elektronica is, het gemakkelijk is om het motormanagement naar believen aan te passen. Het probleem dat we allemaal kennen: een motor die is afgestemd op zuinigheid is niet efficiënt, terwijl een krachtige motor noodzakelijkerwijs hebzuchtig is. Kijk naar de slogans van autoadvertenties, tegenwoordig zijn er DCI's of TDI's, noem ze wat je wilt, die 150 pk of meer opleveren ... Ik denk niet dat in dit geval het brandstofverbruik het belangrijkste is bij het opstellen van de specificaties.
Bouwers spelen vals, en dat doen ze al heel lang. Gewoon op een motor is het geweldig...
Toen bijvoorbeeld 15 jaar geleden de geluidsnormen voor ons motorrijders strenger werden, zochten fabrikanten allemaal naar een oplossing om geen prestatieverlies te lijden door verstikking van geluiddempers. En het was heel makkelijk... de geluidsmetingen zijn gedaan in 2 en 3, volgas. Het is dus voldoende dat de bak deze 2 voorwaarden herkent om de ontsteking te verschuiven, de geluidsemissies te verminderen, net genoeg om de homologatie te halen, met behoud van een geluiddemper die correcte prestaties op de andere versnellingen garandeert.
Op motoren met injectie is het zelfs nog gemakkelijker, de bak wordt constant geïnformeerd over de ingeschakelde versnelling en heeft verschillende ontstekings- en injectiecurven, afhankelijk van of je in 1, 2, enz. zit... ....Een weerstand goed geplaatst in de elektrisch harnas, en uw 1000 GSXR accelereert "zoals het hoort" in 1, 2 en 3 : Cheesy:
Natuurlijk lijdt het verbruik eronder.
De volgende normen zullen moeilijker te omzeilen zijn, ze omvatten een verwarmingscyclus, vervolgens verschillende metingen van gasemissies op alle versnellingen en tot aan de maximale snelheid. We twijfelen er niet aan dat er een oplossing zal (en moet) worden gevonden.
Stel je voor dat de R1 2010 5 paarden minder krachtig is dan de 2009, ondenkbaar voor de pers, de motorrijders...
Consumptie dicteert vooruitgang in termen van vermogen, vermogen druist in tegen de bescherming van onze planeet... Hoe te doen :?
0 x
Als er geen oplossing is, is er geen probleem!
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 30/01/07, 23:43

babache8 schreef:[..]Consumptie dicteert vooruitgang in termen van vermogen, vermogen druist in tegen de bescherming van onze planeet...Hoe te doen :?
Zoals NH zo mooi zei, we moeten van zuinigheid en zuinigheid een deugd maken! Harde strijd... :?
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 23/09/15, 18:39

0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 140-gasten