Vervuilingsnormen: het grote bedrog van bouwers

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 27/01/07, 17:46

Het is goed, ik heb ervoor gezorgd.

Probeer de volgende keer te verkleinen tot maximaal 800 pixels breed. (lagere hoogte).

Voor compressie is het eenvoudig om de beste resultaten te krijgen (leesbaarheid/beeldgewicht):

- veel afbeeldingen: .jpg of .png
- veel tekst en afbeeldingen (of zwart-wit): .gif

Om terug te keren naar het artikel (dat ik nu helemaal heb kunnen lezen) het is duidelijk pathetische houding maar EINDELIJK TOTAAL verrassend...

Vergeet één ding niet: uw gezondheid (of beter gezegd uw ziekte) is hun voordeel...

Dus als vervuilers en genezers tot dezelfde belangengroepen behoren...
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 27/01/07, 18:20

Het is goed, ik heb ervoor gezorgd.

Probeer de volgende keer te verkleinen tot maximaal 800 pixels breed. (lagere hoogte).

Voor compressie is het eenvoudig om de beste resultaten te krijgen (leesbaarheid/beeldgewicht):

- veel afbeeldingen: .jpg of .png
- veel tekst en afbeeldingen (of zwart-wit): .gif


Merci.

De afbeelding is in .jpg, het komt uit mijn scanner; misschien kan ik het formaat verkleinen als ik scan?
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 27/01/07, 18:24

Voor degenen die de 2 pagina's van het artikel niet hebben gelezen, ze staan ​​nu aan het begin van pagina 1.

Goed om te lezen.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
nialabert
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 258
Inschrijving: 02/06/05, 22:32
Plaats: Genève




par nialabert » 28/01/07, 19:24

jean63 schreef:
Het is goed, ik heb ervoor gezorgd.

Probeer de volgende keer te verkleinen tot maximaal 800 pixels breed. (lagere hoogte).

Voor compressie is het eenvoudig om de beste resultaten te krijgen (leesbaarheid/beeldgewicht):

- veel afbeeldingen: .jpg of .png
- veel tekst en afbeeldingen (of zwart-wit): .gif


Merci.

De afbeelding is in .jpg, het komt uit mijn scanner; misschien kan ik het formaat verkleinen als ik scan?



Zet je een resolutie van 72dpi, dan komt dat overeen met de resolutie van een normaal scherm. dat zou voldoende moeten zijn om de afbeelding een redelijke grootte te geven. In grootte en gewicht.
.
0 x
***************************
Onderzoekers die op zoek zijn te vinden, maar de onderzoekers vonden het zoekt.
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 28/01/07, 21:00

Zet je een resolutie van 72dpi, dan komt dat overeen met de resolutie van een normaal scherm. dat zou voldoende moeten zijn om de afbeelding een redelijke grootte te geven. In grootte en gewicht.


OK, moet ik in de scannerinstellingen kijken?
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
nialabert
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 258
Inschrijving: 02/06/05, 22:32
Plaats: Genève




par nialabert » 28/01/07, 21:25

jean63 schreef:
Zet je een resolutie van 72dpi, dan komt dat overeen met de resolutie van een normaal scherm. dat zou voldoende moeten zijn om de afbeelding een redelijke grootte te geven. In grootte en gewicht.


OK, moet ik in de scannerinstellingen kijken?


ja precies
0 x
***************************

Onderzoekers die op zoek zijn te vinden, maar de onderzoekers vonden het zoekt.
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 29/01/07, 01:06

Het beste is nog steeds om de afbeelding na het scannen opnieuw te bewerken ...

Elke beeldbewerkingssoftware doet dit en, zoals Christophe zei, het opslaan van de afbeelding met een breedte van 800 pixels zorgt voor een zeer goed compromis tussen weergavegrootte en leesbaarheid.
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 29/01/07, 10:00

Christophe schreef:
Om terug te keren naar het artikel (dat ik nu helemaal heb kunnen lezen) het is duidelijk pathetische houding maar EINDELIJK TOTAAL verrassend...

Vergeet één ding niet: uw gezondheid (of beter gezegd uw ziekte) is hun voordeel...

Dus als vervuilers en genezers tot dezelfde belangengroepen behoren...


??
totaal gemaakt in de volksgezondheid? laboratorium. farma. misschien? kunt u specificeren?
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 29/01/07, 13:40

denis schreef:??totaal feit in de volksgezondheid? laboratorium. farma. misschien? kunt u specificeren?


Ik zei niet totaal... maar de Vivendi-groep werkte bijvoorbeeld (en het is niet omdat het niet meer is nu de zaken/grootaandeelhouders zijn veranderd) evenzeer in de verwerking van afval door middel van verbranding (Véolia environnement) als in pharma (Aventis)... Zo goed...

Maar er is veel erger als voorbeeld: in de VS heeft een trust 2 fabrieken:
1) antipersoonsmijnen
2) prothesen

...Geen commentaar...
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 30/01/07, 10:21

Zij weten de klanten te vinden! :onheil:
in oorlog is het voordeliger zoveel mogelijk te verwonden dan te doden, :frons: daarom hebben ze de defragmentatiebommen gemaakt :onheil:
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!





http://maison-en-paille.blogspot.fr/

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 210-gasten