Duitsland = slechte student CO2-vervuiling

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 25/06/08, 12:13

Leo Maximus schreef:
Lietseu schreef:Ja ! het snijdt je ...
A+

300 MW, weet je het zeker? Het is absoluut enorm!

Ter info, de Odeillo zonne-oven is 1 MW en de Thémis-experimentele installatie 2,5 MW.


Ik moet specificeren dat de spiegels ook enorm zijn op de site en er zijn twee X'en de toren en de spiegels :D

Het is enorm en ... deze prachtige : Mrgreen:
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 25/06/08, 12:42

Over,

1 °: van het FR2-nieuwsbericht dat je nooit hebt opgemerkt a): we praten nooit over iets slechts, Frankrijk heeft de beste ziekenhuizen, kinderdagverblijven, melkkoe-arbeiders, elektrische productiesystemen enz ... ter wereld.

b): Hij kent België pas sinds gisteren, toen we dit verhaal besteedden aan dode of kankerachtige ratten vanwege gsm-microgolven, daarvoor hoorden we alleen over België toen een lul-perverseling zoals Dutroux of anderen op het nieuws was! anders, totale radiostilte, praten we over de beste FRANSE ziekenhuizen ter wereld bijna (veel) beter dan de Duitse, Russische, Nederlandse, Engelse ziekenhuizen - maar nooit - over wat er goed gaat in België :onheil:

Ze zullen je dus alleen vertellen met hun lippen met minachting aan elkaar genaaid, dat de Fransen speciaal naar België gaan naar het ziekenhuis, uit angst om ziekenhuisziekten op te lopen, zie hier: http://fr.wikipedia.org/wiki/Nosocomiale#En_France

wat de "vlucht" van de slimsten of de gelukkigen verklaart!

2 °: ze zeggen altijd wat er mis is met anderen, maar zwijgen over hun eigen fouten, neuriën niet erg professioneel als een houding :schok: we moeten niet verbaasd zijn dat Françoise Laborde een boek schreef waarin ze praat over al deze leugens die het beleid van - "wij zijn het niet, zij zijn het" - oproept bij onze Franse vrienden (die net als wij het slachtoffer zijn van dagelijkse desinformatie!)
Dat alles gezegd, zonder een domme controverse te willen lanceren, maar in de geest van het openen van hun ogen voor vrienden die talrijk zijn in Frankrijk (helaas) om zijn canards te geloven! dat gezegd hebbende zonder enige controverse te willen beginnen, maar wel in de zorg om de ogen te openen voor al diegenen die nog steeds geloven in alles wat men vertelt op het televisienieuws [/ url]
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 25/06/08, 12:53

Voor zover ik weet is er geen beurt in de Spaanse versie ... het zijn lineaire parabolische concentrators ... zoals op deze foto:

Beeld

Zien: https://www.econologie.com/energie-mecan ... -3136.html

Zonnetorens zonder vortexeffect zijn een beetje een utopie ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 25/06/08, 13:19

Sorry, maar ik zag het in werking, nog niet "ingehuldigd" op een door Belgacom TV gedistribueerde zender genaamd: Science, how it's made and beyond morgen! het was geen model!

Vliegtuigspiegels gemonteerd in een halve cirkel rond de toren (in feite de hele 2x), elk bestuurd door een systeem waardoor ze de loop van de zon volgen, zodat van 's morgens tot' s avonds de convergerende stralen van allemaal vallen, zich volledig in het midden van de "radiator-ontvanger"

GENIAL :P


Tot uw dienst, Lietseu
Dernière édition par Lietseu de 25 / 06 / 08, 18: 24, 1 keer bewerkt.
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 25/06/08, 13:37

Lietseu schreef:Over,
1 °: van het FR2-nieuwsbericht dat je nooit hebt opgemerkt a): we praten nooit over iets slechts, Frankrijk heeft de beste ziekenhuizen, kinderdagverblijven, melkkoe-arbeiders, elektrische productiesystemen enz ... ter wereld.
...

Vandaag haalde de 13 uur van Frankrijk de krantenkoppen met de 2 TGV-storingen die gisteren plaatsvonden waarbij reizigers in de wagons werden gekookt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 25/06/08, 13:42

Dit komt alleen overeen met wat ik zei!

We verdrinken de vis, en we vermijden de echte onderwerpen (degenen die de publieke opinie boos zouden maken)

Je hoeft alleen maar naar CNN of de BBC te kijken en je zult zien wat een betere krant is die van Aljezirah is ook heel goed gedocumenteerd.



A+
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
martien007
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 565
Inschrijving: 25/03/08, 00:28
Plaats: Mars




par martien007 » 25/06/08, 15:53

Leo Maximus schreef:
Lietseu schreef:Over,
1 °: van het FR2-nieuwsbericht dat je nooit hebt opgemerkt a): we praten nooit over iets slechts, Frankrijk heeft de beste ziekenhuizen, kinderdagverblijven, melkkoe-arbeiders, elektrische productiesystemen enz ... ter wereld.
...

Vandaag haalde de 13 uur van Frankrijk de krantenkoppen met de 2 TGV-storingen die gisteren plaatsvonden waarbij reizigers in de wagons werden gekookt.


Dit bewijst dat we niet alleen Duits breken op Fr2 (openbare dienst terwijl TF1 privé is = Bouygues = vriend van Sarko).

Ik vind uw verdediging van Duitsland overdreven. Hun kolengestookte centrales zijn een feit.

Wat betreft grote sedans op snelwegen, als het in Frankrijk was, zou het een scnadale zijn !! Trouwens, de Duitsers en andere Zwitsers aarzelen niet om vebnitr met meer dan 200 km / u op ONZE Franse snelwegen te rijden.

De informatie over FR2 en FR3 is redelijk objectief: het bewijs voor de storing van de zeer Franse TGV staat vandaag op de voorpagina van het nieuws van FR2.

Ja, ik blijf vol: de Duitsers willen doorgaan voor de Groenen van de Aarde (ja dat is mij ontgaan), maar ze moeten niet de moeite nemen om onze nucleaire elektriciteit bij ons te kopen ... terwijl de Zwitsers, die ook nog eens heel schoon en netjes zijn, aarzel niet om ons Frankrijk te komen vervuilen: ik zag ze net na de grens hun papieren en sigarettenpeuken uit het autoraam gooien zodra ze Frans grondgebied binnenkwamen.

Ik herinner me zelfs de opmerking van een restauranthouder in de regio Colmar dat de Zwitsers hun quads of 4x4 in de Elzas hebben laten snurken om het thuis niet te doen; het is altijd gemakkelijker om je eigen afval bij andere mensen thuis te zetten en te zeggen dat je schoon bent.

Ooit, en het kan nog steeds waar zijn, hebben de Duitsers hun vuilnisbakken naar een Spaanse stortplaats gestuurd.

Nee, we moeten stoppen ..... als Duitsland zo goed is, moeten we daar gaan wonen en zijn stront naar Frankrijk of Spanje sturen.
0 x
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 25/06/08, 17:12

martien007 schreef:Ja, ik beweer: de Duitsers willen doorgaan voor de aardgroenten (ja dat is mij ontgaan), maar ze moeten niet de moeite nemen om ons onze nucleaire elektriciteit te kopen ...als de Zwitsers, ook heel schoon en netjes, niet aarzelen om ons Frankrijk te komen vervuilen: ik zag ze net na de grens hun papieren en sigarettenpeuken uit het autoraam gooien zodra ze Frans grondgebied binnenkwamen.

Ik herinner me zelfs de opmerking van een restauranthouder in de regio Colmar dat de Zwitsers hun quads of 4x4 in de Elzas hebben laten snurken om het thuis niet te doen; het is altijd gemakkelijker om je eigen afval bij andere mensen thuis te zetten en te zeggen dat je schoon bent.



dat soort mensen moet er overal zijn. naast de smerigste wegen die ik in belgie heb gezien, zijn die die richting frankrijk gaan.

een goed voorbeeld:
woonachtig aan de grens ken ik veel Frans. Een paar jaar geleden verloste een persoon (die in Frankrijk woont, geef ik aan) met wie ik in de auto zat, zichzelf van wat vuil dat bij het raam in zijn auto lag. toen ik hem erop wees, was het antwoord: "Ik gooi mijn spullen weg voordat ik in Frankrijk aankom" (we waren in België en we gingen terug naar zijn huis).

dus onzin is universeel. er zijn mensen die uw Frankrijk vervuilen, maar er zijn Fransen die ook andere landen vervuilen : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 25/06/08, 17:58

Laten we kalm blijven!

Wat ik zei heeft alleen betrekking op televisienieuws en hun gebrek aan objectiviteit, vergeet niet dat wij kleine Belgen - zoals u graag zegt - we sinds de jaren 60 kabel hebben! en dus kijken we sindsdien naar alle kanalen ... en bovendien spreken de Belgen minstens twee talen 60% !?

Je tv-kanalen 2 en 3 spreken NOOIT over België (behalve als het gaat om horror of onzin, en zelfs "ON" slaagt erin om een ​​man zo ongeschoold mogelijk te nemen - met een flamingo-accent om met een mes te snijden of een dood dronken Waal die alleen zijn patois spreekt)
WIJ vergelijken de situatie van ziekenhuizen (bijvoorbeeld) met die in Engeland of Nederland of zelfs landen als Finland die niets gemeen hebben met Frankrijk, terwijl wij dezelfde taal spreken als u en wij uw directe buren zijn! en ... een soort oude "kolonie". : Lol: dit kan zijn waar de billen pijn doen : Cheesy:

Het 'privé'-kanaal TF1 vertelt over alles wat ons bezighoudt en nog beter, POSITIEF op TF1, onze steden zijn mooi, we zijn gastvrij en' goed leven '(het kan zijn omdat we moeten betalen om ernaar te kijken : Cry: )

Geschiedenis, er wordt ons verteld dat er niets wordt onderwezen, waarom?
omdat we het niet willen weten!
Het is hetzelfde wanneer men een instelling aanraakt waarvan de een of de ander een redneck, wonend het ene of het andere land vindt dat men het "bekritiseert" wanneer men een mening geeft over ZIJN krant ...
Dit is ook waar het over gaat ...

Het grove gebrek aan objectiviteit! dit is geen bewijs van reflectie!

Volharden en ondertekenen

Lietseu de kleine Belg
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 25/06/08, 18:17

Het bewijst dat we niet alleen Duits breken op Fr2 (openbare dienst terwijl TF1 privé is = Bouygues = vriend van Sarko) ...

Ik nodig je uit om te herlezen wat ik schreef!, Ik verdedig de Duitsers niet! Ik bekritiseer het gebrek aan objectiviteit van Franstalig televisienieuws in het algemeen, "het uwe" in het bijzonder!

Laten we het anders zeggen, als je elke dag naar de RTBF-krant (Radio Télévision Belge Francophone) keek en dat je elke dag zag dan ooit we spreken niet van Frankrijk, dat we je bovendien "groot Frans" noemen op elk programma dat alleen zou plaatsvinden omdat een DETRAQUE
om iemand te vermoorden, dan denk ik dat je begint te begrijpen wat ik bedoel ...

Ik zou eraan willen toevoegen dat ik elke avond drie kranten op televisie kijk! ofwel: RTL van 3u tot 19u00 (Luxemburgs), Franstalige Belgische RTBF, van 19u30 tot 19u en A30 of TF20 om 00u en vaak sluit ik mijn avond af met CNN, BBC of al jhézirah in het Engels 8)

Zonder harde gevoelens en in alle oprechtheid

Lietseu vrienden van mensen, dieren en hun grootsheid van zielen!
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 169-gasten