Probleem: de uitvinder van het jaar M6

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 21/05/12, 22:10

De hit van de magneten was leuk.
Eeuwigdurend op een goede 20cm plat.
Haaa als het rond is.... : Mrgreen:
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 22/05/12, 00:04

De magneetmotorstunt uitgelegd met irritante achtergrondmuziek:
http://www.youtube.com/watch?v=rXpEqoDJ ... ure=fvwrel

http://www.supermagnete.fr/project68

Een armada van eenvoudige trucs met hoge traagheid en zeer lage verliezen:

http://www.m6.fr/magazine-l_inventeur_2 ... haudeurge/
http://www.youtube.com/watch?v=rXpEqoDJ ... ure=fvwrel
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 22/05/12, 06:20

Christophe schreef:Hebben ze de Chinese luier opnieuw uitgevonden? : Mrgreen:

Heilige M6 ... Ik heb er geen spijt van dat ik er meer heb ... Behalve Kaamelot (maar het is voorbij)! : Cheesy:

Over het algemeen verlies je niets: de show is behoorlijk slecht, net als de keuze van "ingediende uitvindingen", waarvan sommige al bestaan, en andere zouden niet genoeg inventieve inspanningen hebben om gepatenteerd te worden! Kortom, niet eens een zoektocht naar innerlijkheid... Geweldige n'importenawak amha, gewoon nog een show van het type “straffen door te scoren: wij elimineren”!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 22/05/12, 11:03

Christophe schreef:Grote herlancering van onderwerp.

Blijkbaar gaat het vanavond over de magnetische afstotingsmotor op de uitvinder van het jaar (bezoek piek nu) ... Ik heb geen M6, kan iemand de info en meer details hebben?

O ik heb even gekeken...

Best hilarisch: de jongens zijn verbaasd, een van de juryleden huilt en vraagt ​​om een ​​handtekening...

Mensen zeggen tegen zichzelf dat we daar oneindige energie hebben... dat het éénnooorme is...

Behalve dat zijn kleine bal met constante energie tussen 2 evenwichtsposities evolueert via conservatieve magnetische krachten...

Met een beetje wrijving komt er niets uit deze vergadering; gewoon een beetje spierenergie verspild om de bal onder magnetische spanning te plaatsen

Een beetje te subtiel misschien voor het publiek...

@+
0 x
Beeld
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 23/05/12, 10:32

Remundo schreef:
Christophe schreef:Grote herlancering van onderwerp.

Blijkbaar gaat het vanavond over de magnetische afstotingsmotor op de uitvinder van het jaar (bezoek piek nu) ... Ik heb geen M6, kan iemand de info en meer details hebben?

O ik heb even gekeken...

Best hilarisch: de jongens zijn verbaasd, een van de juryleden huilt en vraagt ​​om een ​​handtekening...

Mensen zeggen tegen zichzelf dat we daar oneindige energie hebben... dat het éénnooorme is...

Behalve dat zijn kleine bal met constante energie tussen 2 evenwichtsposities evolueert via conservatieve magnetische krachten...

Met een beetje wrijving komt er niets uit deze vergadering; gewoon een beetje spierenergie verspild om de bal onder magnetische spanning te plaatsen

Een beetje te subtiel misschien voor het publiek...

@+

Erger nog, Jean Michel Chaudeurge (de rechter in kwestie) wordt uitgeroepen tot een groot uitvinder en haalt de "petroleumlobby" aan om te rechtvaardigen dat niemand dit idee ooit eerder aan het licht had gebracht!

Wat, wanneer deze media-idioten het bedrog opmerken, de populaire overtuiging dat de beroemde lobby erin geslaagd is M6 te dwingen deze "uitvinding" te weigeren, verder zal versterken.

Trouwens, we kunnen niet eens zeggen dat deze man een uitvinder is, aangezien hij gewoon het principe van het magnetische kanon overneemt...
(trouwens, dit kanon heeft energie nodig).

Deze man slaagde er in ieder geval in om Jean Michel Chaudeurge op te lichten. In zijn plaats zou ik me schamen!
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 23/05/12, 10:55

Misschien kunnen we deze jonge 'uitvinder' de eer geven voor zijn eerlijkheid, zelfs als hij in de droom zit?

Ah ja, heel grappig, de schadelijke aanroeping van de olielobby (die bestaat), maar voor een keer hebben we hem niets te verwijten. : Cheesy:

Echt dit stuk show is een model van het genre in geconcentreerde onzin. Overunity met 4 magneten en een stalen kogel, de bewonderende rechters in tranen, en het oliecomplot in minder dan 5 minuten.

Uit het geheugen is er nog steeds een kleine computeringenieur van het publiek die zegt op zijn hoede te zijn en dat hij niet overtuigd is... grotendeels bespot door de meerderheid (wat niet waar is).
0 x
Beeld
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 23/05/12, 10:58

Remundo schreef:Uit het geheugen is er nog steeds een kleine computeringenieur van het publiek die zegt op zijn hoede te zijn en dat hij niet overtuigd is... grotendeels bespot door de meerderheid (wat niet waar is).

Ja, alleen tegen allen!
En onvermijdelijk, geconfronteerd met de "grote uitvinder-beëdigde", weegt zijn woord heel weinig.
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 23/05/12, 11:39

Wat me vervult, is dat de geloofwaardigheid van M6 uit deze misleiding zal "groeien"!

: Mrgreen: : Cheesy:
0 x
Surfeurseb
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 79
Inschrijving: 01/12/05, 11:51
Plaats: Bretagne
x 1




par Surfeurseb » 23/05/12, 19:09

Nou kom op, de anti-kneldeurgreep truc is een goed idee, toch?
De rest is om te huilen, inderdaad...

De olielobby heeft een goede rug, dat is zeker : Lol:

de klap van de magneten, rebelotte. Hoe kan zo'n simpele magneetmotor zichzelf in toerental regelen? Simpelweg omdat er geen energie vrijkomt.

In ieder geval wordt de wetenschap belachelijk gemaakt met dit soort demonstraties voor het grote publiek, met wetenschappelijke kennis net genoeg om het basisidee te begrijpen, maar totaal niet de echte inhoud.

We hebben het over Einstein. Het verschil is dat Einstein zijn concepten kon BEREKENEN en in vergelijking kon brengen, voordat we zijn hypothesen veel later konden bewijzen door experimenten of observaties.

De uitvinders van overunit-motoren hebben alleen het concept, niet de berekening (ze weten niet hoe ze het moeten doen en wat ze erin moeten stoppen?), en zelden het prototype om te laten zien.
Alsof we bijvoorbeeld toevallig bij de atoombom zijn beland...

Van M6 tot de atoombom, de kortere weg is nogal gedurfd, dat geef ik toe : Cheesy:
0 x
Peter
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 586
Inschrijving: 15/09/05, 02:20
x 312




par Peter » 24/05/12, 19:35

Ik overwon de kroeg om dit ding te zien, uitstekend omdat het ze in meel rolde met zijn zogenaamde magnetische motor, een bal die een paar cm beweegt en iedereen valt in de val!
0 x

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 238-gasten