Probleem: de uitvinder van het jaar M6

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 12/02/07, 10:51

Persoonlijk zou ik liever een soleu-envelop maken, daar is hij precies voor gemaakt en het idee hoeven we niet te verklappen!
0 x
oplossing
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 12/02/07, 10:38

nog een van de soleau-envelop




par oplossing » 12/02/07, 10:55

het is een extraatje waarmee u uw idee kunt beschermen, maar waarmee u het ook kunt aanbieden aan industriëlen die het project mogelijk kunnen financieren!
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 12/02/07, 10:56

Christophe schreef:Een Soleau-envelop is naar mijn mening 'betrouwbaarder' (ook al heeft hij naast een patent ook geen waarde)


Welnu, ik geloof dat het je nog steeds in staat stelt om de anterioriteit van het idee te bewijzen, en het geeft je het recht om op de markt te brengen zonder je te vervelen
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

Re: bescherm je uitvinding, je idee...




par Targol » 12/02/07, 11:08

csolution schreef:dat kan interessant zijn voor de deelnemers aan de M6-show.
hier is een voordeliger oplossing dan een patent aanvragen om uw ideeën, uw uitvindingen te beschermen ...
discover http://www.idee-protect.com een virtuele kluis om uw ideeën, uitvindingen, concept te beschermen ...

Je kunt dus bewijzen dat je aan de oorsprong staat van een idee, een melodie, een plan ...
Idée protect biedt ook aan om in de catalogus te verschijnen, om door een professional te worden gecontacteerd die mogelijk geïnteresseerd is in uw idee! : Lol:

Om te testen :!:


Dat meneer csolution zijn diensten wil verkopen is begrijpelijk.
Desalniettemin kunt u, afgezien van de "catalogus"-kant, wat een pluspunt is (als potentiële investeerders deze echter regelmatig bezoeken), dezelfde zogenaamde anterioriteitsbescherming verkrijgen door uzelf per aangetekende post met A/R de documenten, CD- ROM's of andere audio-cd's die u wilt beveiligen. Het spreekt voor zich dat de envelop, eenmaal ontvangen, dat niet mag geen zaak worden geopend vóór enig geschil.

Ter informatie, een geregistreerde A/R, voor 20 g kost 4 € 34 inclusief belasting tegen 10 € exclusief belasting / jaar bij idée protect.

Bovendien, hoeveel ik ook op de site heb gezocht, ik heb nergens een garantie of iets dergelijks gevonden.
Vandaar mijn vragen:
  • wat gebeurt er als c-solutions failliet gaat? Hoe zit het met de voorgeschiedenis van de ingediende ideeën?
  • Op de flash-animatie verschijnt regelmatig de melding "Zeer beveiligde site". Zeggen dat het goed is, bewijzen met technische elementen is beter. Hoe te garanderen dat het hacken van de site moeilijk is (het is NOOIT onmogelijk) en hoe te garanderen dat in het geval van hacken de anterieuriteiten goed worden gerespecteerd.


Kortom, voordat ik verdere garanties heb, zou ik iedereen aanraden om de goede oude methode van ongeopende post te gebruiken; deze site kan dan eventueel een extra garantie zijn en een middel om uw ideeën kenbaar te maken...
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 12/02/07, 11:52

Ja Targol, dat klopt voor de Letter A/R, maar een soleau-envelop (10 jaar voor €15) is extra bescherming omdat een duplicaat (met identieke inhoud) in de "kluizen" van het INPI wordt bewaard.

Een brief openen en sluiten zonder dat deze zichtbaar is, is technisch mogelijk, dus in de rechtbank heb je minder gewicht dan in vergelijking met Soleau...
Dernière édition par Christophe de 12 / 02 / 07, 12: 15, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 12/02/07, 12:05

elkaar zien :?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 12/02/07, 12:16

Euh... gecorrigeerd : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 21/05/12, 21:36

Grote herlancering van onderwerp.

Blijkbaar gaat het vanavond over de magnetische afstotingsmotor op de uitvinder van het jaar (bezoek piek nu) ... Ik heb geen M6, kan iemand de info en meer details hebben?
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 21/05/12, 21:46

Ik miste het luisteren vaag, aangezien men op dit moment de broek heeft uitgevonden om baby's in hun pis te laten, om te voorkomen dat ze de slechte gewoonte aannemen, het comfort van in luiers pissen !!
En nog een automatische flessenwasser!!
Dernière édition par dedeleco de 21 / 05 / 12, 21: 48, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 21/05/12, 21:48

Hebben ze de Chinese luier opnieuw uitgevonden? : Mrgreen:

Heilige M6 ... Ik heb er geen spijt van dat ik er meer heb ... Behalve Kaamelot (maar het is voorbij)! : Cheesy:
0 x

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 240-gasten