Doping met water in Autoplus

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Popaul
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 55
Inschrijving: 16/10/05, 17:48
Plaats: Ten noorden van Lyon> Villefranche




par Popaul » 04/11/05, 20:43

lol (dat heb ik niet echt gezien) (maar hey doe het debat niet meer)
0 x
Kedar
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 74
Inschrijving: 06/09/05, 15:33
x 1




par Kedar » 04/11/05, 21:34

goedenavond
goed gezien André! van mijn kant lijkt het mij dat Auto Plus doordrenkt was van een donker verhaal of dat het modieus was om Peugeot te helpen bij "tests" en dat er grappige verhalen waren over "banden" op een mecedes klasse A , die zich tijdens een test eigen maakte ...
Verrassend, toch?
0 x
Popaul
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 55
Inschrijving: 16/10/05, 17:48
Plaats: Ten noorden van Lyon> Villefranche




par Popaul » 04/11/05, 22:24

Ik had op een "Planeet twee paarden" (die ik kan scannen) vrij precieze cijfers gelezen over de vervuiling: dus het is pipo?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 04/11/05, 22:29

cédar schreef:goedenavond
goed gezien André! van mijn kant lijkt het mij dat Auto Plus doordrenkt was van een donker verhaal of dat het modieus was om Peugeot te helpen bij "tests" en dat er grappige verhalen waren over "banden" op een mecedes klasse A , die zich tijdens een test eigen maakte ...
Verrassend, toch?

Wacht ... Stop met het gooien van stenen naar Auto Plus ... ze verdedigen nog steeds 20% vermindering van het verbruik (tenminste) en zijn ronduit "slechter" met de andere producten die zijn getest. Ik heb het hele artikel gescand en zet het allemaal op het forum morgen.

Ik had op een "Planeet twee paarden" (die ik kan scannen) vrij precieze cijfers gelezen over de vervuiling: dus het is pipo?


Als het niet het artikel is dat in de 'persoverzicht' staat https://www.econologie.com/forums/revue-de-p ... t1165.html dat interesseert me.
Ik denk niet dat het van de pipo is, gewoon, AutoPlus viel niet op de meest "succesvolle" montage denk ik .... maar alle assemblages blijven voorlopig nogal prototypisch ... En zo zal het ook zijn. dat industriëlen het systeem zullen mijden ...
Dernière édition par Christophe de 25 / 03 / 07, 14: 33, 2 keer bewerkt.
0 x
Popaul
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 55
Inschrijving: 16/10/05, 17:48
Plaats: Ten noorden van Lyon> Villefranche




par Popaul » 05/11/05, 11:41

Okay. (het is hetzelfde artikel)
0 x
Kedar
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 74
Inschrijving: 06/09/05, 15:33
x 1




par Kedar » 05/11/05, 16:56

ga akkoord om online te zetten!
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 05/11/05, 19:45

Zeer goed artikel.

Het is nog steeds super bevredigend om te zien hoe een amateurassemblage wordt getest door auto-plus met zo'n goed resultaat. Voor de onverbrande, niets verrassends. Tussen de niet-optimalisatie van de motor en de rest was het te verwachten.

Toch is het super positief, denk ik :)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 05/11/05, 20:59

Autoplus heeft de andere "economizers" echt vernietigd, wat des te gunstiger is voor de geloofwaardigheid van pantone-doping ...

Additief en ionisator / magnetisatorwonder: nul winst zie negatief!
Dernière édition par Christophe de 25 / 03 / 07, 14: 34, 4 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 05/11/05, 21:02

Hier zijn de meest interessante delen van deze vergelijking, ik zou het hele artikel plaatsen nadat ik de distributieovereenkomst van Autoplus had verkregen.

Koop het nummer als u nog steeds de mogelijkheid hebt (de nieuwe wordt volgende week dinsdag vrijgegeven), anders zijn hier de Autoplus-archieven: http://www.autoplus.fr/nacc&url=http%3A ... 3Freadform (dit is nummer 895)
Dernière édition par Christophe de 25 / 03 / 07, 14: 35, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 06/11/05, 13:25

Ik had dit bericht niet meer gelezen sinds de publicatie van het volledige quazi-artikel. Maar het is in elk geval grappig om het bericht helemaal te lezen. In het begin is de informatie vervormd omdat het artikel uit zijn context wordt gehaald. Wanneer we de context plaatsen rond ieders mening verandert. Zou het niet de "Arabische" telefoon kunnen zijn?
Ik ben blij te zien dat bijna iedereen het erover eens is dat deze test uiteindelijk vrij positief is. Terwijl aan de basis het tegenovergestelde was. Zoals we al hebben gezegd, is de BMW Pantone handgemaakt, in tegenstelling tot de "Ecobidulle" -systemen en andere additieven. Dus als de ontwikkeling op het onverbrande niveau slecht is, kan het ook zijn omdat de goede man van de BMW niet de uitrusting en de vaardigheden had om dat allemaal te regelen. Zoals velen van ons geloof ik (wel voor mij zeker!).
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 243-gasten