Waterstof economie?

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 17/10/05, 18:54

Op het CNRS Orléans, op het 2005 Science Festival,
(waar ik de "falso" niet overhaalde naar zijn regisseur, onruststoker van de laatste hete aanval forum...), zag ik veel interessante dingen.
In een conferentie van de directeur van de LCSR (laboratorium voor verbranding en reactieve systemen) hoorde ik een nieuw idee voor mij, namelijk dat in een samenleving alle waterstof een feit is om rekening mee te houden:

Waterstof, het meest subtiele element, heeft een grote neiging om te ontsnappen, in de gebruikelijke manipulaties en in containers; dit is belangrijk, het mag niet worden verwaarloosd ... Waterstof, het lichtste element, zal naar de bovengrens van de atmosfeer gaan, om te verdwalen; 1, 2, ... 5%, en het is de ozonlaag die ernstig wordt beïnvloed ...
Bovendien, komende van het water van onze aarde, zal deze waterstof dissociëren en verloren gaan, het zal evenveel water zijn als onherstelbaar verloren voor onze aarde ...

Niets is eenvoudig, niets is schoon ...

Gegyx
0 x
Wens =>
Staat om normaal te spreken
zonder voortdurend aangevallen door een aantal mensen, die niets te respecteren, en dit straffeloosheid.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 17/10/05, 19:26

Ja, geen enkele oplossing is schoon ... maar olie blijven verbranden is waarschijnlijk niet de beste!

Wat betreft surfer en pantene, ik heb ze verbannen forum... en dit zal vanaf nu het geval zijn met alle "critici" die geen constructieve kritiek brengen!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 229-gasten