Zoek gevonden 7 resultaten

par nono187
25/02/18, 09:06
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Zijn mijn ramen zeven?
antwoorden: 18
views: 12389

Re: Zijn mijn ramen zeven?

Bij Velux-ramen isoleert de binnenjaloezie een beetje, maar met één groot minpunt: het houdt vocht op het raam en laat het hout rotten. Als je 's ochtends helemaal geen vocht op het raam hebt, heb je misschien niet meer dan voorheen, maar als je het al hebt, lukt het niet, zonder ...
par nono187
23/02/18, 13:39
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Zijn mijn ramen zeven?
antwoorden: 18
views: 12389

Re: Zijn mijn ramen zeven?

Iets zegt me dat we een huis hebben dat qua concept behoorlijk op elkaar lijkt. Enkele kleine tips die niet te veel kosten om het comfort te verbeteren. Nou al de gaten in de kofferbak, het is niet geweldig, ik zou persoonlijk vullen + 1 verfstreep, dan het gat naar voren (en niet naar beneden zoals ...
par nono187
21/02/18, 08:48
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Zijn mijn ramen zeven?
antwoorden: 18
views: 12389

Re: Zijn mijn ramen zeven?

Bedankt voor de video, het is waar dat de VMC DF interessant is, om de kosten te zien zou ik een offerte hebben, ik ben niet al te slecht een klusjesman maar ik geef er de voorkeur aan om hem te laten installeren, met het risico op brand als de vmc slecht is gesteld .. Hier zijn wat foto's van de ramen en de rolluikkasten bij aankomst ...
par nono187
20/02/18, 21:24
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Zijn mijn ramen zeven?
antwoorden: 18
views: 12389

Re: Zijn mijn ramen zeven?

HALLO, Ah, er is een open trap en een mezzanine ... geen wonder dat de radiatoren luidruchtig zijn en niet kunnen opwarmen. Je moet weten dat hete lucht lichter is en dat hij vooral probeert naar boven te gaan, dus geen wonder dat de radiatoren roeien. Idem voor de ins ...
par nono187
20/02/18, 19:24
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Zijn mijn ramen zeven?
antwoorden: 18
views: 12389

Re: Zijn mijn ramen zeven?

Als ik spreek over passerende lucht, ja, afhankelijk van het weer, voelen we koude lucht bij de gewrichten. ............................ Ik heb hem onlangs in snelheid 1 laten staan, het is mij deze winter een paar keer overkomen om hem op snelheid te laten staan 2 door te vergeten: oeps: Ah, de CMV op hoge snelheid, het is dodelijk! Na, bedenken ...
par nono187
20/02/18, 18:54
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Zijn mijn ramen zeven?
antwoorden: 18
views: 12389

Re: Zijn mijn ramen zeven?

Goedenavond en bedankt voor je antwoorden. Het huis dateert dus uit 1986, de ramen zijn origineel. ze zijn gemaakt van aluminium en zonder thermische onderbreking, het aluminium is constant ijskoud maar condenseert niet, de ramen zijn ook erg koud. Als ik spreek over passerende lucht, ja, we voelen ons in overeenstemming met het weer ...
par nono187
20/02/18, 12:59
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Zijn mijn ramen zeven?
antwoorden: 18
views: 12389

Zijn mijn ramen zeven?

Hallo We hebben deze zomer een huis 1986 gekocht, allemaal elektrisch, met radiatoren jump batchata en EDF's eerste rekening is net gevallen, het stopcontacten ... We aarzelen enorm tussen het installeren van een pelletkachel of een groot deel van de ramen te veranderen , we hebben bijvoorbeeld in de ...

Zoek Geavanceerd zoeken