U en uw EGR klep ...

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.

Voor u, de EGR-klep is:

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 01/02/07, 09:51

egr?
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 01/02/07, 13:06

Mijn meter werd ook geverifieerd (in 120)
abyssin3 schreef: [/ Off topic]

Houthakker schreef:Ik zal een apart onderwerp te doen.


Verstandig idee;)
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 01/02/07, 18:32

welkom


we CO² veroorzaken en planeet kinderen of ruzie?

als je rijdt op de snelweg heeft 130 of 250 het verschil zal gering zijn.

dat gij kachels heeft 15 ° met een goed geïsoleerde schuur of 20 ° met een zeef het verschil zal enorm zijn.

dat vervuilt de meeste (een ton vlees vervoerde): een bus 5 000 000 km van het passeren van de MOT, omdat we niet mogen gekwetst met de burgemeester of een diesel Clio pantoniser de friteuse met olie 2 mensen aan boord?

stop uw delirium van de snelheid met moderne trash dat de weg niet meer tiend. auto doodt meer met hun uitlaatpijpen met ongevallen en het is niet door de tram te vermenigvuldigen, bus gang zodat we pollura minst, een geparkeerde auto vervuilt minder dan een auto die eet van koppeling in de file om een ​​plaats te vinden.

entertainen uw auto maakte de laatste 500000km doen prenées ze in geval van nood en er Ferer je queque zaak voor de planeet, maar stoppen met stront voor 10km / h technisch gezien tiend niet staan.

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 01/02/07, 21:06

entertainen uw auto maakte de laatste 500000km doen prenées ze in geval van nood en er Ferer je queque zaak voor de planeet, maar stoppen met stront voor 10km / h technisch gezien tiend niet staan.

Met je eens Zac maar sneller je rijdt, hoe meer we consumeren het is nog steeds waar.
Maar het is op de auto's die vervuilen + stad geperst in rood licht: hij hoeft alleen de pieken vervuiling te zien in de zomer. :onheil:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 01/02/07, 22:13

abyssin3 schreef:[..]
Houthakker schreef:Ik zal een apart onderwerp te doen.


Verstandig idee;)
Controleer uw citaten ...
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 01/02/07, 22:30

nialabert schreef:[...] En ik denk dat voor motorfietsen, hebben de fabrikanten overeenstemming bereikt over een maximale snelheid bereikt: 200km / h
Ah? Je zou meer informatie op het (in MP te voorkomen HS) te hebben?
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 01/02/07, 22:43

jean63 schreef: maar sneller je rijdt, hoe meer we consumeren het is nog steeds waar.


welkom

op de bodem je gelijk John bent, het probleem is dat moderne auto's zijn overweldigend en als motor (ruwweg) zijn beste prestatie daar of de koppelkromme kruist die kracht veel auto's minder 150 had verbruikt dat 110 heeft voor middelgrote auto's naar grote auto's is erger.
de blazer maatje op kleine weg + stad (30 à80) is 25 / 28l schoon weg 140 is 12l gedaald tot retrograde automatische transmissie 90 en een verslag gaat 16 / 18l.
het is zeker dat ten minste één 4L consome om 90 110 heeft, maar het is 's werelds grootste rollen in 4L :onheil:

Weldra
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 02/02/07, 00:04

......... En de EGR klep wordt wat in?

maar waar de moderators gegaan?

onderwerp "EGR klep" gesloten, nu we weten hoe ze te demonteren en schoon te maken of te verwijderen !! : Lol:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 02/02/07, 00:48

jean63 schreef:onderwerp "EGR klep" gesloten, nu we weten hoe ze te demonteren en schoon te maken of te verwijderen !!

Het is duidelijk dat het zien van wat er in het, sloot ik mij voor enige tijd ... ;-)
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 02/02/07, 01:14

Het is duidelijk dat het zien van wat er in het, sloot ik mij voor enige tijd ... ;-)

Ik heb geen probleem met mijn R25 LPG 1989: geen diesel = geen vuil, geen EGR-klep (het bestond nog niet), geen katalysator = geen exorbitante kosten voor de verandering.

Elke dag dat ik zei dat het werkt goed en 10l om 0,70 euro LPG / 100 kms ik kan het laatste te maken voor een beetje, in de hoop dat zal ons de grote betrouwbare auto, die niet vervuilen krijgen, dat stuurt een mini CO2 zonder EGR-klep die de mond zonder FAP dat mond zonder ingewikkelde elektronica .... goed genoeg gedroomd .... eerlijk gezegd het zal een muntstuk zijn.
Ik lees zoveel tegenstrijdige argumenten die ik weet niet wat om naar te kijken.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 134-gasten