U en uw EGR klep ...

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.

Voor u, de EGR-klep is:

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 02/02/07, 10:07

jean63 schreef:maar waar de moderators gegaan?


Ik weet van anderen, maar ik, voor 01h04, was ik in mijn zak! : Mrgreen:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 02/02/07, 14:16

Voor mods, ik was een grapje ...
8)
Ja, ik ga een beetje te laat naar bed, maar ik kijk tv-shows na 23 uur en er zijn er veel die geweldig zijn. Gisteren was het infrarood op FR2 "de jaren 50" (dat baart mij zorgen, want geboren in 50). Ik heb geen probleem met slaaptijd. Ik rijd mijn dochter om 7 uur naar Lycée, maar ik kan overdag soms een dutje doen (ortho?), Indien nodig.

In feite kwam alles wat er gebeurt rechtstreeks uit de VS via het Marshallplan ==> komst van tractoren voor de boeren (1/4 van de bevolking werkte en woonde op het platteland).

Automatisch, hebben de campagnes geleidelijk aan geleegd (dat is precies wat China nu passre).

En het resultaat, zoals we vandaag zien: betere leefomstandigheden (blijkbaar), want als we de problemen die de verbetering van de levensomstandigheden (voor de meest begunstigde) veroorzaakt te zien, het is nog steeds na te denken over de geldigheid van de huidige geglobaliseerde consumptiemaatschappij. :onheil:

Het zou veel meer ..... over VAST ontwikkelen.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
nialabert
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 258
Inschrijving: 02/06/05, 22:32
Plaats: Genève




par nialabert » 02/02/07, 14:24

Houthakker schreef:
nialabert schreef:[...] En ik denk dat voor motorfietsen, hebben de fabrikanten overeenstemming bereikt over een maximale snelheid bereikt: 200km / h
Ah? Je zou meer informatie op het (in MP te voorkomen HS) te hebben?


HS ik ben, maar wat ik schreef is niet helemaal goed. Ik las in een tijdschrift motorfiets die Japanse fabrikanten hebben afgesproken om hun motorfietsen 300km / h in bedwang te houden en niet 200,

Dit is geen wet, maar een overeenkomst.

[Shift] bron: motorfietsen en fietser no69 p 21-test Kawa ZZR1400
0 x
***************************
Onderzoekers die op zoek zijn te vinden, maar de onderzoekers vonden het zoekt.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 02/02/07, 16:41

Hallo,

Dit gebeurde niet stemmen op de sterke ERG klep, moet geloven dat de meeste drives met nieuwe auto's, omdat degenen die oude auto's te gebruiken, kan niet ontsnappen aan een vervanging ventiel dat ..
en zodra ze betaalden ze weten wat het betekent ERG
Op een oude Mercedes 1984 was er een klep ERG!

Off topic voor snelheid is de kilometerteller die is beperkt tot 200kmh
enpeche dat de bommenwerper om exiter met de draaiknop!

Andre
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 02/02/07, 16:59

voor de EGR Ik verwacht dat de nieuwe conso vooruit!
te kiezen voor een nieuw automodel is een probleem is, is dat een diesel ATMO het nog steeds bestaan? :?
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 02/02/07, 17:15

te kiezen voor een nieuw automodel is een probleem is, is dat een diesel ATMO het nog steeds bestaan?

Waarom niet? moet je zien met Houthakker, beheerst hij alles motoren / power en co .....

Mijn zoon heeft een Jumpy van 2003 met 1,9D niet Hdi-motor zonder turbo ............ door oplichters er moet een EGR-klep (niet elektronisch gestuurd: geen vermelding van het vermogen dash, geen elektronische doos of de controle met koffer). In dit geval is de beste die er is te doen is om deze klep te verwijderen voor het niet hebben stront. Hem was de katalysator verstopt met roet 60000 km.

Dat is de reden waarom ik "roet" steeds minder vriend met diesel, hoewel het iets minder CO2 daarboven "in de lucht" stuurt.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 02/02/07, 23:54

denis schreef:[....] Voor het kiezen van een nieuw automodel is een probleem is, is dat een diesel atmo het nog steeds bestaan? :?
Nee, ik denk niet dat ...
In ieder geval niet in de "huidige" modellen ...

Ik ben op zoek ... Ik zoek ... :? en ik kan het niet vinden ... In alle onder de Franse fabrikanten is bijna zeker ...

Misschien is hij nog steeds queqlues VAG-modellen met 1.9 SDI?
Te zien.
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 03/02/07, 00:16

Bon ben zelfs niet ...

VAG verving de oude specificatie van de atmo 1.9 door een versie leeggelopen 70 1.4 pk TDI ...

Dus af te sluiten atmosferische diesels op nieuw aanbod in Frankrijk ...
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 03/02/07, 00:27

Houthakker schreef:Bon ben zelfs niet ...

VAG verving de oude specificatie van de atmo 1.9 door een versie leeggelopen 70 1.4 pk TDI ...

Dus af te sluiten atmosferische diesels op nieuw aanbod in Frankrijk ...

Wat ik niet kan geloven dat ze volledig verlaten de goede basis diesel die kan draaien zonder veel problemen met HVB en worden pantonisé !! stel je de garage die de kap liften en ziet een pantone montage !!!

Het is duidelijk dat de hele vloot van nieuwe "scherpe" motorvoertuigen goed zullen moeten kopen en dumpen voordat er grote problemen ontstaan, want er is geen sprake meer van het oplossen van de problemen achter in de garage! Het is allemaal goed voor de fabrikanten en hun netwerk, die alle gogo's van het wiel bij de sik zullen nemen.

We zullen proberen om zelfs een beetje te weerstaan. : Cry:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 03/02/07, 10:12

Het is een zekere dictatuur!
Ik ga kopen een goedkoop Peugeot voor atmo d, voordat de verkoper zou ik chao : Cheesy:
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!





http://maison-en-paille.blogspot.fr/

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 227 gasten