Het meten van de auto consumptie, EU gecombineerde cyclus

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: meting van het auto-verbruik, gestandaardiseerde EU-cyclus




par plasmanu » 12/01/20, 14:31

Bedankt enerc : Mrgreen:
Voor deze leuke tackle waar ik op zat te wachten om de artillerie uit te schakelen (echte cijfers maar het verwart snel).
Onvermijdelijk is 1l / 100 te mooi om waar te zijn, maar wie weet morgen. Luchtvaartmaatschappijen hebben hier een belang bij gezien de oorlog die ze voeren.

Remundo je hebt volkomen gelijk. De vooruitgang is nog steeds snel en neigt altijd in de goede richting te gaan, afgezien van het aantal vliegtuigen dat toeneemt.
Nu met 2 personen in de auto is het KIF KIF

Maar met de auto naar Tunesië gaan is de rondreis die alle vakanties ter plaatse een uur duurt, en hoeveel km er nog rond de Middellandse Zee gaan, zelfs op 5 in de auto, vervuilingsniveau naast de auto stierf bij terugkomst. De veerboot blijft, maar is dit de oplossing
1 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16170
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5261

Re: meting van het auto-verbruik, gestandaardiseerde EU-cyclus




par Remundo » 12/01/20, 17:04

de "oplossing" is om niet ver van huis op vakantie te blijven.

waar moet dit om de 3 maanden de wereld oversteken om te laten zien dat zijn achterste vandaan komt? Voor degenen die veel horizonten willen ontdekken, biedt internet u in een paar momenten toegang tot alles.

Alleen al in Frankrijk is het onmogelijk om alles in je leven te bezoeken.

misschien is de trein in Europa minder vervuilend, maar zou moeten zien ... : Cry:
0 x
Beeld
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: meting van het auto-verbruik, gestandaardiseerde EU-cyclus




par Ahmed » 12/01/20, 17:17

Het vergelijken van het specifieke verbruik van deze twee zeer verschillende vervoerswijzen zou alleen echt zinvol zijn als er een mogelijkheid van vervanging was, of in de richting van Remundo, het vliegtuig laat reizen toe, in frequentie en in afstand, wat de auto niet of zeer moeilijk doet ...
1 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: meting van het auto-verbruik, gestandaardiseerde EU-cyclus




par plasmanu » 12/01/20, 18:16

Ik ging overal in Zuid-Ardèche. En het scheurt ernstig. Maar we worden moe. Franse Rivièra, leeuwengolf, Baskenland, heidevelden, Vendée Bretagne zwoer Auvergne. Niet Normandië boven Mont St St Michel richting Duinkerken, ik ben niet amfibisch.
Duidelijk de invasiestranden lang geleden.
Wie wil petra, Bodrum antalya, Malta, Cyprus, Athene, Jeruzalem zien, niet te ver weg. Terug door Wenen, Boedapest, Berlijn en Kopenhagen.
Als je tijd hebt, denk je er soms veel over na.
Soms denk ik aan een zeilboot om te typen van de storm van 1999 of recenter. Maar wat een logistiek. En het is niet snel en voor Petra is het heet, kom Boedapest en Berlijn vergeten en Kopenhagen de Noordzee bof bof
1 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: meting van het auto-verbruik, gestandaardiseerde EU-cyclus




par plasmanu » 13/01/20, 18:29

Om terug te komen op de reguliere aanpassing van racetechnologieën.
Ik weet niets over de tweetakt hybride motor met directe injectie met synthetische brandstof.
Ik heb altijd het ontvangen idee van cilinders met stinkende gaten: bedankt Joe Bar Team : Mrgreen:

https://www.paddock-gp.com/motogp-la-f1 ... nthetique/

"Fossiele brandstoffen hebben een zeer slechte reputatie en de elektrische is nog niet 100% klaar. Daarom hebben F1-functionarissen hun intentie uitgesproken om tegen 2030 een CO100-voetafdruk van nul te hebben. , een aanpak waarbij alle auto's XNUMX% duurzaam moeten rijden.

F1 Technisch directeur Pat Symonds zei dat de wijziging ingrijpende wijzigingen in de motoren en de gebruikte brandstof zou inhouden.
Tijdens de conferentie van de Motorsport Industry Association over energie-efficiëntie in de motorsport, onthulden de Britten dat F1 de introductie van tweetaktmotoren overweegt die op ecobrandstof rijden.

"Ik ben erg enthousiast dat het een tweetaktmotor is", zei hij. Het is veel efficiënter, het geluid van de uitlaat is uitstekend en veel van de problemen van de oude tweetaktmotoren zijn niet langer relevant. "
De motoren zouden nog steeds hybride zijn, maar aangedreven door synthetische brandstof. "We moeten kijken hoe onze toekomstige aandrijflijnen eruit zullen zien", aldus Symonds. “In de F1 doen we dat nu. "

"Het kan zijn dat de volgende motor die we produceren de laatste is die we met vloeibare koolwaterstoffen laten draaien", zei hij. "Ik denk dat er een goede kans is dat er nog steeds een verbrandingsmotor zal zijn, maar misschien zal deze op waterstof lopen."

"Ik denk zeker dat de verbrandingsmotor een lange toekomst heeft en ik denk dat deze een toekomst heeft die langer is dan wat veel politici zich realiseren, omdat politici alles aan elektrische voertuigen hangen. Er is niets mis met elektrische voertuigen, maar er zijn redenen waarom ze niet voor iedereen de oplossing zijn. "

Hij wilde de voor de hand liggende angsten wegnemen dat een overstap naar tweetakt een stap terug zou zijn, "die van een bepaalde leeftijd herinnerend aan zondagmiddagen bedorven door grasmaaiers en avonden door luidruchtige scooters", zei hij. “Directe injectie en de nieuwe ontstekingssystemen hebben er allemaal voor gezorgd dat de nieuwe vormen van tweetaktmotoren zeer efficiënt en zeer emissievriendelijk zijn. Ik denk dat er een goede toekomst voor hen is. "
... "
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: meting van het auto-verbruik, gestandaardiseerde EU-cyclus




par plasmanu » 14/01/20, 07:18

En als ik niemand hoor te citeren: dat de motoren te betrouwbaar de garagehouders werkloos maken.
Ik zal vragen hoe hij zijn banden verwisselt, zijn olie ververst, de rem- en koppelingsblokken en -schijven vervangt. Distributieriem. Ontlucht de remmen. Laad uw airconditioning op. Haal de gimbals uit elkaar, maak de carrosserie, heb een diagnostisch geval, heb lood en zuur thuis ...
De lijst gaat door rond een betrouwbare motor of niet. Economisch of niet, hybride, waterstof en zelfs elektrisch eenvoudig.
Vooral omdat de kinderen nu niet weten of een kruiskopschroef kan worden verwijderd met een schroevendraaier of een kruiskop.
Van 's morgens vroeg tot' s avonds laat op Snapchat
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: meting van het auto-verbruik, gestandaardiseerde EU-cyclus




par Janic » 14/01/20, 07:34

En als ik niemand hoor te citeren: dat de motoren te betrouwbaar de garagehouders werkloos maken.
Ik zal vragen hoe hij zijn banden verwisselt, zijn olie ververst, de rem- en koppelingsblokken en -schijven vervangt. Distributieriem. Ontlucht de remmen. Laad uw airconditioning op. Haal de gimbals uit elkaar, maak de carrosserie, heb een diagnostisch geval, heb lood en zuur thuis ...
dit maakt de garagehouders niet werkloos, het is niet nodig om een ​​garagehouder te zijn om deze bewerkingen uit te voeren, het devalueert gewoon hun beroep waar het voor hen niet langer mogelijk wordt om een ​​operatie uit te voeren (gisteren nog steeds eenvoudig) zonder het wordt een monster van complexiteit met zijn vele soorten sensoren ... en het is ervaring!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: meting van het auto-verbruik, gestandaardiseerde EU-cyclus




par plasmanu » 14/01/20, 07:36

Er is dus werk!
Volg de eerste en tweede graad : Mrgreen:

Edict: En het is niet Snapchat dat toekomstige garage-eigenaren zal trainen en nog minder Pokemon Go.
Gelukkig zijn er sensoren.
Gebrek aan olie. Gebrek aan water.
Geen remvloeistof, geen remblokken meer, lekke band, lambdasonde ...
Als uw monteur niet weet waar elke draad naartoe gaat, vervang dan de monteur.
Als de vliegtuigen propellers hadden gehouden, zouden ze geen turbines hebben ...
Dernière édition par plasmanu de 14 / 01 / 20, 07: 49, 1 keer bewerkt.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: meting van het auto-verbruik, gestandaardiseerde EU-cyclus




par Janic » 14/01/20, 07:47

Er is dus werk!
Volg de eerste en tweede graad : Mrgreen:
werk, er zijn in alle beroepen, wachten om volledig te worden vervangen door machines. De vraag is veeleer te danken aan de regelmatige toename van de garagerekeningen, en waar een diagnose en een vervangingsoperatie financieel draagbaar was met kleine inkomens, is deze onbetaalbaar geworden.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: meting van het auto-verbruik, gestandaardiseerde EU-cyclus




par plasmanu » 14/01/20, 07:53

Je hebt ook geen kleine toyota gemaakt in Frankrijk.
Betrouwbaar, zuinig, gemakkelijk niet te repareren.
Dus je denkt dat de garagehouders worden vervangen door robots.
Ik zou dat graag zien, het moet een geweldig moment van eenzaamheid zijn voor de machine. Maar met AI zou ze kunnen huilen : Mrgreen:
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 269-gasten