MHD {Magneto-Hydro-Dynamique} en onderzoek door Jean-Pierre Petit

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 08/09/11, 23:44

gerceval zei:

r
Ik ben geïnteresseerd in de mhd Ik zag de noodzaak van een transformator tht, maar ik vraag me af hoe een te maken.


heeft mhd of lifters?

indien 2 een antwoord:

je zult het grootste deel van jlnlabs of blazelabs vinden

http://jnaudin.free.fr/lifters/main.htm

http://www.blazelabs.com/l-intro.asp
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
gerceval22
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 04/09/11, 22:08




par gerceval22 » 11/09/11, 00:50

ok dank u, zal ik al gelezen zijn : Cheesy: j
0 x
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 04/11/12, 23:49

Ik ga naar binnen over de ontgraving.

Dit weekend kwam ik bij mijn ouders thuis een boek tegen van Jean-Claude Bourret! Ja toch! Ik ook toen ik de naam van de auteur zag, zei ik tegen mezelf "Forceer om te kijken naar wat erin zit !!!".
Als ik me niet vergis, moet de titel "The New UFO Challenge" zijn, hij kwam uit in 1976!
Ik heb het boek zeer snel te lezen om te zien hoe de truc werd gedaan. En ondanks alle vooroordelen die ik zou kunnen hebben, ca leek vrij goed.
Er is een eerste deel dat verschillende évennements en getuigenissen met betrekking tot UFO's, de politie rapporten, artikelen, etc lijsten ...
Alles leek ik verdrag als een journalist, dat wil zeggen slechts een verzameling van feiten (niet toespraak voor de richting waarin het UFO bestaan ​​blah vertellen ...).
Het laatste deel gaat dus (min of meer) wetenschappelijke, de productie van een UFO op basis van getuigenissen en proberen om wetenschappelijk te valideren.
Wat is de ideale vorm? hoe de ambachtelijke vliegen, hoe de ambachtelijke vooruit, etc ...

Kijkend naar het einde van het boek, stuitte ik op de handtekening van de auteur van het laatste deel: Jean Pierre PETIT !!!!
Het bleef ik con !! :) 1976 !!! Alle onzin die ik hierover heb gelezen forum (dat niemand zich doelgericht voelt, bullshit hier heeft geen pejoratief doel) werden gedetailleerd met grafieken, formules, enz ... in dit boek van 1976 !!!!

Na de conclusie voortvloeit 80 gerelateerde pagina van Jean Pierre Petit met diverse berekeningen!


Wie geïnteresseerd is in MHD en UFO evenutellement kan proberen om dit boek te krijgen.
Het lijkt een goede referentie zijn.


Na te hebben gereisd in grote diagonaal bouqin dit, maakte ik enkele gedachten (die ik niet per se verwacht te beantwoorden):
- Waarom heeft iedereen (waaronder ikzelf) niet zozeer uit de kaken van Jean-Claude Bourret schelen?
- Waarom er zo veel getuigenissen over UFO's in de tijd (tot 1976) en dat er vandaag meer (ben ik gelijk?)? De vreemdeling zal komen om ons te zien? Ze vonden technische absolute onzichtbaarheid ze hadden niet op het moment? Ze gedroegen zich nog niet aarde militaire experimenten er klaar voor? Mythomanie colletive?

SixK
0 x
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 05/11/12, 08:46

Schiftingsvraag:
en eventuele boord energiebron zou zo'n reizen?
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
BobFuck
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 04/10/12, 16:12
x 2




par BobFuck » 05/11/12, 09:43

We zouden de aliens te vragen, maar anders dan antimaterie, zie ik niet.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 05/11/12, 12:01

SixK zei:

Waarom er zo veel getuigenissen over UFO's in de tijd (tot 1976) en dat er meer vandaag (ben ik gelijk?)?


inderdaad We praten heel weinig in de massamedia. Voor tegens, ik heb de indruk van het tegendeel. En naarmate meer en meer mensen rondlopen met een camera of een camera in zijn mobiele telefoon, zijn er meer en meer beeldmateriaal beschikbaar.

Kijk bijvoorbeeld deze site: minstens één per dag:

http://areazone51ufos.blogspot.be/ of WikiStrike.

(Ik noem deze sites om onze vriend op printen en in ieder geval voldoen aan de kwaliteit of juistheid van uformations (uil garanderen, ik heb een neologisme gecreëerd :D ) Opgenomen in deze sites.

Ten opzichte van de Site www.ovnis-usa.com is bijna volledig tot stilstand gekomen: http://ovnis-usa.com/2012/05/18/vacances/
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 05/11/12, 13:04

Citation:
Waarom er zo veel getuigenissen over UFO's in de tijd (tot 1976) en dat er meer vandaag (ben ik gelijk?)?

volgens sommigen zou dit overeenkomen met de periode van de Koude Oorlog en de opkomst van kernwapens, met het risico van alle scheet en, misschien, zijn kosmische gevolgen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 05/11/12, 14:25

Bah, de 'kleine groene mannen "Aangezien wij gestuurd sondes naar Mars, ze moeten op hun hoede zijn, tenzij ze zijn een beetje op de maan ...

En buitenaardse wezens, er zijn hier al genoeg over forum, dus je klagen niet : Cheesy:
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 05/11/12, 17:27

SixK schreef: ......
Waarom er zo veel getuigenissen over UFO's in de tijd (tot 1976) en dat er meer vandaag (ben ik gelijk?)? De vreemdeling zal komen om ons te zien? Ze vonden technische absolute onzichtbaarheid ze hadden niet op het moment? Ze gedroegen zich nog niet aarde militaire experimenten er klaar voor? Mythomanie colletive?

SixK


De UFO mythe is uit de mode. Gewoon.

Op het moment dat c 'was een goede afleiding van de waanzin van de Koude Oorlog.
Misschien is dat dezelfde c 'werd aangemoedigd door de leiders om mensen te laten denken over iets anders dan de atoombom.

Persoonlijk ben ik absoluut niet iedereen die geïnteresseerd zijn in UFO s weten.
0 x
fakir
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 192
Inschrijving: 07/05/07, 12:34
x 5




par fakir » 05/11/12, 18:29

moinsdewatt schreef:De UFO mythe is uit de mode. Gewoon.

Ik ben het eens eerder Elephant positie. Het UFO-fenomeen is ingebed in de media lawaai.
Ik heb nooit echt gekeken naar het fenomeen, maar ik ben altijd onder de indruk van het aantal verslag van de conferentie over het onderwerp. En de weinige keren dat ik een deel van mijn tijd besteed, onthullingen hebben mij altijd verbijsterd!

Slechts één voorbeeld controverse / storend, onder andere, naar de galerie te voeden: De vrolijke Roswell met die grote ogen wordt beschreven in zeer oude getuigenissen van 19ème eeuw ...

Ik hou van het concept van de reusachtige dierentuin Fermi paradox!
0 x

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 136-gasten