Hybridisatie lente! Bicycle Mechanical Bijstand

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
Avatar de l'utilisateur
nicomahe
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 29/03/18, 15:24
x 1

Re: Spring hybridisatie! Fiets met mechanische assistentie




par nicomahe » 30/03/18, 12:27

Ahmed schreef: Het is naar mijn mening meer een marketingaanpak die surft op de groene kant van het concept...

Nou nee, het is niet alleen een groenige marketingaanpak (ik hou van de uitdrukking). Dit is concreet, inclusief GreenTech (uiteraard) en LowTech.
Onze aanpak is Velosofisch. Bovenal willen we een terugkeer van fiets- en schone steden met bijzondere aandacht voor toekomstige generaties.
Het is in feite een puur stedelijk product waarmee de minder sportieve mensen aan de slag kunnen gaan (vélotaf), de minder moedige mensen gezien kunnen worden (in afwachting van de aanleg van de fietspadennetwerken), beladen fietsen (vrachtwagens of verhuizers) om gemakkelijker starten en voor gebruikers van elektrische fietsen om verder te komen met minder lading en vooral minder kosten om de batterij regelmatig te vervangen.
Over een paar maanden worden er stedelijke testsessies georganiseerd. U bent van harte welkom om ons uw feedback, kritiek en advies te geven.
In de tussentijd kun je hier meedoen: https://www.facebook.com/groups/GWCM1 dit is de Go Wheel-gemeenschap :)
0 x
Remmen is versnellen!
Rem om te versnellen!
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Spring hybridisatie! Fiets met mechanische assistentie




par Ahmed » 30/03/18, 18:26

OK! In dit geval verwijder ik het woord 'surfen' en vervang ik het door 'trappen'... : Wink:
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
nicomahe
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 29/03/18, 15:24
x 1

Re: Spring hybridisatie! Fiets met mechanische assistentie




par nicomahe » 23/07/18, 16:10

Ahmed @ :)
wij zijn hier al bijna 5 jaar mee bezig. Het prototype zal in assemblage gaan. De zaken gaan vooruit en bereiken een moment waarop het groen in feite erg versleten is :)
Terwijl we toch bezig zijn, gaan we er toch niet op spuwen?
een product zonder motor, zonder slijtage, waarmee u veel kunt besparen, het is niet alleen maar een concept. Wij willen beton :)
http://gowheel.bike
0 x
Remmen is versnellen!
Rem om te versnellen!

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 140-gasten