De hernieuwbare energie waterstofauto: de toekomst?

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Re waterstof auto: de toekomst?




par Obamot » 03/03/21, 19:16

sicetaitsimple schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Het maakt ons niet uit.


Nee, JIJ bent aan het neuken, niet "wij".

Nee, het kan ons niet schelen, er zijn er verschillende van ons die zich schamen :? : Cheesy:
Dernière édition par Obamot de 03 / 03 / 21, 19: 18, 1 keer bewerkt.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Re waterstof auto: de toekomst?




par ABC2019 » 03/03/21, 19:18

nou ja, het team van gebruikelijke clowns van JOGER geeft niet om alle numerieke argumenten en rationeel redeneren, we begrepen het goed.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Re waterstof auto: de toekomst?




par Obamot » 03/03/21, 19:20

Je hebt een ã Eenvoudige e-mail gestuurd om je te hulp te schieten, kun je Pédro niet krijgen? : Mrgreen:
Dernière édition par Obamot de 03 / 03 / 21, 19: 21, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16178
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Re waterstof auto: de toekomst?




par Remundo » 03/03/21, 19:20

ABC2019

Bedankt voor het stoppen met kwalificeren als clowns en marionetten van de gesprekspartners: lees vanavond over verschillende onderwerpen.

Remundo voor matiging
1 x
Beeld
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Re waterstof auto: de toekomst?




par ABC2019 » 03/03/21, 19:23

Remundo schreef:ABC2019

Bedankt voor het stoppen met kwalificeren als clowns en marionetten van de gesprekspartners: lees vanavond over verschillende onderwerpen.

Remundo voor matiging

Ik heb alleen te maken met poppen, de gesprekspartners die hun tijd besteden aan het plaatsen van dit soort dingen

GuyGadeboisLeRetour schreef:Er volgden pagina's vol met je uitwerpselen, je waanideeën, je rotte cijfers, je domme overinterpretaties en je waardeloze voorspellingen.


en het gebeurt niet één keer, het is de gebruikelijke en systematische stijl van JOGER, ik kan je zulke pagina's en pagina's geven.

"Guignol" ernaast vind ik leuk.

Maar oké, als moderatie alleen "mest", "wanen", "rot", "domme overinterpretaties" en "nulvoorspellingen" toestaat, kan ik dat ook zeggen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14965
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Re waterstof auto: de toekomst?




par GuyGadeboisTheBack » 03/03/21, 19:40

Huichelarij in al zijn glorie. "Joger" = Alle mogelijke en denkbare beledigingen om "erdoor te komen".
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Re waterstof auto: de toekomst?




par ABC2019 » 03/03/21, 19:47

GuyGadeboisLeRetour schreef:Huichelarij in al zijn glorie. "Joger" = Alle mogelijke en denkbare beledigingen om "erdoor te komen".

Juist, de JOGER's zijn gewoon de groep van forumEurs die alleen weten hoe ze moeten argumenteren door agressiviteit en belediging te overtreffen, in plaats van met rationele argumenten, dat is alles.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Re waterstof auto: de toekomst?




par Obamot » 03/03/21, 19:59

Wat een zenuw eigenlijk ...! Dit is precies wat je me hebt aangedaan:
ABC2019 schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Huichelarij in al zijn glorie. "Joger" = Alle mogelijke en denkbare beledigingen om "erdoor te komen".

Juist, de JOGER's zijn gewoon de groep van forumEurs die alleen weten hoe ze moeten argumenteren door agressiviteit en belediging te overtreffen, in plaats van met rationele argumenten, dat is alles.

En daarmee leugenaar, ik ben het die je door de bende hier een "marionet" noemde:
sante-vervuiling-preventie / wie-was-gevaccineerd-t16778-20.html? hilit = zucht # p434291

niets met Guy te maken, want ik heb je een relevante vraag gesteld, INSULTE om deze te vermijden, en je hebt nog steeds geen antwoord gegeven!

(niet meer dan voor Désertec en elke keer dat u een relevante vraag wordt gesteld ...)
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Re waterstof auto: de toekomst?




par ABC2019 » 03/03/21, 20:36

Obamot schreef:En daarmee leugenaar, ik ben het die je door de bende hier een "marionet" noemde:
sante-vervuiling-preventie / wie-was-gevaccineerd-t16778-20.html? hilit = zucht # p434291

ja, ik doe dat van tijd tot tijd als je te irritant bent, behalve dat het systematisch is en je nooit een referentie of numeriek argument geeft ter ondersteuning van je berichten.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9837
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2673

Re: Re waterstof auto: de toekomst?




par sicetaitsimple » 03/03/21, 20:49

Obamot schreef:En Désertec? (Ik bedoel thermodynamische zonne-energie), nog steeds geen interesse van jouw kant ...? Ik snap het...


Deze idioot is al een tijdje aan de gang.
Als het zo interessant was, zien we niet in waarom de betrokken staten niet in de eerste plaats thermodynamische zonne-, PV- en windenergie zouden moeten maken om in hun eigen behoeften te voorzien. Sommigen doen dat, met name Marokko.
Op de dag dat ze "te veel" hernieuwbare elektriciteit zullen hebben, wordt het tijd om na te denken over de mogelijke ontwikkeling van nieuwe interconnecties.
Maar tegen die tijd zullen de wegen naar Europa (Spanje, Italië, zelfs Zuid-Frankrijk) al grotendeels "verstopt" zijn door zon-PV.
Het is een doodgeboren concept.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 226-gasten