De EGR klep bediening en uitleg

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 22/08/07, 12:10

A2E schreef:
Wat zeg je van dit geweldige product? (misschien zou het nodig zijn om hier een topic over te maken om deze niet onnodig te vervuilen)


welkom

Ik gebruik de meme al een tijdje beter, ik praat er niet over omdat mensen me niet geloven.

Eindelijk schuift de poort de lagers van het boorruim en AL mijn motoren, dozen, lagers etc. bewegen niet meer; dan ontroert de mening van de sceptici (wat betreft de pantone) me lange tijd niet :?

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 22/08/07, 13:06

Euh, wat is "nog beter"? :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 22/08/07, 14:04

Mecaruns P18

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 22/08/07, 14:53

OK bedankt voor de info Oliomobile.

Bij Mecarun is het duurder (18 euro + 5 euro verzendkosten) tegen 15 euro + verzendkosten?? bij oliomobile, MAAR je moet naar de Mecarun-site gaan om een ​​zeer gedetailleerde en volledige uitleg te zien van de kwaliteiten van de C99 en de "storingen" van de elektronische systemen van de Hdi-motoren, vooral voor de roetafzettingen overal in de mechanische onderdelen en die de computers bedriegen (minder zuurstof => meer zwarte rook uit de uitlaat bij accelereren op de Hdi / PSA-motoren: ik heb dit x keer gezien en ik begrijp niet waarom) ==>

Moderne mechanica zitten vol met sensoren die het hele benzine- of dieselbrandstofsysteem elektronisch regelen. Maar elektronica heeft niet alleen kwaliteiten. Computers maskeren vaak problemen door aanpassingen te maken die de goede werking verstoren.
Voorbeeld: wanneer de kleppen verstopt raken door oliedampen en uitlaatgassen van de EGR of aan het einde van de levensduur van het luchtfilter, zorgt de computer ervoor dat de beschikbare luchtstroom wordt verminderd (let op al deze voertuigen, zelfs recente, die zwart roken in het wegverkeer).
De injectoren worden steeds kleiner (diameter van een haar), ze raken heel gemakkelijk verstopt, als de hoeveelheid brandstof niet meer voldoende is, zal de computer om meer brandstof vragen (zwarte rook, verhoogde vervuiling en verbruik).


Het lijkt erop dat de C99 de EGR-kleppen reinigt, maar ik denk dat wanneer de laag te oud en te belangrijk is de reiniging niet volledig effectief zou moeten kunnen zijn !!?? Zak wat denk je?

...... Dank u Zac zal P18 zien van mecarun. Hij vervangt C99 of is het meer van C99?
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 22/08/07, 15:05

jean63 schreef:OK bedankt voor de info Oliomobile.

Bij Mecarun is het duurder (18 euro + 5 euro verzendkosten) tegen 15 euro + verzendkosten?? bij oliomobile


Ik denk dat de verzendkosten op Olio die van Colissimo Suivi zijn zoals op onze winkel, zie schaal hier: https://www.econologie.com/shop/infos/l ... ours-sav-1

Anders in uw berekening, het is ook noodzakelijk om rekening te houden met de betrokkenheid van Oliomobile bij de ontwikkeling en democratisering van pure plantaardige oliën, Ik denk dat het zeker een paar euro meer waard is, als dat er al is, toch?
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 22/08/07, 18:15

Anders moet je in je berekening ook rekening houden met de betrokkenheid van Oliomobile bij de ontwikkeling en democratisering van pure plantaardige oliën, ik denk dat het desnoods wel een paar euro meer waard is toch?

Je begreep er niets van! Oliomobile is goedkoper dan Meca run (15 euro ald 18 euro), MAAR Mecarun verklaart beter de interesse van C99 op dieselmotoren (speciaal). Dat betekent Mecarun lezen en Oliomobile kopen!!

De collissimo-poort kost ongeveer 6 euro; goedkoper is er niet bij La Poste.

Waarom heb je de 8 van de 18 euro verpletterd? hij heeft je niks gedaan, die klootzak!!
Dernière édition par jean63 de 22 / 08 / 07, 18: 28, 1 keer bewerkt.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 22/08/07, 18:20

Pfff nou als ik het goed begrepen heb...Ik bevestig gewoon dat Olio beter is en ik noteerde "indien nodig" toch? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 22/08/07, 18:55

jean63 schreef:...... Dank u Zac zal P18 zien van mecarun. Hij vervangt C99 of is het meer van C99?


welkom
het is meer, het heeft niets te maken heeft: de p18 verminderen motor wrijving door verharding van de metalen oppervlaktelaag; de c99 verbetert dus verbranding (onder andere).

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 22/08/07, 20:04

Ik dacht niet dat Zac "verslaafd" was aan petroleumadditieven : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
A2E
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 235
Inschrijving: 15/12/04, 11:36
Plaats: de hal deur 16




par A2E » 23/08/07, 08:16

Christophe schreef:Het is een verkoper van mecacyls dat deze beoordeling heeft geschreven? : Roll:

ps: je handtekening is nog steeds in de indeling van forum kan 2005 het wijzigen?


Ja, het is heel goed mogelijk! vooral omdat het een video zou gemaakt hebben voor zijn experimenten voor acréditer (bekend van septische) en een deurwaarder!
Ik zal proberen om meer te weten te komen ...


Ik werkte mijn profiel 2 keer en mijn handtekening blijft op die manier sorry ik kan niets doen! :onheil:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 171-gasten